2013. január 22., kedd

○ Star Relationship Chapter Twenty-Seven : Best thing i've ever had..... ○

Szijjasztok drágáim! Meghoztam nektek az új fejezetet. Remélem tetszeni fog.
Jó olvasást!
Lots of love : Bíííía xx

Jade szemszöge:

- Harry?! - kérdeztem lepetten miközben hátrapillantottam Perrie-re aki sajnálkozóan nézett rám de látszott rajta hogy könyörgött is hogy ne tegyem amire készülök.
- Figyelj Jadie ezt nem teheted. Nem vetetheted el a babát. - mondta miközben közelebb jött. Egyre gyorsabban kezdtem venni a levegőt és éreztem hogy szívem mindjárt kiugrik a helyéről. Az még csak rátett egy lapáttal hogy rettenetesen szédűltem.
- Ez lesz a legjobb mindkettőnknek. Sőt mindenkinek. - néztem Perrie-re aki ellenkezően csóválta a fejét.
- Ez nem igaz Jade. Nem fogok hazudni. Amikor majd ez kiderűl egy darabig biztos kapsz majd sértéseket de belenyugdnának. - mondta Perrie. Harry egyetértően bólogatott Perrie-vel.  Odkaptam a fejem Harry felé és hirtelen kezdett minden összemosódni és a beszédüket is alig hallottam.
- Harry? - szóltam neki mire ő kétségbeesetten kapta felém a fejét.
- Tessék kicsim. - mondta közelebb jőve hozzám aztán megfogta a kezem.
- Elfogok ájúlni. - mondtam. Ezután már csak annyira emlékszem hogy Harry hirtelen elkapja hanyag testem és az ölébe kap.

Óvatsan nyitottam ki szemem aminek a fény most olyan volt mintha még sosem tapasztalta volna. Szúrt égetett és rettenetesen fájt. Látni is még csak homályosan láttam. Azonban ebben a homályban is kitudtam venni az enyhán kócos göndör hajat és zölden csillogó gyönyörű szép szemeket. Mikor látásom kezdett kissé kitisztúlni láttam hogy Harry mosolyog.
- Hogy érzed magad? - kérdezte halkan miközben az arcomat simogatta. Hirtelen azt sem tudtam hol vagyok nem hogy felfogjam amit mond. Körbenéztem és ismerős falakat ágyat és kilátást véltem felfedezni ami egyértelműen bizonyította hogy Harry lakásán vagyunk.
- Jól. - adtam a tömör választ mire Harry elhúzta a száját mint aki nem hiszi el. Mindidg ezt csinálja mikor látja hogy hazudok és ezen mindig nevetek ahogy most is. Lehet ez volt a célje ekkor is mert egy elégeett vigyor jelent meg az arcán. - Na jó szarul. - mondtam mire felnevetett együtt nevettem vele én is azonban tudtam hogy nekünk még van egy eléggé hosszú bonyodalmas beszélgetésünk.
- Hozok neked egy teát. - mondta majd ebben a pillantban felállt és el is tűnt. Miután kiment 3 mosolygós lány jelent meg az ajtóban és pattant rá az ágyra.
- Olyan hülye vagy. - mondta fejét csóválva Leigh-Anne. Ezen csak felvetettem azonban én is tudtam hogy hülye vagyok.
- Tudom. - mondta halkan.
- Ugye tudod hogy annak a babának meg kell születnie Jade Amelia Thrilwall. - fenyegetett meg Jesy miközben befeküdt mellém.
- Ajánlom neked mert levágom a kisujjad. - mondta Perrie mire mindannyian felröhögtünk. Azonban ekkor döbbentem rá. Látszik még mennyire gyerekek vagyunk. Nem hiszem hogy 8 hónap alatt ez megváltozna. Olyan mintha gyerek szűlne gyereket és ebbe rossz belegondoloni. Tudom hogy nem leszek jó anyja. Nálam sokkal jobbat érdemel. Ekkor mint egy villám csapott belém egy ötlet így hirtelen felültem.

- Nem! Te normális vagy Jade? - kiabált rám Harry. - Mi a jó büdös francnak akarsz ennyire megszabadúlni attól a gyerektől. - mondta majd leült a kanapéra és kezébe temette az arcát.
- Én nem akarok csak mindannyiunknak így lenne a legjobb. - mondtam félve ugyanis kissé megijjesztett Harry hirtelen kiborulása.
- Nem Jade te azt a gyereket nem fogod se átültetni vagy mit csinálni más nőbe nem fogod elvetetni. Megszülöd nekünk és majd ketten felvelejük. Ilyen még csak ki sem pattant a fejemből hogy esetleg más nevelje fel az ÉN gyerekemet. Érted mert az enyém is Jade nem csak a tied. - mondta idegesen. Egy szinten megijesttett ez az énje de valamilyen szinten jól is esett mert ahogy észreveszem ő nagyon is szeretné ezt a gyereket. Megint visszaűlt a kanapéra ugyanis a beszéde közben felpattant majd üres tekintettel nézte a lobogó tüzet a kandallóban. Leültem mellé és én is néztem ki a fejemből.
- Miért szeretnéd ennyire a babát? - kérdeztem tőle halkan mire ő felém kapta a fejét. Egy ideig nem tudta hogy kezdjen bele de megtette.
- Mert tudom hogy még csak nemis simerem de én már szeretem. Hisz csak az én gyerekem. Szeretném tudni lány-e vagy fiú hogy néz ki , kire hasonlít jobban rád vagy rám. Egyszerűen csak kötődöm hozzé. Nem szeretnék abban a tudatban élni hogy az első gyerekemet nem is ismertem. - mondta egyenesen a szemembe amik kezdtek meggyűlni könnyekkel. Hihetetlenűl jól estek szavai így egyből karjai közé borúltam és esküszöm hogy ebben a pillanatban bántam meg mindent amit azért tettem hogy szerintem jobb legyen mindnekinek. Pedig csak most vettem észre hogy ők tettek meg mindnet azért hogy jó legyen nekem.
- Sajnálom. - mondtam szipogva mire ő elkedzett csitígatni és a hátamat simogatni.
- Mit szólnál ha elmennénk kajálni valahova ketten? - kérdezte rámmosolyogva majd nyomott egy puszit az arcomra.
- Nem baj hogy észrevesznek? - kérdzte könnyeimet törölgetve.
- Jadie terhes vagy már nincs mit tenni amúgyis valamikor ilyenkorra terveztem a felfedést. - mondta szemhuzogatva majd felállt kinyújtatta nekem kezét és segített felállni. Felvettük a kabárunkat megragadta kezem majd összekulcsolta őket és hatalmas mosollyal az arcunkon sétáltunk (!) el egy közeli kis étterembe ahol egy csodás estét töltöttünk el annak ellenére hogy több 100 fotós kapott fülest azzal kapcsolatban hogy Jade Thrilwall és Harry Styles együtt vacsorázik egy étteremben. Nem érdekelt minket a sok fotós az éttermet is hatlmas mosollyal és boldogan hagytuk el.

- Jó reggelt! - nyomtam egy puszit Harry szájára miközben ő már a konyhában ügyködött valamit.
- Neked kiscsillag. Kérsz szendvicset? - kérdezte miközben a készülű szendvicsre mutatott. A nyál hirtelen kezdett gyűlni a számban és jelen pillanatban úgy éreztem fel tudnék falni vagy 6-ot.
- Naná! - mondtam mosolyogva majd benyomtam a konyhában a TV-t.
- Igen azt gondoltam. - mondta nevetve majd elém rakta a szendvicset felállított hogy leülhessen így az ölébe kényszerűltem. Nem mintha bántam volna. Csendben ültünk és ettünk valamint néha-néha rápillantottunk a TV-t. Mikor úgy éreztem ennyi elég volt rádőltem Harry mellkasára és feljebb vettem a TV-t. Pont jókor ugyanis mi mentünk benne.
" Tegnap este együtt láttak Jade Thrilwall-t a Little Mix énekesnőjét valamint Harry Styles-t a One Direction szívtipróját vacsorázni. A két fiatal nagyon élvezte egymás társaságát nevetgéltek mosolyogtak sőt szemfüles emberek szerint pár csók is elcsattant"
- Ez igaz. - mondta Harry elismerően mire felnevettem.
" Ezután együtt kézenfogva hagyták el az éttermet és kocsi helyett gyalog elindúltak értesüléseink szerint Harry lakására. Minden bizonnyal ez nem jelenthet mást minthogy egy újabb sztárpár született akiket a Twitter-ezők Jarry Stylwall-ként trendelnek. Reméljük ezúttal Harry jól választott és nem töri össze ifjú énekesnő szívét."
- Na jó gyere menjünk vegyünk egy forró fürdőt és élvezzük a szabadságot. - mondta Harry majd meg sem várva válaszomat felkapott az ölébe és bevitt a fürdőbe. - Tényleg ilyenkor megengedett a szex? - kérdezte felhúzott szemöldökkel mire felnevettem. Mire másra gondolna a perverze.
- Igen sőt jót is tesz a babának azt hallottam. - mondtam mire felhúzta a szemöldökét.
- Jót tesz a babának? A szex? - kérdezte csodálkozva mire bólintottam és elkezdtem levenni a pólómat ami alatt természetesen semmi sem volt. Láttam Harry-n hogy ez tetszik neki amit megmosolyogtam. - Hú ne tudd meg most mi jár a fejemben. - mondta perverzül elmosolyogva miközben ő is kapkodta le magáról a ruhát.
- Akkor mutasd meg. - tettem kezem a melkkasára és végig simítottam rajta. Gyorsabban kezdte venni a levegőt és semi figyelmeztetés nélkül felkapott.
- Tegyünk jót a babának édes. - mondta mosolyogva mire felkuncogtam és berakott a meleg kádba.....

4 megjegyzés:

  1. Szia! :)

    Eszméletlenül jó lett ez a rész is! :DD A végén szakadtam. "Tegyünk jót a babának édes.-mondta mosolyogva." Nem is Harry lenne, ha ezt nem mondja! :DD Kis perverz, de ettől még imádom!^^ Izgatottan várom a folytatást! :) Hozd hamar!:)

    Ui: Az előző témához visszatérve. Nekem azért volt kétnapos a felvételi, mert a Révaiba akartam menni. Azon belül is az Arany János programba jelentkeztem csak ott kötelező a kollégium. A felvételi is olyan volt, hogy első nap megírtuk a matekot, meg a magyart, mint mindenki, aztán bent aludtunk a koleszban. Másnap meg a koleszban kellett megírnunk ilyen hülye teszteket(memória teszt meg hasonlók). Végül fel is vettek, de mégsem oda mentem.
    És te hova jelentkeztél? :)

    Puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök hogy tetszett xd... Hát igen mindenki tudja Harry-ről hogy perverz egyem a szívét de így szeretjük ♥

      Abba a gimibe is van Arany János program ahova én jelentkezek csak ott most úgy volt h pénteken beköltöztek akkor írtak egy ilyen meória szart meg psziológiait is utána meg szombaton (ott aludtak a koliba) írtak a kötelezőt. Én nem erre megyek én simára és azonbelűl (ilyen sorrendben) Angol, Matek, Általános, Német ( am a németet utálom de anya szeretné ha beírnánk. A lényeg h ő tudja :P ) Ezt a sulit Besi-nek ( Bessenyei György Gimnázium) hívják.

      Puxy : Bíííía xx

      Törlés
    2. Így van! :))♥
      Értem.:) A németet én is utálom!! Holnap is lesz órám.:// Drukkolok, hogy felvegyenek! :)

      Törlés
    3. Köszi szépen! Am te milyen szakon vagy?
      xx

      Törlés