2013. január 23., szerda

○ Star Relationship Chapter Twenty-Eight : I will miss you... ○

Szijjasztok prücskök. Igazából én ma döbbentem rá hogy ez már a 28. fejezet. Nem semmi hogy haladunk a korral. De mindegy is. Még van hátra 12 fejezet. Addig ne legyetek nyugodtak hogy minden nyugis megy majd. Teszek én róla hogy izgúljatok ebben a fejezetben ez meg is kezdődik.
Jó olvasást!
Lots of love : Bíííía xx



Harry szemszöge:

Az anyám pasija-Mrs.Narrynek(~E)
A szobámban ülök. Épp a kedvenc együttesem megy a TV-ben a The Wanted. Elkezdtem énekelni, majd hallottam lentről egy ajtócsapódást. Kirohantam a szobámból, leszaladtam a lépcsőn majd megnéztem, hogy ki jöttek. Az anyám és a pasija. Na igen.. a pasija 18 éves annyi MINT ÉN!!! És ez anyám pasija… úristen nem értettem sosem anyámat. Mondjuk azt nem mondhatom, hogy rossz pasi, mert nem az, csak furcsa hogy anyámmal állt össze.
- Szia kicsim! - mondta anyu és megölelt. 
- Hello. - mondtam Anyunak és a pasijának, Harrynek. 
- Szió. - mondta majd adtunk egymásnak 2 puszit. Az illata Channel egyik illatára emlékeztett. És milyen jó illata van.. úristen! 
- Mi jót csináltál eddig? - kérdezte anya kedvesen és kiment a konyhába. Követtem, de hallottam ahogy Harry követ és éreztem a tekintetét magamon. 
- TVtem meg tanultam. - mondtam és leültem a pulthoz. Harry leült mellém, majd néztük ahogy anyu csinálja a kaját. Már 2 hónapja együtt vannak anyuval, de még sosem indultam be ennyire az anyám pasijára. - Viszont megyek fel… - nagyot nyeltem. - Mert megy a kedvenc műsorom. 
Felszaladtam a lépcsőn, benyitottam az ajtón. Lentről annyit hallottam, hogy csapódik az ajtó. Azt hittem, hogy Harry ment el. Vettem egy nagy levegőt. Leültem a fotelbe, elterültem kényelmes, majd megnyitottam egy közös képemet Harryvel amit egy bulin csináltunk. Kezem levándorolt testemen. Elsőnek melleimet simogattam, majd mikor már éreztem, hogy nedvesedek akkor lenyúltam és tangámon keresztül a csiklómat izgattam. Halk nyögések hagyták el a számat és fantáziám beindult. Csak Harry és én egy szobába. Ahogy kockás hasa érinti a melleimet. Teljesen benedvesedtem, ezért tangám alá nyúltam és elkezdtem feldugni magamnak az ujjaimat. Elsőnek 1-t, majd 2-t. Végül a 3-ik ujjamat is feldugtam. Remegett a kezem, hátam ívbe feszült, felsikítottam és elélveztem. Kinyitottam a szemem és Harryvel találtam szembe magam. 
- Úristen mióta vagy itt? - kérdeztem és kihúztam ujjaimat és ajkamat kezdtem harapdálni.
- Elég régóta. - mondta és nyakamra tette a kezét, majd hevesen megcsókolt. Ajkaink szinte lángoltak annyira hevesen csókolóztunk. A hajába túrtam, mire megfogta a hátamat és a térdhajlatom majd felemelt és óvatósan letett az ágyra. Csókcsatánkat nem hagytuk abba. Harrynek a kockás ingjét kezdtem kigombolni míg ő a melleimet markolászta. Elváltunk egy percre. Levettünk magunkról mindent. A szoba minden szegletében található volt valamilyen ruhadarab. Csak mi maradtunk anyaszült meztelenül és a köztünk egyre forróbb levegő. Elkezdte a nyakamat, a vállgödrömet és melleimet szívogatni. Közben hajába túrtam és izmos hátát simogattam.
- Annyira piszkosul akarlak! - súgta a fülembe Harry elképesztően szexi, mély hanggal. 
- Akkor most dugj meg! - súgtam vissza, mire két lábamat a dereka köré fontam és próbáltam közelebb tolni magamhoz. 
- Várj egy percet. - mondta majd lehajolt és csiklómat kezdte el nyalni. Egyre hevesebben nyalta, majd ment lejjebb és mikor az érzékenyebb területre ért akkor megfogtam a fejét és lefele kezdtem nyomni, hogy mélyebbre hatoljon bele nyelvével vaginámba.
- H-H-Harry. - próbáltam valami értelmeset kinyögni, de csak egy erős haj túrás majd egy sikítás telt ki tőlem az orgazmusom után-közben. - Istenem! - mondtam és vettem egy nagy levegőt. - Én jövök. - pusziltam meg a nyakát és fordítottunk a helyzetünkön. Lejjebb mentem és büszkén néztem a már kemény péniszre. 
- Hmm. - mondtam mikor szemmértékemmel megállapítottam a méretet. Elsőnek a kezemmel izgattam, majd mikor már a kezem elfáradt akkor megnyaltam és elkezdtem bal kezemmel izgatni csiklóm. A hatalmas péniszt egy ideig csak nyaltam, majd Harry megfogta a hajamat és szószerint lenyomta a torkomon a méretét. Ezt játszottam még egy ideig, hogy tövig bekapom, majd jobb kezemmel verni kezdtem a farkát és számmal is kényeztettem. Harry száját halk illetve néha hangos, férfias nyögés hagyta el ajkait. 
- [T/N]…[T/N]… - mondta és levegő vétele gyorsult. Egyetlen lett. Vadabban elkezdtem verni és szopni a farkát, majd egy pár percen belül a farka nedve a számba került. Mind lenyeltem majd feültem a medencéjére. Farkát hátulról elkezdtem verni, majd fel-le “ugrálni” kezdtem a medencéjén. Néha érintette a hátamat a farka és akkor férfias nyögéseket adott ki. Egy hirtelen mozdulattal lerántott magához, majd a fülembe súgta. 
- Meddig fogsz még kínozni? - hangjába haragot és kéjt éreztem. 
- Sokáig. - mondtam majd egy elégedett mosollyal az arcomon letérdeltem elé. Meglepetésemre felállt és az éjjeli szekrényemhez ment. 
- Ez most komoly? Honnan tudtad? - kérdeztem, de nem válaszolt. Csak ott ültem az ágy szélén és láttam, hogy Harry sétál felém. - Ugye nem? - kérdeztem, de ő erőszakosan széttette a lábaimat és minden izgatás nélkül belém dugta a vibrátort. Ki-be, ki-be. 
- Ahh… - nyögtem folyamatosan és nyaka kőré fontam a kezem. - Ne kínozz! - mondtam és végigkarmoltam a hátát az élvezettől. - Ne, ne, Harry ne! - a mondat végét már sikítva mondtam, ugyanis az eufória és az orgazmus egyszerre talált meg. Harry számhoz emelte a vibrátort, majd lenyaltam róla a nedvem. Eldobta az ágyam végébe a vibrátort, majd farka tövét csiklómhoz tette. Elkezdett nyolcasokat írni rajta, majd fel-le mozgatta. Odahajolt a nyakamhoz és bal kezével a mellemet izgatta. 
- Akarod? - kérdezte és szexis hangja beindított.. mégjobban.
- Igen, mindennél jobban. - mondtam majd Harry lassan elkezdte bedugni farkát a bejáratomba. - Oh istenem! - mondtam és a lepedőt markolásztam mindkét kezemmel annyira jól csinálta.
- Tövig is mehet? - kérdezte és megfogta csípőmet és felemelte. Félénken bólintottam és tövig benyomta. 
- Isteneeeem. - kerekedett ki a szemem és csiklómat kezdtem el izgatni. Harry lassan de mindegy eggyes tolásnál akkorákat tolt, hogy elérjen a g-pontomig.
- Nem fogom sokáig bírni. - mondta Harry csíkkápréselve ajkait. 
Harry elkezdett gyorsan dugni. Szószerint mint egy ribancot. Én csak nagyokat sóhajtottam és nyögtem, majd mikor már a farkával belém élvezett és még nem voltam a csúcson. Kezemmel a vibrátorért nyúltam, majd Harry értette a célzást és elkezdte gyorsan mozgatni bennem a játékszert. 
- Ha-Ha… - nyögtem és végül én is elélveztem. - Isteni vagy! - mondtam és mellémfeküdt. Egy takaró alá bújtunk majd vad csókokkal kényesztettük egymást. Aznap este el bAszélgettük az időt és hogy anya hol volt? Kit érdekel??!!!
Mrs.Kitti StylesOlyan hajnali (!) 9 óra lehetett amikor a telefonom csörgésésre keltem. Jade morgott egyet mellettem majd lehámozta kezét a mellkasomról és átfordúlt a másik oldalára. Morogva nyúltam a telefonomért majd kicsit sem kedvesen beleszóltam.
- Harry bazd meg hol vagy? - kiabált valaki a telefonba. Nem tudom vagy olyan kómás voltam hogy nem ismertem fel a hangját vagy tényleg nem ismerem az illetőt.
- Hol kéne lennem? - kérdeztem még az eredeti hangomtól is rekedtebben.
- A reptéren hol máshol? - sipákolt a telefont az illető akire most rájöttem hogy nem más mint az én répaimádó legjobb barátom Louis William Tomlinson.
- Mi? Reptér? Mi van? Louis mondj valami normálisabbat? Ugye csak viccelsz! - pattantam fel hirtelen mire Jade is felkelt és riadtan nézett rám. Hogy megnyugtassam megsimogattam a kezét mire ő rámmosolygott felállt és bement a fürdőbe.
- Nem viccelek! Nem emlékszel hogy megbezséltük az Új Évet már Spanyolországban töltjük. - mondta idegesen. Hát még én milyen ideges lettem. Erről én miért nem tudok?
- Hát nem Louis nekem valahogy ezt mindenki elfelejtette mondani. - mondtam majd felálltam az ágyról és elkezdtem öltözködni.
- Úúúú bocsi tényleg ti nem tudtatok jönni a közös Karira. - esett le Louis-nak és szinte láttam magam előtt ahogy a fejére csap. - Fél óra alatt ide tudsz érni? - kérdezte mire feldóhajtottam egyet.
- Fél óra? Louis szerinted Jade mit fog szólni? Főleg ebben a helyzetben. - vittem feljebb egy kicsit a hangon. Jade pont ebben a pillanatban jött ki a fürdőből és nézett rám riadtan.
- Sajnálom haver tényleg. - mondta szomorúan.
- Sajnálhatod is. - mondtam majd lecsaptam a telefont. Egy nagy sóhaj után odafordúltam Jade-hez aki aggódó tekintettel nézett rám.
- Minden rendben? - kérdezte lágy hangon amitől szó szerint elolvadtam pedig én fiú vagyok.
- Figyelj Jadie van egy kis gond. - vakargattam a tarkóm. Nem tudtam hogy tálaljam ki ezt neki tuti ki fog akadni nekem pedig végem.
- Oh.. - mondta lehajtott fejjel. Odasétáltam hozz és leültem mellé. Arcát a kezem közé vettem és belekezdtem.
- El kell mennem. Turné van. - mondtam. Láttam rajta hogy nem erre számított. Volt benne egy kis megkönnyebbűlés de volt benne bánat is ami a távolságot jelentette ami az elkövetkezendő hónapokban lesz köztünk.
- Mikor indultok? - kérdezte halkan.
- Már most mennem kell. - mondtam szomorúan mire ő lesütötte szemét és láttam hogy kezd könnyes lenni a szeme. Annyira sajnáltam megszakadt érte a szívem. Leszívesebben leszartam volna turnét és itt maradtam volna vele. Azonban én ezzel keresem a pénzt és hogy a jövőben jó körülmények között élhessünk muszáj. Muszáj hisz most beékelődött egy kisbaba akit majd később el kell tartani. Biztos vagyok benne hogy Paul annyira kifog akadni hogy páncél védőruhát kell majd felvennem hogy túléljem ezt a beszélgetést. Halványgőzöm sincs hogy fogjuk ezt kitálalni a rajongóknak és arról sincs hogy fogják fogadni. Lehet nem mutatom ki de félek. Nem azért hogy velem mi lesz vagy esetleg a rajongóktól hanem hogy Jade ezt nem fogja bírni és itthagy engem egyedül. Ezt edig nem szeretném. De sajnos a terhesség nem olyan mint egy kapcsolat hogy ellehet titkolni egy ideig amíg készen nem állsz arra hogy felvállald ez olyan hogy egy idő után látszani is fog és ha Jade-del nem is mondjuk el hogy együtt vagyunk elindulnak a találgatások hogy Jade kitől lehet terhes. Előbb-utóbb pedig úgyis rájönnének hoy tőlem ugyanis szeretnék majd úgy viselkedni velük mint egy család azt pedig nem lehet elrejteni. - Figyelj kiscsillag midnen rendben élesz oké? Nem szabad szomorkodnod emiatt. - simogattam meg az arcán. Szeméből a könnyek csak úgy ömlöttek mint a vízesés.
- Annyira fogsz nekem hiányozni. - ölelt magához fejét pedig a mellkasomba temette.
- Ti is nekem. - mondtam mire a többesszámon felnevetett. Örülök hogy megtudtam nevetettni legalább csak pár másodpercre is. - Ki jössz velem? - kérdeztem miután eláltunk egymástól és letöröltem a könnycseppeket puha arcáról.
- Szerinted menjek? - kérdezte a szemembe nézve.
- Gyere. - mondtam majd megfogtam a kezét és felállítottam. Felkapkodtuk a kabárokat szerencsére pakolni nem kellett mert nem rég jöttünk vissza szóval ki sem pakoltam. A reptéen már rengetg fotós és rajongó volt. Láttam Jade arcán hogy megijedt mikor meglátta de bíztatóúl megszorítottam a kezét és rámosolyogtam. - Nem lesz semmi baj. - súgtam a fülébe majd adtam neki egy puszit. Bent amint meglátott minket Loui odaszaladt és Jade (!) nyakába ugrott.
- Úristen gratulálok. - mondta álsírást színlelve. - Harry drágám olyan gyorsan felnőttél! - ugrott az én nyakamba is amin persze mindannyian felnevettünk.

Jade szemszöge:

 Hirtelen egy mosolygós barna hajú lány termett Louis melett és rámnézett.
- Szia Eleanor Calder vagyok Louis barátnője. - öellt meg mire én azonnal visszaöleltem hisz én eleve ilyen barátkozós tíous vagyok.
- Nagyon örülök J.....
- Jade Thrilwall tudom. - mondta teljesen lázban. - Imádom a zenéteket még mindig nem tudom felfogni hogy Perrie-vel is barátnők vagyunk erre te is. - mondta mire felnevettem. Egy ideig még beszélgettünk El-lel nagyon aranyos lány megbeszéltük hogy fogunk járkálni vásárolgatni és megigérte hogy majd segít a abcuccokkal kapcsolatban is. Azonban egy hang jelzett hogy a fiúknak menni kell. Szomorúan néztem Harry-re aki közben a fiúkkal bohóckodott. Elindult felém én is felé majd megragadta a kezem és egy szó nélkül odahúzott magához és jó hosszan megcsókolt. Ilyen csókban még életemben nem volt részem úgy csókolt mint még soha eddig. Mindent beleadott hisz tudtuk mind a ketten hogy most egy ideig nem látjuk egymást. Miután már mind a kettőnnek elfogyott a levegője elváltunk egymástól de még ekkor sem engedtük el egymást hanem egymás karjába borúlva öleltük egymást.
- Szeretlek. - suttogtam a fülébe amibe érezhetően beleremegett.
- Én is szeretlek kiscsillag. - mosolygott rám. - Mennem kell. - mondta halkan majd elengedett még utoljára nyomott egy puszit a számra majd lassan óvatosan elengedve a kezem elment. Nem frodúlt hátra egyszer sem de megértem. Így még csak nehezebb lett volna. Ezután négy ugyanennyire szomorú lány csörtetett mellém és nézték ahogy barájaik most mennek el 3 hónapra. Várjunk csak négy? Válaszért elkezdtem a mellettem álló Perrie karját ütni mire ő rámnézett.
- Ki az a csaj? - kérdeztem miközben a szőke agyon sminkelt csajra néztem.
- Melanie Munroe. Niall barátnője de Jade.. - nézett rám mire kissé megijedtem. - Harry exe is egyben. - mondta mie hirtelen úgy éreztem mintha egy hegy összes hava zúdúlnarám.
- Niall-lel jár? - kérdeztem lepetten mire szemhúzogatva bólintott. Ebben a pillanatban termett ott melettem a csaj hatalmas ( ál ) mosollyal az arcán.
- Szia Melanie Munroe vagyok Niall barátnője de nyigodtan szólíts Mel-nek. - nyújtotta felém a kezét én persze elfogadtam de igen nehezen.
- Jade. - mondta közömbösen majd eresztettem egy mosolyt a csajnak és ott is hagytam.
- És Jade hanyadik hétben jársz? - kérdezte Danielle mosolyogva. Danielle-lel már találkoztam mert már egy csomó konvertünkön tácolt szóval nem voltunk idegenek egymásnak.
- Terhes vagy? - kérdezte csodálozva Melanie mire bólintottam egyet. Na persze te meg már biztos nem tudtad! Hülye még én sem vagyok szerencsére.
- Lassan a 6. - mondtam Danielle felé fordúlva mosolyogva.
- Mire a fiúk visszajönnek már látszani fog rajtad. - mondta El. Ezután mindannyian egy kocsiba űltünk aminek persze volt sofőrje és elszállítottuk haza Melanie-t azzal a címszóval hogy mi is megyünk haza. Persze ez nem így volt. Mind a négyen elemntünk vásárolni és próbáltunk nem arra gondolni hogy életünk szerelme ( már akinek ugye..) éppen több km-re van tőlünk. Véletlenül - na jó nem Perrie javaslatára és unszolására - betévedtünk egy bababoltba ahol egy csomó cuki dolgot láttunk. Vettünk egy kiscsörgőt ugyanis nem szeretnék még előre vásárrolgatni ugyanis babonás vagyok. Kb. 3 óráig vásárolgattunk majd beültünk egy Starbucks-ba. Mivel nem akart ma senki egyedül lenni eldöntöttük hogy Perrie-nél alszunk. Nem akartunk Niall-nek csalósást okozni ezért felhívtuk Melanie-t hogy ha akar jöhet de ő lerázott minket azzal hogy egy barátnőjével van. Sosem baj drágám! Nyílt titok hogy nem kedvele a csajt. Olyan este 9 körül érkezett eg üzenetem amit mosolyogva nyitottam meg.
" Annyira hiányzol hogy azt szavakba nem lehet foglalni. Kérlek vigyázz magadra és ne csinálj semmi hülyeséget. Vigyázz a kisbabánkra is! Nem sokára találkozunk hidd el hamar elmegy ez a 3-4 hónap.
Szeretlek mindennél és mindnekinél jobban kiscsillag.
A te kisgöndöröd Harry xx."
A szemeim megint könnyekben úsztak majd rádőltem a szintén síró Eleanor vállára és felnevettünk magunkon. Visszavonhatatlanul szerelmesk voltunk mind a 4-en ( 5-en) ....

4 megjegyzés:

  1. Szia! :) Nagyon jó rész lett ez is! :DD Komolyan annyira szeretem a blogod!^^ Harry is olyan édes volt. Főleg az sms, amit írt! :DD Imádom az egészet! :) Nagyon várom már a folytatást! :) Ja és, hogy Melanie-t se hagyjam ki. Hát nekem nem szimpi a csaj! Van egy olyan érzésem, hogy még befog keverni Jade-nek. Siess a kövivel! :)
    Ui: Az előző kérdésedre válaszolva: Ügyviteli szakra járok a Barossba.:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj nekem annyira jól esik hogy ennyire tetszik a blogom így tudom h nem hiába írom. Sietek a kövivel ahogy tudok.
      Am az ügyviteli az milyen? Még nem hallottam róla.
      Puxy : Bíííía xx

      Törlés
  2. Jajj, annyira cuki rész lett! Tényleg olyan jó, hogy ilyen gyorsan hozod a részeket! Harry és Jade egyszerűen tökéletes együtt, imádom őket és Téged is! <3 :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj én is imádlak téged ♥ Imádom írni ezt a blogot szóval még szép hogy így hozom a részeket. Mindennap azt várom a legjobban hogy hozhassak nektek részeket.
      Puxy : Bíííía xx

      Törlés