2013. január 24., csütörtök

○ Star Relationship Chapter Twenty-Nine : What??!! ○

Szijjasztok drága olvasóim. Megérkezett a következő fejezet. Ha tervem jól sűl el akkor valószínűleg a jövő héten vagy azután sajnos ennek a trténetnek is vége. De..................................................................................................................................................... Bizony nem hagyom abba a blog írást és már ma kiteszek egy szvazást valamint két történetet ami közül válaszhattok. Természetesen úgy mint a múltkor most is kaptok 2 ismertetőt. Minden rajtatok múlik szóval szavazzatok. ;)
Jó olvasást!
Puxy: Bííííía xx


Jade szemszöge:

3 hónap múlva
Szexistenből kezesbárány - with Harry Styles 

Harry annyi lánnyal volt már együtt, hogy alig bírta számolni őket. Magassal, alacsonnyal, széppel tökéletlennel, rengeteg stílus és jellem járt már az ágyában.  De Ő…Ő valahogy mindenkitől más volt. Harrynek görcsbe rándult a gyomra, mikor a ruháját válogatta az esti randevújukra. Sosem izgult még ennyire se színpadon, se találkozó előtt. Nyelt egyet, mikor a tükörbe nézett és a haját igazgatta. “Vajon tetszeni fogok neki? Mi van ha röhejesnek talál majd? Harry, ha elcseszel valamit, neked annyi…” ezek a gondolatok cikáztak az agyában, és nagyon furcsállta ezt az érzést, amit azelőtt soha nem tapasztalt. Még egyszer rápillantott Ashleigh képére, és összeszorult a torka az izgalomtól és a szerelemtől, amit iránta érzett. Már hatodik hónapja, hogy együtt voltak, és még semmi nem történt, pár csókon kívül és furcsamód Harry nem akarta siettetni. “Akkor csinálom, amikor neki jó.” gondolta.
Megállt Ash háza előtt és dudált. Látta, ahogy a lány szobájában lekapcsolódik a villany és ahogy kijön az ajtón. Szemeivel végigfutott a testén és érezte a gyomrában szétterjedő melegséget.
- Szia szerelmem - köszönt a lány, a leheletni francia akcentusával, mert az volt, igazi forróvérű, de mégis szerény francia. Harrynek már a gondolattól is felállt. Vacsorázni vitte Asht a kedvenc helyére, aztán moziba. Nem is figyelt a filmre inkább Ash-t nézte, a profilját, a fitos orrot, a telt ajkakat. Magához húzta a lányt és megcsókolta.
- Menjünk innen - suttogta hirtelen Harry fülébe. Neki sem kellett több, tudta, hogy a lány mire gondol, és már nagyon régóta várt erre. Beszálltak a kocsiba, és a fiú padlógázzal vette Ashleigh háza felé az irányt. 
 -Csak tedd le a kabátot, ahova akarod. Kérsz bort? az mindig van itthon, szeretem elengedni magam olykor - választ nem várva öntötte ki a vörös alkoholt. Harry viszont mögément és átfogta a derekát.
- Akarlak. Most. Itt - súgta a lány fülébe, majd megcsókolta a nyakát. Ekkor hirtelen egy pillanatra minden kiesett, mert ütést érzett az arcán. Ash pofon csapta. Harry nem értette, miért, csak állt meghökkenve mire a lány felkiáltott.
- AZT MONDTAM ISZOL! - majd Harry orra alá dugta a poharat. - IDD KI AZT A MOCSKOS BORT! - és a fiú engedelmeskedett, mert tudta, hogy a lány játszik vele, tudta, hogy minden álarc le fog róla szakadni és remek éjszakának néznek elébe. A gondolatra megmarkolta a saját golyóit és elmosolyodott.
- Még röhögni mersz? - Ash újabb ütést mért rá. - Ez nem játék Harold, te ma mocskosul meg fogsz engem dugni! - majd tépkedni kezdte Harry ruháit, a fiú meg hagyta, ó igen, élvezte, hogy végre nem neki kell cselekednie, hogy ha csak van, akkor nem ronthat el semmit.
 - Akkor mire vársz még szívem? - kérdezte kajánul.
- Még gúnyolódsz velem te pöcs? Szemét barom..AZ EMELETRE! - üvöltötte, majd lökdösni kezdte Harryt felfelé a lépcsőkön. Amint a hálószobába léptek, lelökte a fiút a hatalmas ágyra, ráült a csípőjére és lovagolni kezdett. Élvezte, ahogy ruhán keresztül is érzi a csiklóján a dudort, ami Harry gatyája tartott féken. - Óóó, igen szeretnéd ezt meztelenül is mi? Te állat! Te sem vagy más, csakis olyan mint a többi, de akkor nesze éld ki magad rajtam! - látta, hogy Harry minden egyes szavára egyre dühösebb lesz és gonosz vigyorral az arcán tépte szét a rajta levő inget. - MI VAN MÁR KEZED SINCS? TÉPD LE RÓLAM AZT A KIB*SZOTT RUHÁT!!!
Harry megfogta és ugyanolyan intenzitással hámozta le a fekete göncöt a lányról mint ő róla az előbb, és élvezte, ahogy Ash mellei “kibuggyannak” a dekoltázsból, és immár a lányt csak egy szál fekete csipke bugyi választotta el a tiszta mesztelenségtől. Megfogta Harry kezeit és felfelé vezette őket a hasán, majd megmarkoltatta a melleit és masszírozni kezdte őket.
-Igen, tudtam, hogy erre vágysz már régóta, hát akkor most csináld te perverz állat! - hanyattvágta magát az ágyon és hagyta, hogy Harry csókolja a mellét, hogy szívja a mellbimbóját, és hogy a fogai segítségével távolítsa el a tangát a helyéről. Fogta Ashleigh combjait és szétnyitotta. Nem látott mást maga előtt, csak a lány nedvtől már cuppogó nemiszervét és büszke volt, hogy ez az övé. Úgy döntött beszáll a játékba.
- Szeretnéd ezt megtömetni, nemde? Te ribanc! - majd szájával nekitámadt, a lány csiklójának szívkodta, pont úgy, ahogy előbb a mellbimbót, csak ennek sokkal finomabb íze volt. - Hmm.. - élvezte, ahogy a lány vonaglik a szája alatt és teljesen óvatlanul egyszerre két ujját is feldugta a lány vaginájába. Az csak sikoltozott, szinte már sírt, mint akit kínoznak, de szó sem volt róla, úgy kívánta Harryt már hónapok óta,hogy azt nem lehetett elmondani. Egyedül csak az a rohadt etikett tartotta vissza, amit a család már évek óta így csinált. Hat hónap szex nélkül.
- CSESSZÉK MEG!! - ezt  már hangosan kiáltotta, és hogy erre Harry felkapta a fejét, rámordult. - Nem mondtam, hogy hagyd abba te perverz állat! Csináld még méééég! - mikor Harry kiélte magát rajta, kivette a lányból az ujjait és lenyalogatta, egy kis nedvet hagyva a lányban, hogy megfelelően csússzon. Lehúzta a sliccét, lefejtette magáról a nadrágot, az ágaskodó farkát meghúzta néhányszor, majd nem lazsált, egyből a lányba dugta,  mindet, tövig.
Ash extázisba esve sikoltozott, majdnem beleőrült a gyönyörbe, a nedve már szinte sprccelt Harry pénisze körül.
- Üvöltsd a nevem, mikor élvezel te kurva! - Harry is eléggé bevadult, mikor gyorsan és határozottan mozogni kezdett a lányban - Vagy azt akarod, hogy vége legyen? AZT AKAROD, HOGY ELTAKARODJAK?
- NEM, CSINÁLD A KI*ASZOTT DOLGOD, MÉGIS MIT GONDOLSZ,MIÉRT ŐTT ODA A FARKAD? - sikította Ash, mire dörömbölést hallottak a szomszédból. - CSESSZE MEG, AKKOR SZEXELEK AMIKOR AKAROK - üvöltötte a lány válaszul. - ISTENEM, HARRY JÖN, ÉRZEM? HOGY JÖN!
- A NEVEMET ÜVÖLTSD, AZT AKAROM, HOGY A NEVEMET MONDD! - Egyre gyorsabban lökdöste a lányt, az izzatt testük minden találkozásnál csattant egy nagyot, Ash mellei csak úgy lobogtak a lendülettől.
- HARRY!!! - sikította a lány, mikor elöntötte testét az orgazmus, a hüvelyizmai lüktetni kezdtek, a gerince ívbe rándult, és az egészet fokozta, hogy Harrynek esze ágában sem volt abbahagyni vagy megfeszülni vele együtt, nem, tovább tolta intenzívebbé téve az egész gyönyört. Egész testével zihált és közben remegett, Ash azon gondolkodott, hogy tud ennyi energia felszabadulni egy emberben. Érezte, ahogy Harry kirántja belőle a szerszámát, majd térdre kényszeríti.
- És most te jössz, te kis szőkeség, hagy nézzem, mi van a szádban - péniszét a  lány tokáig ledugta, majd hagyta, hogy Ash kiöklendezze magát és elkezdjen ajkaival mozogni. Fogta a tarkóját és mozgatta a csípőjét, mintha a lány szája még mindig valmi hüvely lenne. Lassan ő is érezte, hogy elmegy, ekkor hátraszegte a fejét, megfeszült és hagyta, hogy a fehér válaséka megtöltse Ash egész száját.
A lányban maradt még annyi etikett, hogy ne nyelje le, kiköpte, majd szétkente a mellén. Hanyattfeküdt az ágyon, és magára húzta Harryt.
- Azért EZT nem gondoltad volna rólam igaz? - nevetett halkan. A vadság olyan gyorsan távozott belőle, amilyen gyorsan belebújt és változott át Ash megint szerény kislánnyá a szexistennő vadmacskából. Azon gondolkozott, hogy ilyenre csak az ördög lehet képes, és akkor eszmélt rá, hogy tökéletes barátnőt talált magának.
Remélem tetszett :) Cs.  
- Hogy mi van? - ordítottam a kamerába. Harry-ék már 3 hónapja távol vannak. Nagyon hiányzik nem egyszer volt olyan hogy elsírtam magam de szerencsére akkor mindig itt volt az egyik lány. Azaz El, Dani Pezz... Persze Melanie-val nagyon nem áplok jó viszonyt. Mikor Harry egy interjúban megerősítette hogy járunk Twitter-en keresztül írt nekünk nyílvánosan egy üzenetet hogy " És kisbabát mikor szeretnétek?" Természetesen tudja hogy terhes vagyok és mégis ez tette. Azonban sok rajongónak sikerült kivenni belőle hogy talán mégis tényleg terhes vagyok és ez elterjedt az interneten. 3 hónapja megy a találgatás sokan már tényként kezelik a dolgot azonban mi Harry-vel még semmit sem mondtunk ez ügyben. Azonban látva a rajongók rekacióját még húzom halasztom a dolgot. Ennyi fenyegető üzenetet mint akkor még egész életemben nem kaptam. Sokan a halálomat kívánták és akik tényként kezelik terhességem sokan írták hogy bárcsak belelhalnék a szülésbe. Nagyon sokszor űltem otthon egyedül miközben sírtam. Ennyiért nem akartam felhívni a lányokat mert szerintem nem lényeges bár Harry igen tisztán kijelentette hogy ez igen is lényeges. Jó lett volna ha ebben az időszakban itt van velem de sajnos nem tehettünk semmit. Nem szeretném hogy Harry miattam veszítse el az állását vagy esetleg rajongókat veszítsen. Így is sokan utálnak nem kéne még rátenni egy lapáttal. Ma azonban nagyon boldogan keltem fel ugyanis tudtam hogy holnap jönnek haza. Harry megkért hogy menjek fel Skype-ra mert beszélni szeretne velem. Hangja nem volt valami bíztató és amikor bekapcsoltam a kamerát és beszélni is kezdett na akkor borúltam ki annyira hogy hirtelen azt sem tudtam ki vagyok vagy hol vagyok.
- Sajnálom Jadie én is nagyon ki vagyok akadva de ez van. - túrt bele idegesen Harry a hajába. A hirtelen sokktól még csak megszólalni sem tudtam csak megszeppenve mozdulatlanul néztem a kamerába. Ahogy láttam Harry megréműlt arcomat látva. Láttam hogy beszél nekem de a szavakra nem tudtam koncentrálni. - Jadie jól vagy? Jadie! - lengette előttem kezét majd megráztam a fejem ezzel visszarázva magam a valóságba.
- Szóval azt akarod mondani hogy még 3 hónap? - ordítottam a kamerába és felálltam. Nem mondott semmit csak lesütött szemmel bámúlt maga elé. Elmentem a pulthoz mivel a konyhába tettem le a laptopot mert általában mindig rámjön az éhség szóval nem akartam szaladgálni. Kivettem egy nagy műzlit egy jó mély tányért telenyomtam tejjel és műzlivel és elekzdtem enni. - Most valahogy minden összejött nekem. - mondtam egy 5 pernyi csend után Harry hirtelen jött hangomra felkapta a fejét és szomorúan nézett rám.
- Hogy érted ezt? - kérdezte értetlenül mire én felsóhjtottam. Leültem még minig müzlivel a kezembe és a tányér szélét kezdtem el piszkálni körkörösen.
- A sajtó a rajongók Melanie most meg te. - túrtam bele hajamba hogy kissé kisimítsam ugyanis eléggé össze volt gumbancolódva. - Ráadásul terhes is vagyok és eléggé nehezn viselem. Ja és még ha nem lenne elég az orvos azt mondta... - a végére azonban elhalkúlt a hangom ugyanis rájöttem hogy majdnem kikotyogtam egy olyan valamit amit nem kéne.
- Mit mondott Jadie? - kérdezte Harry amikor észrevette hogy nem szándékozom folytatni a mondatot. Azonban én nem tudom hogy mondhatnám el ezt neki. Nem mondtam semmit csak csendben néztem a müzlistálat. - Jade mondj már valamit! Valami baj van? - kérdezte aggódva mire én megráztam a fejem azonban látszott az arcán hogy nem hisz nekem. - Jade nehogy már ne mondj el valamit. Ugyanolyan fontos ez nekem mint neked. - háborodott fel majd idegesen rácsapott az asztalra. - Mond már az Isten szerelmére Jade. - ordított rám mire én összerezzentem. Hirtelen én is retentően dühös lettem és ordibálni kezdtem vele.
- Tudod mi a bajom? Tudod? Höh? Veszélyeztetett terhes vagyok érted? Ha egy picit is megbotlok és elesek annyi lehet az egésznek érted? Örölsz? Elmondtam. - zúdítottam az egészet idegesen a fejéhez majd úgy ahogy volt rácsaptam a laptopot. A telefon megállíthatatlanúl kezdett csörögni de én nem vettem fel. Leültem a TV elé és idegesn nyomkodtam a távirányító gombját. Hirtelen csengetésre lettem figyelmes kedvetlenűl csoszogtam az ajtóhoz és nyitottam ki. Az ajtóban azonban olyan személy állt akire egyáltalán nem számítottam.

Harry szemszöge:

Mi? Mi van? Összezavarodva néztem az előttem megszakított kapcsolatot amit Jade szakított meg. Nem volt előttem semmi csak egy fekete képernyő semmi más. Mérgemben hirtelen felálltam és elkezdtem mindent felrugdosni és közben ordibáltam. De nem kell itt semmi értelmesre gondolni csak össze-vissza. Hirtelen kicsapódott az ajtó és 4 lepett szempárral találtam magam szemben.
- Mi történt Harry? - kérdezte Liam miközben közelebb sétált hozzám. Nem mondtam semmit csak leültem az ágy szélére és kezembe temettem az arcom.
- Szerintem megtudta. - súgta Zayn fülébe Louis mire felkaptam a fejem. Vajon ugyanarról beszélhetünk?
- Mire gondoltok? - kérdezte Louis-ra nézve mire ő nyelt egy nagyot és Niall-re nézett segítségűl.
- Hát...öhm.. tudod azt a... izét hogy.... meg... - dadogta Niall mire Zayn hatbavágta hogy ne dadogjon már és térjen a lényegre.
- Jade... - mondtam halkan mire mind a négyen bólintottak. Mi az hogy ők előbb tudnak meg egy ilyen dolgot mint én mikor az én gyerelemről van szó? - Mióta tudjátok? - kérdeztem.
- Louis-nak mondta el El ő pedig nekünk. De mivel El félve mondta el Louis-nak is így megkért minket hogy ne mondjuk el neked. - mondta Zayn. Felsóhajtottam és ledőltem az ágyra.
- Vele kéne lennem. - mondtam már a sírás szélén állva.
- Harry Jade tud magára vigyázni. - ülte le az ágy szélére Liam majd követte őt a többi 3 is.
- De akkor is. Sokkal jobban érzeném magam ha minden este úgy feküdnénk le hogy tudom nincs baja mert vigyáztam rá. Nem tudjátok milyen érzés az ha van egy gyereketek akit még nem is láttatok de rettenetesen szeretitek. Ha nem születne meg abba én belehalnék. - mondtam mire láttam mindegyik arcán a meglepődést. Biztos vagyok benne hogy egyikük sem gondoltam hogy én ennyire érzelmes ember vagyok. Pedig az vagyok. Lehet hogy egy fél évvel ezelőtt minden nőt ágyba vittem d eerre most nem lennék képes. Szeretem Jade-et és egyértlemű hogy ő az aki a jó útra térített. - Anya... - pattantam fel hirtelen mire Niall felkuncogott. Igen kissé vicces volt a jelenet ugyanis nyöszörögve és sóhajtva adtam ki hogy anya mintha egy kis gyerek lennék akinek szüksége van az anyjára mert elvették a kedvenc játékát.
- Mi az Harry? - kérdezte Liam aki szerencsére tartotta magát nem úgy mint a többi hülye. Láttam rajta hogy megért engem már csak azért is mert barátian megsimogatta a hátam.
- Fel kell hívnom anyát. - pattantam fl majd kiemntem a telefonommal a kezdmben és azonnal megnyomtam az 1-est. 3 csörgés után felis vette és vidáman szólt bele.
- Anya segítened kell. - vágtam rögtön a közepébe.
- Persze mondjad kicsim miben. - mondta lágyan. Nagyon szerettem benne hogy mindig is szeretett nekem jót tenni és bármit megtett azért hogy elérje. Persze azért nem vagyok olyan önző hogy ez fel is használtam ellene.
- Jade.... - mondtam halkan majd belekdztem és le nem álltam a végégig. Ő csendben végig hallgatta minden egyes szavamat majd megvárta míg befejezem és megszólalt.
- Rendben kicsim. - mondta és hallottam a hangján hogy mosolyog és ezzel is próbál leket önteni belém. - De nem kéne Norma-t is felhívni? - kérdezte. Anya és Norma Jade anyja nagyon jóban vannak. Egyszer megkértem anyát hogy látogassa meg Jade-et és akkor pont ott volt Norma is. Nagyon jól kijöttek egymással hála Istennek és szinte mindennap bezsélnek telefonon.
- Persze felhívhatod. - mondtam.
- Rendben akkor majd hívlak hogy mi van. Szeretlek.
- Én is. - mondtam majd le is tettem ezután már csak vártam hogy anya odaérjen és enegm is tájékoztasson a dolgokról....

6 megjegyzés:

  1. Szia! :))
    Ismét egy szuper, fantasztikus, csodás, nagyszerű..és még sorolhatnám, hogy mennyire jó részt hoztál nekünk! :D Imádom ahogyan írsz!! :)) És annyira jó, hogy ilyen gyakran hozol új részt.^^ Szóval már nagyon várom a folyatatást! :) Siess vele kérlek! :) Puszi: Jenny.<3
    Ja és majdnem elfelejtettem. Kérdezted mi az az ügyviteli szak. Hát tulajdonképpen titkárnőnek tanulok, bár nem az szeretnék lenni! Olyan tantárgyaim vannak még pluszban, hogy gazdasági környezetünk, gépírás, meg viselkedéskultúra. Mondjuk egyáltalán nem érdekel ez a szakma, csak 8.-ban nem tudtam eldönteni, hogy mit szeretnék így most ide járok. :/ De majd tovább szeretnék tanulni, mert egy biztos, hogy titkárnő nem leszek!
    Te már tudod, hogy mi szeretnél lenni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wow hát komolyan megölsz xd. Imádlak ♥ Örülök h "imádod" ahogy írok igazán jól esik. Sietek vele ígérem ;)
      Én angol szakra szeretnék vagy matekra menni de végülis mindegy hol szerzek érettségit de ezek közül valamelyikre. És hát menedzser szeretnék majd lenni vagy valamilyen média szakos egyetemre szeretnék járni Angliába. Már el van tervezve így 15 évesen xd.
      Puxy : Bíííía xxx

      Törlés
  2. Van egy rossz megérzésem amkatt h a vége fele valaki asszem loius elkezdi mondani, hogy meg.....namost remélem nem azt akarta mondani h meghalt a baba..mert akkkor aaaaa...az nem lehet..szoval...imadtam mint minden masikat..viszont még 3hónap..kiszúrtál velük.xx és harry mikor azt mondta h nem is ismeri é mégis szereti..na az ...én isilyen apukát akarok a gyerekemnek:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazság szerint rossz megérzésed lehet de megsúgom h nem a babával kapcsolatban "egyenlőre":P Igen valahogyan én is ilyen apát szeretnék sőt én Harry-t szeretném mint több MILLIÓ lány ezen a földön.Sok a vetélytárs xd.
      Puxy : Bíííía xxx

      Törlés
  3. Nagyon -nagyon jó rész lett megint, bár kicsi szomorú, hogy még 3 hónap hátravan a turnéból.. Bár van egy megérzésem, hogy Harry előbb haza fog jönni.. Remélem, így lesz! Nahát, akkor minél hamarabb a kövit, és puszillak! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett. A megérzéseddel kapcsolatban nem mondhatok semmit sajna de úgyis megtudod idővel ;)
      Puxy : Bííííía xxx

      Törlés