2013. január 17., csütörtök

○ Star Relationship Chapter Twenty-Four :Relaxing day.. ○

Nos szijjasztok. A felvételi most olyan szinten idegesít hogy muszáj voltam írni mert ez legalább lenyugtat. Meg hát ezzel is gyakorlok hisz lesz benne egy 10 pontos fogalmazás ami remélem hogy sikerűlni fog. Na de mindegy.. Ez most egy kicsit nyugodtabb rész lett hisz most az volt a célom hogy lenyugodjak. Ez azonban nem azt jelenti hogy nincsenek benne fordulatok. Vannak benne szóval olvassátok csak nyugodtan.
Jó olvasást!
Lots of love : Bííía xx


Jade szemszöge:

Reggel kómás fejjel fáradtan keltem. Nem értem miért voltam ennyire kiütve hsiz se másnapos sem beteg nem voltam. Felkeltem a még mellettem aranyosan szuszogó Harry mellől majd bementem a fürdőszobába.Ott bátorkodtam belenézni a tükörbe és ami ott fogadott na arra valami új fogalmat kellene kitalálni.A szemem alatt karikák éktelenkedtek az arcom beesett volt és a hajam össze-vissza állt. Elindultam a kis retikülöm felé amit tegnap sikeresn kipakoltam az összes cuccal együtt. Ott azonban találtam valami olyat amit régen használtam: Tampon. Ugye nem? De hisz az nem lehet? Én.... És ekkor beugrott a buliba a mosdóba nem védekeztünk... Remélem hogy ez valami félreertés és csak véletlenül késik. A biztonság kedvéért azért veszek majd egy tesztet. Gondoltam most nem árt ha egy kis sminket teszek elvégre szörnyen néztem ki és még lehet Harry kiábrándulna belőlem. Ezután kiemntem a szobába ahol Harry még mindig békésen aludt majd gyorsan magamra kaptam egy kék csőnadrágot és egy sárga simley-s pólót. Ezután gondoltam nem zavarom Harry-t így fogtam magam és lementem a konyhában. Lent Anne már ezerrel sürgött-forgott és amikor meglátott engem azonnal elmosolyodott és megölelt.
- Hogy vagy drágám eléggé furán festesz? - kérdezte miközben végi mért. Láttam az arcán hogy aggódik ami nagyon jól esett. Igazából ennyire közel a családomon kívül meg a lányokon kívül nem állt senki hozzám.
- Hát nem jól. - sóhajtottam fel fájdalmasan majd leültem egy székre és kezemmel megtámasztottam a fejem.
- Mid fáj? - kérdezte miközben leült mellém és elém tolt egy pohár kávét. Úgy kortyoltam bele mintha az életet adná nekem mondjuk jelen esetben annyira nulla vagyok hogy így is volt.
- Nem is tudom csak olyan gyengének érzem magam. - mondtam gyengén mire Anne elhúzta a száját felállt és egy fiókban kezdett el turkálni. Gondolom az lehetett a gyógyszeres fiók.
- Ezt vedd be hátha jobban leszel. - nyújtott felém egy kis fehér ovális alakú gyógyszer. Gyorsan leküldtem egy pohár vízzel majd elkezdtem enni amit Anne készített nekem. Reggeli közben sokat beszéljgettünk bár én annak ellenére hogy bevettem a gyógyszert nem lettem jobban. Azonban ezt nem akartam Anne-nek mondani mert lehet akko gyanakodott volna valamire azt pedig egyenlőre nem szeretném. - Na én megyek lmosogatok addig ülj le a nappaliba. És nem, nem segíthetsz szeretném azért ha szem előtt lennél. - mondta ynai szigorral de mosolyogva majd bólintottam egyet és tettem amit mondott. Megfogtam a kezembe a mai már 2. kávémat és beültem a TV elé. Bekapcsoltam és épp valami sorozat ment. Gondoltam nem lehet bajom ha megnézem milyen de ezt meg is bántam. Mario éppen most vallotta be Esperanza-nak hogy megcsalta mire a csaj teljesen kiborúlva kezdte püfölni a pasit majd elrohant sírva. Oké... szerintem ezt nem akarom nézni tovább ki tudja mik vannak még benne. Átkapcsoltam a küvetkezőre ahol éppen finom reggeli tálat készítettek. Erre összegyűlt a nyál a számban és megint kezdtem éhesnek érzeni magam. De lusta voltam felállni szóval hagytam. A következő csatorna már normálisabb volt ugyanis a Spring Beakers-nek adták az előzetesét. Bevallom kíváncsivá tett ez a pár perces előzetes szóval biztos megfogom nézni. Ezután jött a Kínos amit egy jóleső sóhajjal fogadva dőltem hátra a kanapén és kezdtem nézni.Már 2 részt leadtak a 4-ből amit egy huzamban adnak le de én egyre jobban érzetem hogy kezdek megint álmos lenni. A szemem egyre jobban kezdett lecsukódni mikor végül már Matty feje is eltünt szemem elől.
Arra ébredtem hogy valaki megpuszilja az arcomat. Mosolyogva nyitottam ki majd Harry fürkésző szemeivel találtam magam szemben.
- Szia. - mondta mosolyogva majd nyomott egy psuit a számra. Hirtelen vaku villanást észleltünk amire mind a ketten odakaptuk a fejünk. A forrás pedig nem más volt mint Anne aki hatalmas mosollyal az arcán tartotta a fényképezőgépet.
- Bocsi gyerekek de ezt muszáj volt. Ki fogom tenni. - lebegtette meg a gépet majd visszament a konyhába. Harry-vel mind a ketten füligérő mosollyal néztük Anne hűlt helyét majd szint egyszerre kaptuk egymás felé a fejünket.
- Anya mondta hogy nem jól érzeted magad. Jobban vagy már? - kérdezte aggódva miközben végig simított az arcomon. Igazság szerint egyáltalán nem voltam jobban sőt még rosszabbul de nem akartam Harry orra alá dörgölni.
- Persze. - mondtam mosolyogva bár nem tudom hogy ez a mosoly mennyire sikerült.
- Na jó akkor csusszanj arrább. - mondta majd tettem amit mondott ő pedig befeküdt mellém és ahelyett elkezdte volna nézni a TV-t befordult felém és arcát a nyakmaba temette. Lábát atfonta az enyémimen kezét pedig a derkemra kulcsolta. Lehellete csiklandozta a nyakmat néha-néha pedig apró puszikat adott rá amikbe mindig belekuncogtam ugyanis csikis vagyok. - El bírnék lenni így egész nap. - mormolta a nyakamba majd megint megjutalmazott egy apró puszival.
- Én is. - mondtam majd adtam én is egy puszit neki csak én a feje búbjára. Úgy imádtam ezt a göndör haját. Ha közel keült hozzám mindig muszáj volt beletúrni vagy csak piszkálni. Most is ezt tettem vagyis elkezdtem tekergetni és megmosolyogtam hogy amelyiket elengedtem mind ugyanúgy visszatekeredett.
- Amúy érzed magad tisztelve ugyanis senkinek nem engedem rajtad kívül hogy a hajamat piszkálja. - mondta a nyakmaba amin megint felkuncogtam mert csiklandozta a nyakamt.
- Óh igen? - kérdeztem csodálkozva mire felemlte a fejét így a szemembe nézhetett. Most megint lefagytam mint mindig amikor a szemembe néz. Lágyan óvatosan végig simított a hajamon amjd közelebb húzott magához és ma először úgy isten igazából megcsókolt. Nyelvével megtaláltam az enyémet és szinte harcoltak egymás ellen. Ez a csók kb. 3 percig tartott majd el kellett válnunk mert már szinte megfulladtunk bár szerintem ilyenkor még azt sem bántuk volna.Ezután fejét visszahajtotta a nyakamhoz én pedig éreztem hogy megint aludni fogok. Nem semmi majd végig alszom itt az egész napot. És sejtésem beigazolódott ugyanis 1 perccel később már aludtam.

Harry szemszöge:

Olyan jó érzés volt csak úgy feküdni Jade-del. Vele nem kellenek szavak vagy tettek anélkül is tudjuk hogy szeretjük egymást. Hirtelen arra lettem figyelmes hogy Jade egyenletesen kezd szuszogni ami jelezte hogy elalaudt. Szegény tényleg beteg lehet ha ma az egész napot atalussza. Kedvem azonban nem volt kiszállni mellőle szóval továbbra is ott feküdtem szorosan hozzábújva.Felnéztem arcára és láttam ahogy békésen gyönyörűen alszik. Nála szebb lány nincs a földön mint egy angyal. Szebb dolgot egyszeűen már nem is tudnék nála találni.A tervem hogy itt maradok vele azonban befuccsolta amikor a zsebemben a telefon elkezdett rezegni. Még szerencse hogy lehallkítottam mert biztos felébresztette volna Jade-det. Nyavalyogva vettem ki a zsebemből a telefont majd óvatosan hogy mocorgásommal nehogy Jade-et felkeltsem néztem meg az üzenetet.
" Szia Harry Cara vagyok. Már nagyon régóta nem találkoztunk. Most éppen én is Holmes Chapel-ben vagyok találkozhatnánk. xx"
Állt az üzenetben. Cara-val volt egy fél éves kapcsolatom amiről a fiúk és családtagokon kívül senki sem tudott. Sikerűlt úgy eltitkolni hogy senki sem jött rá. Azonban egy idő után ez a szerelmes ami most már tudom hogy semmi az igaz szerelemhez képest lassan kezdett kialaudni.Kevesebben találkozgattunk a napi fél óránkénti beszélgetések lecsökkentek 2 napi-ra sőt volt amikor hetekig nem beszéltünk. Véül közösen döntöttünk úgy hogy ezt hagyjuk és folytassuk tovább külün az életet. Azonban kb. olyan 2 hete Cara megint kezdett nekem SMS-eket írni. Volt olyan hogy fel is hívott de mindig leráztam valami munkával kapcsolatos dologgal.Igazából nincs kedvem vele találkozni. Kedves lány meg minden de ami kettőnk között volt az lezárúlt. Megbeszéltük hogy külön folytatjuk és eléggé nyílvánvaló hogy ő most akar valamit. Nagyon remélem hogy nem azt amire gondolok mert az nem lehet. Nekem itt van Jade akit jelen pillanatban el sem engednék mellőlem és addig ölelném míg Isten azt nem mondaná na lég és ketté nem választ minket. Nagyon szeretem őt és nem akarom elszúrni azzal hogy esetleg azt hiszi azért találkozgatok Cara-val mert érzek iránta valamit vagy csak szimplán tetszik nekem. Mert már egyik sem igaz mint mondtam az amit köztünk volt lezárúlt és ő számomra már teljesen közömbös.Visszaraktam a telefont a zsebem mélyére és elmerűltem újra Jade mámorító illatába és próbáltam nem Cara-ra és a próbálkozásaira gondolni. Ez úgy látszik siekrült is mert 5 perc után én is álomba szederűltem....

6 megjegyzés:

  1. Naneeeeee mivan ha terhes? Na most elindítottál bennem egy kis gondolatfolyamot:D mindenesetre én azért azt is szivesen olvasnam ha terhes lenne..mit reagálna harry meg hogy lenne az egész szoval kivancsi vagyok..xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óó nyugi már el van tervezve az egész szóval biztos lehetsz benne hogylesznek bonyodalmak.
      Puxy : Bíííía xx

      Törlés
  2. Szia! :) Nagyon aranyos rész lett! :D Nem bírom hangsúlyozni milyen cukik együtt!!^^ Már alig várom a kövit! :) Az előző résznél írt komidra meg a válaszom, hogy a feladatlapra értettem. Én két éve írtam meg. Igaz én is izgultam. De próbálj meg megnyugodni, mert sokkal rosszabb ha rástresszelsz. Majd írd meg hogy sikerült.:) Drukkolok!^^ Puszi: Jenny.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A részre nagyon köszi jól esik ♥ És a felvételi basszus olyan boldog vagyok tökre túl paráztam az egészet. A magyar könnyű volt bár a matek nehéz volt de megbirkóztam vele csak rossz volt nézni hogy sokan sírva jöttek ki. #énnem. Egoizmus xd..
      Puxy : Bíííía xx

      Törlés
  3. Terhes?! ÁÁ csak nem! :D Nagyon cuki rész lett, főleg a vége felé! Olyan édesek együtt! Cara ne kavarjon már be!
    Amúgy hajrá a felvételihez!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen. És köszi remélem jól is sikerült. A fogalmazáshoz többet írtam mint amennyi hely van szóval...
      Puxy : Bíííía xx

      Törlés