2012. november 27., kedd

○ Star Relationship Chapter Twelve :I wanna say something series.. ○

Vas Happenin' Directioners? Meghoztam a legújabb fejezetet. Remélem elnyeri majd tetszéseteket.
Jó olvasást!
Lots of love : Bíía xx

Jade szemszöge:

- Mi van? - álltunk fel mind a négyen egyszerre. Hogy miért vagyunk ennyire felháborodva? Hát a drága menedzserünk most közölte velünk hogy jobbnak látta ha előre hozza turnét. Nem is akármennyi idővel. 3 héttel. Ami azt jelenti hogy vasárnap este indulunk repülővel először Németországba. Nessy nem szólt semmit csak nagyképűen fogta magát felállt és kiment. Mi csak megsemmisülve álltunk ott és bámultuk a menedzser hűlt helyét. Egyikünk sem szólalt meg. Mindenki ki volt akadva és mindenki más okból. Jesy mert itt kell hagynia az öccsét aki nem éppen jó egészségi állapotban van. Mondtuk neki hogy hozza de az orvos megtiltotta hogy bárhova is cipeljék az csak elgyengítené. Leigh-Anne ahogy megtudtuk egy csomó programot beszervezett erre a hónapra mivel úgy tudtuk ezt még itthon töltjük. Perrie... nos Perrie-vel majdnem ugyanaz volt a gondunk csak valahogy még is különbözött. Perrie már együtt van Zayn-nel már 8 hónapja. Sok olyan nap sőt hónap volt hogy alig látták egymást. Ők ebbe már beleszoktak. De én és Harry.. nos mi még nem. Félek hogy ha én most elmegyek Harry megcsal vagy esetleg elhagy. Ezt pedig nagyon nem akarom mert akkor végleg összetörnék. Ez még nagyon új lesz számunkra és nem tudom hogy fogjuk átvészelni.
- Ez...
- Szörnyű! - fejezte be Jesy mondatát Perrie. Egy nagy sóhaj közepette huppantunk le mind a négyen a kanapéra.
- Egy csomó dolog van amit direkt átrakattam erre a hónapra a turné miatt. - mondta Leigh - Anne miközben idegesen a hajába túrt.
- Hiányozni fog Zayn. - mondta Perrie.
- Kire hagyjam az öcsém? - panaszkodott tovább Jesy. Csak én nem tudtam hogy most mondjam-e el hogy nekem pedig Harry fog rettenetesen hiányozni. Ugyan Perrie tud kettőnkről de a többiek ne. Utálom is magam azért mert nem mondom el nekik de Jesy egyszerűen nem tud titkot tartani valahogy biztos mindig célozgatna arra. És hogy ne Jesy legyen egyedül aki nem tudja inkább nem mondom el Leigh-Anne-nek mert az olyan lenne mintha kiközösítenénk. Így is biztos haragudni fognak rám ha rájönnek de bízok benne hogy megértenek majd.
- Lányok én most megyek. Majd holnap találkozunk. - mondtam miközben felálltam hogy az ajtónál lévő fogashoz mehessek ahol a kabátjaink pihentek.
- Mi szerintem még találkozunk ma. - mondta Perrie. Bólintottam egyet majd kimentem a hűvös London-i utcára. Nem akartam most Harry-hez menni mert nem akarok mindig a nyakán csüngeni. A végén még azt hinné hogy teljesen ragaszkodok hozzá. Nem szeretnék nyomulósnak tűnni. Azonban úgy néz ki hogy ő még sem gondolja ezt. A telefonom rezegni kezdett a zsebemben. Ki kaptam és bizony Harry nevét írta ki.
- Szia. - köszöntem bele vidám hangon mintha semmi sem történt volna.
- Szia Napsugár! - mondta ő is ugyanilyen vidám hangon. A megszólításán mosolyognom kellett. - Vége van már a megbeszélésnek? - kérdezte.
- Aha. - mondtam miközben az előttem tornyosuló plázára néztem és arra gondoltam be kéne oda menni szóval arra vettem az irányt.
- Rendben akkor mi lenne ha találkoznánk? - kérdezte.
- Benne vagyok. - mondtam. A tudat hogy nem sokára találkozunk egy kicsit jobban feldobott.
- 10 perc múlva a plázában. Ülj be a Nando's-ba majd ott leszek én is. - mondta.
- Igazából már itt vagyok. - mondtam nevetve.
- Király akkor mindjárt ott találkozunk. Puszi. - mondta majd letette. Tudtam hogy most el kell neki mondanom de egyenlőre még nem tudom hogy tálaljam ki neki és biztos nem fog neki örülni. Ahogy Harry megkért beültem a Nando's-ba ahol rendeltem magamnak egy Cola-t. Gondoltam a kajával még megvárom Harry-t. Ahogy ígérte 10 perc múlva ide is ért. Odajött hozzám majd leült.Körbenézett hogy figyel-e valaki majd gyorsan odahajolt hozzám és megcsókolt.
- Rendeltél már? - kérdezte miután visszaült a helyére.
- Még nem gondoltam megvárlak. - mondtam.
- Rendben akkor én egy extra csípős csirkemell menüt kérek. - mondta Harry mire mosolyogva felhúzott szemöldökkel ránéztem.
- Biztos vagy te abban? - kérdeztem gyanakodva.
- Miért nem hiszed hogy megbírom enni? - kérdezte gúnyosan.
- Nem én. - mondtam miközben az étlapot néztem.
- Akkor figyelj. - mondta majd intette egy kiszolgálónak aki azonnal itt is termett. - Szeretnék kérni 1 nagy adag extra csípős csirkemell menüt sült krumplival. Maga hölgyem mit óhajt? - nézett felém Harry.
- Ugyanezt csak simában. - mondtam majd leraktam az étlapot. - Na erre kíváncsi leszek. - mondtam mosolyogva mire Harry csak kinyújtotta rám a nyelvét. 10 perc múlva meg is érkeztek a rendeléssel. Én csak kíváncsian figyeltem Harry-re aki bátran bekapott egy jó nagy csirkemellet.
- Na milyen? - kérdeztem miközben bekaptam egy darab sült krumplit.
- Isteni. - mondta teli szájjal. Azonban lehet hogy azt akarta mutatni hogy ez neki semmi de a szeme szinte már könnyezett. - Ha megbocsájtasz. Kimennék a mosdóba. - mondta miközben felállt. Én csak egyetértően bólogattam majd elment. Igen egyetértettem vele hogy ez a valami rohadtul csíp és egyáltalán nem finom. Gondoltam leszek olyan kedves Harry-vel hogy adok neki egy kis előnyt. Újra kihívtam egy felszolgálót hogy gyorsan cserélje ki a csípős csirkemellet normálisra. A pasas tette is amit kértem szóval mire Harry visszaért extra csípős kaja helyett normális várta. Hatalmas mosollyal az arcán ette mint aki győzött. Nem mondtam semmit csak tovább ettem az én kajámat azonban volt valami amit még nem mondtam el neki. A turné. 9 hónap távol tőle mikor még alig voltunk együtt. Megtöröltem a számat és ránéztem. Ahogy meglátta komoly arcomat ő is aggodalmassá változott.
- Mi az ? - kérdezte félve.
- Valami fontosat akarok mondani. - mondtam mire Harry arca falfehér lett.
- Ugye nem akarsz szakítani? Hisz alig voltunk együtt 2 napot. - mondta kétségbeesetten. Én csak nyugtatóan a keze után nyúltam amit meg is szorítottam.
- Nem erről szó sincs. - mondtam mire megkönnyebbülve kifújta a levegőt.
- Akkor mi az Jadie? - kérdezte aggodalmasan.
- Világ körüli turnéra megyünk vasárnap.

2 megjegyzés:

  1. Szia! :) Nagyon tetszett! :D Alig várom már a következő részt.:) Kíváncsi vagyok Harry hogyan fog majd reagálni. Siess lécci a kövivel, puszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett! Sietek vele ahogy tudok.
      Lots of love : Bíía xx

      Törlés