2013. január 13., vasárnap

○ Star Relationship Chapter Twenty-Three: You're special.. ○

Hi babes! Itt van az új fejezet. Annyit szeretnék mondani hogy nem tudom a jövő héten hogy lesz fejezet ugyanis gondolom sokan tudjátok hogy szombaton felvételi (brrr) és nagyon tanúlni fogok rá mert rettenetesen féel hogy elszúrom vagy lefagyok elájúlok vagy mit tudom én. Szóval ne haragudjatok ha nem jön a jövő héten fejezet. Azonban remélem ez tetszeni fog nektek.

ui.: Elcsúszva 1 napot de nagyon Boldog Születésnapot a mi DJ Malik-unknak. De gyorsan felnőnek :'( xd

Jade szemszöge:

Nagyon megijedtem. Miért fagyott le a mosoly az arcáról? Talán nem olyan vagyok amilyenre számított vagy esetleg nem tűnök neki szimpatikusnak. Hirtelen jobban megszorítottam Harry kezét amit ő is megtett.
- Jézusom gyerekek odaég a süti. - kiáltott fel Anne majd ebben a pillanatban be is rohant a konyhába hogy kivegye a sütit. Sokkal jobban megkönnyebbűltem most hogy tudom nem én okoztam azt hogy eltűnt a mosolz. 1 perc után Anne újra mosolyogva jött vissya és ezúttal az a mosoly ott is maradt. - Bocsánat drágáim de nem hagyhattam hogy égett sütit egyetek. - mondta nevetve majd odajött hozzám. - Biztos te vagy Jade. Már nagyon nagyon sokat hallottam rólad. - mondta mosolyogva majd kapva Harry-ra nézett. Ezuán jó szorosan megölelgetett.
- Nagyon örülök hogy megismerhetem. - mondtam már sokkal kényelmesebben.
- Ugyan drágám tegezz. - legyintett egyet majd tovább ment fiához akit jó syorosan megölelgetett és még egy puszit is kapott. Persze ezen jót mosolyogtam. - Menjetek fel pakoljatok le aztán együnk. - csapta össze a kezét Anne majd bement a konyhába. Megkönnyebbűlten sóhajtottam fel amit Harry egy nevetéssel elintézett.
- Na gyere kiscsillag. - mondta majd megragadta a kezem és elkezdett az emeletre húzni.A fenti részen összesen 6 szoba volt. Gondolom a fiúknak van itt külön szoba meg persze Gemma Harry nővére. Harry szobája pedig teljesen olyan volt mintha egy kisgyerek szobájába tévedtem volna. Valahol még egy kisautót is lehetett látni. Tele volt képekkel róla az anyjáról apjáról Gemma-ról és persze a fiúkról meg még más családtagokkal. Míg Harry lerakta a bőröndöket én végig néztem az összes képet valamint az egész szobát. Maga a szoba fehét volt és egy fekete alapú ágy volt benne amin fehér lepedő volt. Maga a szoba olyan fekete és fehér árnyalatban úszott de mégsem volt sötét. Hirtelen egy kéz ragadott meg hátulról és húzott le az ágyra mire én sikítani kezdtem.
- Hülye. - vertem rá egy kicsit Harry fejére mire elmosolyodott és megcsókolt.
- Te vagy az első akit ide felhoztam. - mondta Harry tök komolyan.
- Ne már Harry tudom hogy egy csomó lányt bemutattál már Anne-nek. - mondtam.
- Igen az igaz de mindenkinek azt mondta hogy Louis szobája az enyém. - mondta mire felhúztam a szemöldököm.
- Miért? - kérdeztem halkan.
- Mert egyik lány sem volt olyan fontos nekem hogy megmutattam volna neki a gyerekkorom. - mondta mire teljesen lefagytam. Én vagyok az első igazán fontos lány az életében? Ennél szebb dolgot még életemben nem mondtak nekem ezér elkezdtek könnyek gyűlni a szemembe. - Miért sírsz? - kérdezte aggódva majd lesimított egy könnycseppet az arcomról.
- Mert ilyet még senki sem mondott nekem. - mondta mosolyogva mire ő is elmosolyodott majd megához ölelt.
- Nagyon szeretlek. - súgta a fülembe amitől kirázott a hideg.
- Én is szeretlek. - súgtam vissza majd megcsókoltam. Ezután felült az ágyról majd húzott magával engem is és lementünk a konyhába hogy együnk.
- Na végre megjöttetek. - mondta mosolyogva Anne mikor észrevett minket.
- Jujj szia. - szaladt oda hozzám egy olyan Harry-vel egymagas barna hajú lány. - Gemma vagyok Harry nővére. - mondta majd megölelt.
- Nagyon örülök. - mondtam én is mosolyogva.
- Robin hol van? - kérdezte Harry Anne-től aki szorgasan járkált ide-oda a konyhában.
- Elment a gyerekeihez majd holnap jön. - mondta Anne. Valószínűleg Robin lehet Harry nevelőapja ugyanis mondta hogy az igazit Des-nek hívják. - Na akkor üljetek le és egyetek. Jade drágám nyugodtan mondmeg ha valami nem ízlik. Egy olyan gyerek mellett mint Harry már nem sértődök meg semmin. - legyintett egyet mire Harry bevágta a dúrcást. Erre Anne odament hozzá megpuszilt és ettől persze már neki is megjött a kedve. Mind a ketten leültünk egymás mellé az asztalhoz Anne pedig hozta ki a finomabbnál finomabb ételeket. Harry felállt segíteni neki addig én ott maradtam Gemma-val.
- Hú nem semmi mióta főztél? - kérdeztem Anne-től aki éppen a csirkét hozta be.
- Ó nem rég óta. - legyintett egyet majd visszament a konyhába.
- Már vagy 5-től süt. Jó benyomást akart kelteni. - súgta oda Gemma amire teljesen elpirúltam.
- Ez keves. - mondtam mosolyogva mire Gemma egy kedves mosolyt küldött felém. Mind a ketten nagyon kedvesek velem. Egyáltalán nem látni annak egy pici jelét sem hogy nem kedvelnének.
- Na itt vagyok. - jött be Anne az utolsó tálcával majd le is ült. - Harry gyere már. - kiáltott ki Harry-nek aki egy mindjártot kiáltott ki. - Istenem az a telefon el kéne tőle venni. Veled is ezt csinálj? - kérdezte Anne mosolyogva.
- Mikor vele voltam még egyszer sem telefonozott. - mondtam mire mind a ketten eltátották a szájukat.
- Ne! Komolyan? - kérdezte csodálkozva.
- Komolyan. - mondtam.
- Huhúúú. - mondta Gemma hatalmas mosollyal az arcán majd öldaba bökte Anne-t aki bólogatva ugyanolyan nagy mosollyal az arcán ránézett. Mintha egy olyan dologról komunikáltak volna ami számukra nagyon egyértlemű hisz nem kellettek hozzá szavak.
- Na megjöttem csak Louis volt az. Elveszett Kevin. - mondta mire felröhögtem.
- És akkor megágyazzak nektek a szobádban Harry? - nézett sejtelmesen Harry-re Anne.
- A szobámban alszunk anya. - mondta mire mind a ketten kitágúlt szemekkel néztek rá.
- Mármint abban a szobában vagy abban a szobában? - kérdezte Gemma.
- Gemma az én szobámban nem a Louis-éba. Jade tud mindent szóval nem kell tikos szavakkal beszélni. - mondta Harry mire Anne tapsikolt egyet és majd kiugrott a boldogságtól.
- Na ennek örülök. - mondta Anne majd elkezdett enni ahogy mindneki.
- Nagyon finom Anne nem kellett volna ennyi mindennel fárdoznod. - mondtam kedvesen mire elmosolyodott.
- Jajj drágám nem akartam hogy azt hidd még főzni sem tudok. - mondta nevetve mire mindenki felnevetett. A vacsora nagyon beszédesen telt sokat nevettünk és volt egy pár sztori ami eléggé érdekfeszítő volt Harry-ről. Kb. fél óráig ehettünk amikor mindenki befejezte majd Anne elkezdett pakolni. Mi Harry-vel felmentünk a szobájába.
- Na még mindig olyan rémisztő a dolog? - kérdezte Harry miközben leült az ágyra és húzott az ölébe.
- Egyáltalán nem sőt olyan otthon érzem magam. - mondtam mosolyogva mire belecsókolt a nyakamba.
- Annak örülök. - mondta majd kezdett egyre lejjebb haladni amit én egy jóleső sóhajjal nyugtáztam azonban hamar észhez tértem.
- Harry itt ne. - mondtam miközben feljebb emeltem a fejét.
- Igazad van bocs. - mondta majd adott egy puszit a számra majd felkeltem az öléből. - Elmegyek a mosdóba. - mondta mire bólintott. Gondoltam addig lemegyek és megnézem hogy áll Anne. Éppen egy nagy tányért vitt amit alig bírt el így odaszaladtam hozzá.
- Jajj köszönöm drágám. - mondta majd rámmosolygott.
- Nagyon szívesen. - mondtam. Elvettem tőle a tálat és bevittem a konyhába a mosogatóba. - Segítsek elmosogatni? - kérdeztem.
- Tudom most azt illen ha azt mondanám nem de nagyon kéne a segítség. - mondta mire felnevettem.
- Szívesen segítek. - mondtam majd elkezdtem mosogatni.
- Hát ez fura.- mondta Anne mire értetlenül néztem rá.
- Mi? - kérdeztem felénézve.
- Tudod Harry akárhány lány hozott ide mindig megvolt a menetrend. Bemutatkozás evés aztán felmennek a szobába és tudod. - mondta mire lehajtottam a fejem. Rossz volt belegondolni hogy Harry  valaha is volt más nővel. - Te pedig itt mosogatsz velem. - mondta mire rámosolyogtam.
- Szerintem olyat nem illik tenni. - mondam.
- Hát nem is. - húzta fel a szemöldökét Anne. - Tudod nagyon kedvellek téged és te vagy az első akinek ezt őszintén is mondom. - mondta mire akaratlanul is elmosolyodtam.
- Ez nagyon jól esik. - mondtam lehajtott fejjel.
- Na gyere ide. - mondta Anne majd jó szorosan megölelt.
- Hé Jadie... - jött mögülünk hang amire hátrafordultunk és Harry állt ott. Amint meglátott minket egy mp-re megszepent de utána elmosolyodott. - Arra gondoltam elmehetnénk sétálni. - mondta még mindig levakarhatatlan mosollyal.
- Most épp segítek Anne-nek....
- Ugyan menjetek csak majd Gemma segít. - mondta mosolyogva Anne majd elköszöntünk tőle és kiemntünk a hóesésbe. Harry megragadta a kezem és elkezdett egy irányba húzni ( One Direction xd).
- Nagyon örülök hogy ennyire kijössz anyával. - mondta egy idő után.
- Nagyon aranyos nem is tudom mitől féltem ennyire. - mondtam lehajtott fejjel. - De vettem én neked valamit. - mondtam mosolyogva mire Harry érdeklődően felkapta a fejét.
- Komolyan? Dehát nem kellett volna. - mondta mosolyogva.
- Szóval először is itt az egyik. - mondtam majd elővettem egy karkötőt ami persze kötött volt mert tudom hogy az ilyeneket szereti. A karkötőbe bel volt varrva egy H és J betű. - A másik pedig.... - mondtam majd elővettem a kéz Hawaii jegyet amit anyától kaptam.
- Wow.. ez.. nem jutok szavakhoz Jadie.. - mondta Harry majd megcsókolt. - Nagyon szépen köszönöm. - mondta. - Most én jövök. - mondta majd elővett egy dobozt. Mikor kinyitotta egy rózsaszín iPhone volt benne. Azonnal felvisítottam és a nyakába ugrottam.


- Imádlak. - pusziltam össze-vissza azarcát amin ő csak jót szórakozott.
- Azt tudnod kell Jade Amelia Thrilwall hogy te egy nagyon különleges lány vagy számomra. Sosem szeretnélek elveszíteni. Azt szeretném ha mindig itt lennél velem. Szeretnélek szeretni.....


Díj:

Kaptam egy díjat amit nagyon köszönök Jenny-nek! ♥♥♥



Szabályok:
1, Írj magaról 11 dolgot.
2,Válaszolj 11 kérdésre.
3,Írj 11 kérdést.
4,Küldd tovább 11 embernek.

1, Írj magaról 11 dolgot:

  1. Pontosan ma van 1 éve hogy Directioner vagyok.
  2. Már folyékonyan beszélek angolul.
  3. 15 éves vagyok.
  4. Bilieber vagyok már lassan 3 éve.
  5. Imádom Rita Ora-t és Nicki Minaj-t.
  6. Van egy öcsém.
  7. Van egy macskám és Lucy-nek hívják.
  8. Most kezdem megszeretni a Lawson-t.
  9. Utálom a répát ( Bocsi Louis szeretlek! ♥ )
  10. Van egy kutyám Fifi és labrador.
  11. A hajam színe minden hónapban más :P
2, Váaszolj 11 kérdésre ( Jenny kérdései):
  1. Mi jelenleg a kedvenc számod?: Hát sok van de csak 3-at írok: 1D- Kiss You, Rita Ora - Radioactive , Lawson - Learn To Love Again.
  2. Ismered az Union J-t? : Igen ismerem.
  3. Ki a kedvenc színészed? : Ian Somerhalder ♥
  4. Rakd sorrendbe tetszés szerint a 1D fiúkat. : Igazság szerint nem szeretem az ilyet de legyen. Harry , Louis, Niall, Zayn , Liam.
  5. Voltál már szerelmes? :  Jelenleg is az vagyok Harry-be xd. De úgy isten igazából nem. :(
  6. Szereted Justin Biber-t és ha igen mi a kedvenc számod tőle? : Igen szeretem és az Out Of Town Girl és a Love Me Like You Do.
  7. Van olyan blog amit különösen szeretsz , ha igen akkor melyik az? : Igen van az Araid of your own mind. Szerintem a lány aki írja írtó tehetséges és nagyon jól ki van találva maga a történet.
  8. Milyen blogokat szeretsz olvasni? Kivel kapcsolatosat? : A legtöbb amit olvasok ay JB-s és 1D-s.
  9. Mióta blogolsz? És mi vett rá hogy elkezdj blogot írni? : Tavaj fenruár óta és igazság szerint írni már kiskorom óra írok ilyen kis kitalált meséket de legföbbképp az vett rá hogy néztem a TVD-t és hallottam hogy vannak ilyen fanfiction-ök. Elkezdtem egy pár ilyet olvasni majd valahogy kezdtek az én fejemben is születni történetek így leírtam azokat. Aztán megszerettem a 1D-t és velük kezdtem el fantáziálni.
  10. Mi a kedvenc filmed, sorozatod? : Filmem nincs de ha nagyon kéne akkor Twilight sorozat pedig Vámpírnaplók.
  11. Mi szeretnél lenni ha felnősz? : Ki szeretnék menni Anglia-ba és menedzser-nek szerenék tanúlni de ha ez nem jön össze akkor is mindenféleképpen a zenével szeretnék foglalkozni.
A többit majd megcsinálom holnap mert most már nincs erőm. Mégegyszer köszi Jenny.

4 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Először is fantasztikus fejezet lett ez is. Nem csalódtam benned.^^ Imádom, komolyan.♥ Harry és Jade olyan cukik együtt!*-* Már nagyon várom a folytatást! :) A díjat pedig nagyon szívesen, megérdemelted! :)
    Ui: A felvételihez sok sikert!^^ (Öcsém is most írja.:))
    Puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj nagyon ari vagy!!! Sietek a kövivel bár nem tudom hogy lesz a héten.
      Amúgy az öcséd is ennyire ki van mint én mert én azon gondolkozok h hnap csak nyugtatóval tudok majd elaludni xd..
      Puxy : Bíííía xx

      Törlés
    2. Nyugi. Nem olyan vészes. Hát annyira nem mutatja ki, de azért eléggé izgul ő is. Majd szorítok érted is, hogy jól menjen! :) Puszi.:)

      Törlés
  2. Mármint h nem vészes?A feladatlap vagy az h csak az életem függ tőle? xd Köszi h szorítassz mert arra most szükségem van :P
    Puxy : Bíííía xx

    VálaszTörlés