2012. november 20., kedd

○ Star Relationship Chapter Ten: You're like a shining star... ○

Hi Directioners and Mixers! Sajnálom hogy csak most érkezek fejezettel de egy csomó dogát írtunk. Már komolyan Ady meg Móricz életrajza lebeg előttem.... Szörnyű! Ami a lényeg hogy itt van a fejezet.
Jó olvasást!
Lots of love : Bíía xx

Jade szemszöge:

A menedzserünk ma mind a négyünket a stúdióba rendelt. Senki sem tudta hogy mi a célja ezzel de nem tehettünk mást. Délután 3 óra van. Harry-vel nem rég váltunk el egymástól. Teljesen elvarázsol ha vele vagyok és nézzétek meg most is csak rá tudok gondolni. Ilyen még sosem történt velem.
A stúdiónál őrök engedtek be minket mivel fenn áll a veszélye hogy a rajongók megtudják itt vagyunk és akkor mind ide özönlik. Imádom a rajongóimat de az sosem jó ha ki sem tudunk jutni tőlük az épületből.Mikor beértünk a terembe Nessy a menedzserünk nem éppen jó hangulatban már várt minket. Feszélyezve leültünk a kanapéra és vártuk hogy mi következik most.
- Egyesével végig megyek rajtatok. - mondta komoly arccal. - Jesy. Ki az a Bryan. Ne ne is válaszolj. Kinézetre egy drogos alkoholista fiú akinek csak a szex kell. Ne tedd tönkre magad és a banda hírnevét ilyennel. Vagy szakítasz vele vagy következményei lesznek nem éppen jók. - mondta szigorúan Jesy szemébe aki majdnem szívrohamot kapott. Ahogy láttam még nyelni sem mert.
- Leigh-Anne. Miért néztél ki melltartóban az ablakon? Mit gondoltál nincsenek ott paparazzik? Most mindenhol a te gyönyörű képed virít. - mondta felháborodottan.
- Bocsánat hogy még a saját házamban sem tudok nyugodtan felöltözni. - mondta Leigh-Anne kicsit feljebb véve hangját. Mikor észrevette hogy Nessy hogy néz rá inkább elhallgatott.
- Perrie. Mi ez a szakítós dolog Zayn-nel? Ne inkább annyit mondj együtt vagytok vagy nem? - mondta.
- Együtt vagyunk. - mondta Perrie lehajtott fejjel.
- És Jade. Mi van Harry Styles-szal? Nyílt utcán csókolóztok? Ezt legalább még 1 hónapig titokban kellett volna tartani. - mondta már ekkor a kezével is hadonászva.
- Azok nem mi vagyunk. - mondtam amit Harry-vel kitaláltunk.
- És amikor a házadnál voltatok? - kérdezte.
- Megkértem hogy segítsen megírni egy új dalt. Azért volt nálam. - mondtam mire Nessy arca kissé meglágyult. Ránéztem Perrie-re aki olyan " Mindent elmondasz" arccal nézett rám.
- Jó menjetek nem is idegeskedek. Holnap próba. Ja és lányok 1 hónap múlva világkörüli turné. - mondta mire mindannyian megfagyva néztünk rá.
- És ezt csak ilyen simán kell közölni? - kérdezte Perrie felháborodottan. 
- Miért hogy közöljem? - kérdezte nagyképűen majd kiment. Mindannyian utáltuk ezt a menedzsert. Annak idején mikor meghallgatást szerveztünk a menedzser után tök aranyos volt erre ide jutottunk. Egy nagyképű parancsolgatós hárpia lett. Mivel tudtam hogy Perrie még beszélni akar velem direkt nem mentem Leigh-Anne-nel és Jey-vel vásárolni. Beültünk Perrie kocsijába és elindultunk valamerre. 
- Na mesél csak. Csókolóztatok mi? - kérdezte mosolyogva miközben húzogatta a szemöldökét.
- Igen. - mondtam szégyenlősen mire felvisított.
- Tudtam! Tudtam hogy ti egyszer egymásra találtok. - mondta Perrie kicsattanó boldogsággal.
- Jó rendben de ezt senkinek még Leigh-Anne-nek és Jesy-nek sem mondhatod el. - mondtam komolyan mire értetlenül nézett rám.
- Miért nem? - kérdezte.
- Mert Harry-vel így állapodtunk meg hogy egy darabig nem verjük nagy dobra. - mondtam meghúzva a vállam.
- Tit tudjátok.- mondtam majd tovább nézte az utat. Nem sokkal később egy nagy vanília színű villához értünk. Perrie becsengetett és egy nagyon ismerős hang felvette.
- Perrie vagyok. - mondta mosolyogva mire a nagy kapu kinyílt. Míg mentünk befelé egész végig csodálkoztam. Ezt a házat még az angol királynő is megirigyelné. Az ajtóban Perrie-t már Zayn várta. Várjunk csak Zayn? Mit keres itt Zayn? 
- Szia. baby. - mondta Zayn mire Perrie a nyakába ugrott és megcsókolták egymást. - Szia J. - mondta Zayn. Odamentem hozzá és megöleltem. Tudni illik hogy Zayn-nel nagyon jó barátságban vagyunk amióta összejött Perrie-vel. Jó társaság mindig van mit kiveséznünk. - Srácok nézzétek kik jöttek. - mondta Zayn. Srácok? Milyen srácok? Ekkor előjött 4 fiú a nappaliból. Igen jól sejtitek Niall Liam Louis és Harry aki nagy szemekkel nézett rám aztán elmosolyodott. Visszamosolyogtam rá amit Louis észrevett és azonnal közbeszólt.
- Mi ez a szemezés fiatalok csak nem...? - kérdezte szemöldök húzogatva. 
- Jajj Louis hagyd már őket. - mondta Niall teli szájjal. - Szerintem járnak. - mondta Niall. Ezen mindenki elkezdett röhögni.
- Én is erre gondoltam Ír Manó. - mondta Louis felháborodottan.
- Na jó fiúk fejezzétek be. - mondta Perrie mosolyogva.
- Nézzünk filmet. - mondta Zayn miközben átdobta a karját Perrie nyakán. Mindannyian elindultak a nappali felé de Harry utoljára maradt és mellém állt. Úgy hogy a fiúk ne lássák a kezem után kapott és összekulcsolta őket. Én csak mosolyogva ránéztem majd otthagyva őt bementem a nappaliba. Amint leültem jött egy üzenetem. Gyorsan kivettem a telefont a zsebemből és megnéztem ki és mit írt.
" Mond azt hogy fontos telefonod van így kimész a hátsó teraszra.  H xx" 
Harry írt. Megmosolyogtam az üzenetet majd felnéztem a telefonból.
- Perrie egy fontos telefonom van szóval kimegyek a teraszra. - mondtam mire Perrie bólintott. Felálltam a kanapéról és a terasz felé vettem az irányt. Már a folyosóról látni lehetett hogy Harry ott áll. Halkan kinyitottam az ajtót majd odamentem hozzá.
- Szia. - mondta halkan a szemembe.
- Szia. - mondtam majd kaptam egy szenvedélyes de rövid csókot.
. Gyere mutatok valamit. - mondta majd összekulcsolta kezeinket és a kert végé felé kezdett irányítani.Egy kis faház volt ott amire segített Harry felmászni. Egy normális faház volt. Egy olyan amit a gyerekek szoktak csinálni az apukájukkal. De ez mégis más volt mert volt benne ágy és TV.
- Wow. - mondtam mosolyogva. Harry ezen csak felröhögött majd az ágy felé kezdett húzni. - Feküdj le. - mondta majd tettem amit mondott ő pedig eltűnt.  Egy perc múlva egy távirányítóval a kezében tért vissza majd lefeküdt mellém. Megnyomta a távirányítót majd a tetőt kezdett lefelé menni és a csillagos ég tárult elénk. Gyönyörű volt. - Mindig idejövök ha valami bánt. Eddig senkit sem engedtem fel még a fiúkat sem. - mondta Harry.Ez nagyon jól esett. Ezek szerint én igen is fontos vagyok számára ha megmutatta nekem ezt a helyet. - Látod azt a csillagot? - mutatott egy felé. - Te olyan gyönyörű vagy számomra mint az a csillag. - mondta ekkor már rám nézve. Ilyet szépet még senki sem mondott nekem. Ez egy gyönyörű pillanat volt. Odabújtam hozzá és megcsókoltam. A csók egyre jobban kezdett elmélyülni míg nem Harry reám nem gördült és elkezdte a derekamat simogatni amitől kirázott a hideg.
- Várj! - mondtam mire Harry egy kicsit rémült arccal nézett rám. Biztos megijesztettem.- Ígérd meg ha ezt most megtesszük nem fogsz levegőnek tekinteni holnap. - mondtam.
- Megígérem mert Jade Thrilwall én Szeretlek! - mondta mélyen a szemembe. Nem is várva válaszomat azonnal lecsapott az ajkaimra.

8 megjegyzés:

  1. Szia :)Erre megérte várni.^^ Hallod ezt nem hiszem el :D Annyira jól írsz és annyira szuper a történeted, hogy egyszerűen imádom!!^^♥ Harry és Jade olyan édesek együtt.:) Alig várom már a következő rész.:D Siess vele, puszi! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jól esik hogy ennyire tetszik amit írok. Sietek ahogy tudok ;)
      Puxy xx

      Törlés
  2. Na? Megteszik? Vagy valamelyik idióta rájuk ront?:D nagyon jó lett várom a kövit.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem sokára kiderül. Sietek vele ahogy tudok ;)
      Lots of love : Bíía xx

      Törlés
  3. Úú, imádom ezt a részt!!! Olyan aranyosak együtt, Jade és Hary nagyszerű párost alkot!! Nem hittem, hogy Jade ilyen hamar, ennyire közel engedi magához Harry-t, de nagyon örülök neki, hogy így alakult!! Gyorsan a kövit, már nagyon várom!! <3 :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök h tetszett. Hozom ahogy tudom.
      Bíía xx ;)

      Törlés
  4. Annyira imádom ezt a blogot:$ Olyan jól irsz..:) Sieess a kövivel ahogy tudsz:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg annyira örülök hogy tetszik. Sietek vele ahogy tudok ♥♥♥

      Törlés