2013. január 24., csütörtök

○ Szavazás ○

Nos szijjasztok. Amint mondtam a Star Relationship-nek nem sokára vége. Azonban az írást nem tervezem befejezni így hoztam nektek két történetet ami közül választhattok és majd oldalt szvazhattok is.

  • Vegas Girl: A One Direction legújabb albuma a Take Me Home listavazető lett több mint 32 országba. Ezt megünnepelve a világhírű banda Las Vegas-ba utazik. Azonban ez egy cseppet sem úgy sül el ahogy tervezték. Főleg nem az egyik tagnak....
  • Your My Princess:  Chanel Floyd egy igazi hercegnő életet élő lány. Nem csak azért mert olyan körülmények között ésés szülei úgy bánnak vele mint egy hervegnővel hanem ő tényleg Anglia egyik trónörököse. Azonban a lány ezt az életet egyáltalán nem kedveli sőt szeret lázadni családjával szemben. Azonban azt sosem gondolta volna hogy egy bizonyos valaki fenekestűl fel tudja forgatni életét..
Szóval ez a két történet lenne az szavazzatok oldalt és a nyertes történettel folytatom majd.
Lots of love : Bíííía xx

Ui.: Igen jól látjátok megváltoztattam a második történetben a nevet mert az jobban tetszett remélem nem zavar titeket.

4 megjegyzés:

  1. Nehéz kérdés, mert mindkettő történet izgalmasnak tűnik.:/ Én szívesen elolvasnám mindegyiket! :) Jenny xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De nem akarok kettőt egyszerre mert már egyszer ezzel ráfáztam és sajnos az egyiket be kellett zárnom mert nem tudtam ugyanúgy teljesíteni :(
      Puxy : Bííía xx

      Törlés
  2. Szia!:)
    Én a Vegas Girl- re szavaznék, mivel a hercegnős alapötletet mostanában már páran már felhasználták, de az első az nagyon eredetinek hangzik, én arra szavazok!:)
    xoxo*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljese megértelek. Ezért tettem ki hogy tudjam ti mit olvasnátok szívesebben.
      :)
      Bíííía xx

      Törlés