2013. január 27., vasárnap

○ Award ○

A blogom kapott egy újabb díjat amit nagy szépen köszönök Orsinak ♥♥




Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 blognak!

1;Írj maagdról 11 dolgot!

  1. Imádom Jusin Bieber Nothing Like Us cimű számát.
  2. Hatalmas Rita Ora fan cagyok.
  3. Kedvenc cipőm a fehér Converse csukám.
  4. A szobámba a szekrényem már annyira tele pakoltam 1D-vel hogy nincs hely többnek :P
  5. A második nevem Friba.
  6. Kedvenc számom : Nicky Romero - Toulouse.
  7. Csak ásványvízet iszom.
  8. A nyáron lila hajam lesz ( mint Jade-nek) .
  9. HTC telefonom van.
  10. Vagy ezer fanfiction-t olvasok és egyszerűen imádom őket.
  11. Twitter-re szinte mindent kiíírok ami bánt vagy amire gondolok.
2; Válaszolj a 11 kérdésre!

  • Miből/kiből meríted az ihletet? : Számomra az ihlet csaj jön. Néha csak ülök a gép előtt és eszembe jut hogy ezt muszáj leírnom.
  • Mikor és miért döntötted el , hogy blogolásba kezdesz? : Körülbelül tavaly ilyenkor döntöttem el hogy írni fogok blogot. Igazából írni már régóta írtam csak akkor döntöttem el hogy meg is osztom a közérdekűvel. Hogy miért? Hát végülis.. nagyobb oka nincs csak egyszerűen kiíváncsi voltam mások véleméynére.
  • Gondoltad volna , hogy ilyen sikeres lesz a történeted? : Sosem hittem volna. Még msost is hatalmas löketet ad az hogy láom hogy nem egy ember ír nekem kommentet a fejezetet után. Nagyon jól esik tényleg és ez köszönöm is nektek. ♥
  • Mikor ismerted meg a One Direction-t? : 2012. jan. 14. A One Thing megjelnésekor.
  • Melyik a kedvenc számod tőlük? Miért? : Az Over Again mert nem is tudom nekem az valahogy eljut a szívemig. A hangzása is nagyon szép és teljesen áttudják benne adni amit kell. Szerintem nagyon szép szám és már csak ezért is megérdemlik az elismerést.
  • Melyek a kedvenc tantárgyaid? : Az Angol és az Ének ( imádok énekelni)
  • Milyen irányban szeretnél továbbtanúlni? : Mindenféleképpen valamilyen média szakos egyetemre vagy főiskolára szeretnék menni.
  • Mit szeretsz a világon a legjobban csinálni? : Énekelni.
  • Az ismerőseid tudnak róla hogy írsz egy ( vagy több) blogot? : Igen vannak páran akik tudnak róla.
  • Twitter vagy facebook? : Nekem a Twitter valamiért jobban bejön.
  • Jellemzed magad mondjuk 2 mondatban. : Eléggé hamar feltudom kapni a vízet és akkor bizony menekülni kell előlem. Azonban nem vagyok durva bunkó ember nem kell megijedni. Sokak szerint nagyon jó hangom van ( hát ők tudják)

Ha nem haragszotok már nem küldözgetek mert már egy csomószor megkaptam ezt a díjat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése