2013. január 2., szerda

○ Star Relationship Chapter Twenty-One: Party-Time.. ○

Boldog Új Évet! Sajnos az ünnepek alatt nem sikerült fejezetet hozni ugyanis megint visszaestem a betegségben szóval a Karácsonyom is úgy telt hogy orvosnál voltam csak most annyiban különbözött hogy anya is. Új Évre pedig megfáztam és még most is megvagyok. Szóval 3 hét alatt 4-szer voltam beteg. Rekord xd. Remélem kaptatok jó ajikat és talán becsúszott egy-két 1D-s is mert nekem becsúszott. Szóval bocsi hogy nem jött fejezet de remélem ez kárpótol titeket.
Lots of love : Bíííía xx

Jade szemszöge:

- Nessy te mi a francot keresel itt? - néztem kitágult szemekkel előttem álló menedzserünkre.
- Itt alszok. - mondta nemes egyszerűséggel majd elkezdett kipakolni a bőröndjéből.
- Mégis minek? - kértem teljesen idegesen.Abban a percben úgy gondoltam pillanatok kérdése és nekiugrok.
- Amint mondtam nem lehetsz együtt göndör hercegeddel. Szóval veled alszok nehogy kiszökj. - mondta miközben elém sétált. Undorodtam ettől a nőtől egyszerűen utáltam ránézni vele egy légtérben lenni.
- Ez hülyeség Nessy. - mondta miközben karba tettem a kezem jelezve nem érdekel mit mond.
- Hát pedig nem az. - mondta majd bement a fürdőszobába és be is csapta annak ajtaját. Megsemmisülve álltam ott még percek múlva is majd végül mérgemben egyenesen Perrie szobája felé indultam. Hangosan kezdtem dörömbölni az ajtaján majd végre 2 perc kopogás után kinyitotta.
- Mi van? - kérdezte köntösben.
- Ez a nő őrült én mondom neked. - mentem be azonnal a szobába miközben a kezemmel hadonásztam .
- Ki? Nessy?- kérdezte miközben utánam jött.
- Az. - mondtam bunkón majd leültem az ágyra.
- Beszéltem Zayn-nel. - mondta miközben leült mellém. Persze arra azonnal felkaptam a fejem. - Ma mennek bulizni. - mosolygott sejtelmesen amit persze célzásnak vettem.
- És mégis hogy akarsz kijutni? - kérdeztem összehúzott szemöldökkel.
- Nyugi mindent elterveztem. - csapta össze tenyerét és kezdte összesimítani közben ördögien mosolygott.
- Jesszus Pezz ezt többet ne csináld. - mondtam mire felnevetett majd a karomnál fogva behúzott a fürdőbe.

- Ez így maga a tökély. Harry elfog tőled ájúlni. - mondta Perrie mosolyogva majd hallottuk hogy kopogtak. Mind a ketten egyszerre néztünk össze és nem tudtuk mit csináljunk ugyanis mind a ketten party-szerelésben voltunk. - Ki az? - kiabált ki Pezz kissé félve.
- Nessy vagyok. Azonnal küld visza Jade-et. - mondta idegesen. Perrie aggódva kapta felém a fejét. Nem tudtuk most mit csináljunk.
- Nem megyek. Itt alszok. - mondtam olyan hangon mint egy kisgyerek. Perrie szinte meghalt a röhögőgörcstől de tartotta magát.
- Jó de 1 óránként ellenőrizlek titeket. - mondta szigorúan majd lépteket hallottunk ami jelezte hogy elment.
- Josh. - néztünk egymásra és mondtuk ki egyszerre azt a bizonyos életmentő nevet.

- Csak annyit kell tenned ha Nessy kiabál megnyomod ezt a gombot - mutatta a gombot Perrie a diktafonon. - és vársz míg el nem megy. - felvettük a hangunkat egy diktafonra hogy ne legyen annyira feltűnő a dolog. Josh pedig - aki egyébként a testőrünk - abban segít nekünk hogy nyomja azt a bizonyos gombot. Mind a ketten megöleltük Josh-t majd kisettenkedtünk a szobából. Lent persze megkértük a pultos csajt hogy semmilyen körülmény között ne mondja el hogy elhagytuk a hotelt. Kint Perrie-vel fogtunk egy taxit majd egyenesen a Zayn által küldött címre mentünk. Ránéztem az órámra ami már 11-et mutatott. A fiúk biztos bulizhatnak egy ideje nem is csodálnám ha egy páran már eléggé részegek lennének. Kint a pub előtt Zayn várt minket aki nem épp vágott valami boldog arcot.
- Mi az Zayn? - kérdezte Perrie miután leszállt róla ugyanis azonnal a nyakába ugrott.
- Semmi csak én meg Liam vagyunk egyedül józanok és elég nehéz őket kordában tartani. Most is otthagytam szegény Liam-et egyedül velük. - mondta elég fancsali képet vágva azonban én láttam hogy nem csak ez a baja. Nem baj majd rákérdezek.
- Akkor siessünk. - mondta Pezz majd megragadta Zayn kezét és elkezdte befelé húzni. Azonban félúton rájött hogy nem tudja merre kell menni így előre engedte Zayn-t. Mikor odaértünk csak Liam ült egy pohár alkoholmentes koktél mellett. Mikor mglátott engem azonnal felpattant és jó szorosan megölelt. Egy darabig nem engedett el és kezdett elfogyni a levegőm is.
- Liam... meg..megfulladok... - mondta akadozva ugyanis tényleg majdnem megfulladtam.
- Óh bocsi. - mondta majd egy kicsit engedett az ölelésén azonban nem engedett el.
- Öhm.. Liam nem mintha nem csípnélek meg minden de ...... miért ölelsz? - kérdezte kínosan felröhögve majd végre elengedett.
- Öh bocsi ... csak tudod.. hiányzik Danielle. - vakarta a tarkóját azonban azt el kell mondanom hogy Liam James Payne szörnyű színész. Az igaz volt hogy hiányzott neki Danielle de azonban láttam hogy nem csak ez volt a baja.
- Persze semmi baj. - legyintettem egyet. Nem akartam többet a témával foglalkozni majd ha akarja elmondja nem akarok a nyakára csimpaszkodni. Már szinte mindenki itt volt csak Harry nem meg közben Perrie és Zayn is eltünt. Kissé idegesített a dolog.
- Liam... hol van Harry? - hajoltam oda Liam-hez ugyanis a nagy hangzavarban nem hallotta volna ha csak odakiabálok neki.
- Öhm... biztos valahol táncol..- dadogott én pedig elég furán nézhettem rá. Amint már mondtam szörnyű színész. Túl jó szíve van ahhoz hogy ő hazudni tudjon az embereknek.
- Akkor megkeresem. - álltam fel azonban egy kéz visszarántott és egyenesen az ölébe húzott.
- Megtaláltad. - mondta mosolyogva Harry majd adott egy puszit a számra. Azonban ahogy láttam a visszajött Perrie és Zayn ezt nem nézte valami jó szemmel. Ekkor egy olyan velem egyidős lány jött oda. Szőke haja volt és ahogy láttam ő is eléggé be volt csiccsentve.
- Harry jössz táncolni? - nézett az alatam ülő Harry-re aki zavarában azt se tudta merre nézzen.
- Bocsi de barátnőm van. - modta Harry majd kínosan rámosolygott a csajra aki elég furán nézett rá.
- Dehát az előbb azt mondtad hogy.... - mondta volna tovább is de Pezz ebben a pillanatban felugrott és befogta a csak száját.
- Nem hallottad? Barátnője van. Keress egy másik csávókát. - mondta neki Perrie gúnyosan mosolyogva. - Szióka. - intett egyet neki majd a csaj elment Perrie pedig leült. Én pedig még mindig nem értettem mi folyik itt. Mindenki olyan furán viselkedik.
- Én.. kimegyek levegőzni. - mondtam majd felálltam Harry öléből és kiküszködtem magam a tömegen. Ahogy láttam mindenki elég szúrosan nézett Harry-re. Örülök hogy engem beavatnak.
Mikor kiértem a teraszra megcsapott egy kissé hűvös szellő amitől kicsit összerezzentem de hamar megszoktam. Annyira furán viselkedik mindenki és nem mondják el nekem mi az. Biztos valami köze van Harry-hez és ez még jobban nyugtalanít. Ha megint csinált valami hülyeséget akkor.... akkor azt már nem bírnám ki. Hirtelen már bulizni sem volt kedvem. Leültem kint egy székre majd néztem a nagy épületeket amelyek így estére gyönyörű fényben úsztak főleg így Karácsony környékén. Ahogy oldalra néztem megláttam azt a csajt cigizni aki odajött hozzánk. Ő csak tud valamit ha Perrie ennyire furán elküldte szóval gondoltam odamegyek hozzá és megkérdezem.
- Szia. - mondta neki barátságosan mire felém kapta a fejét.
- Áh.. szia. - mondta kissé bunkón mikor észrevette ki vagyok.
- Miért jöttél oda hozzánk? - vágtam rögtön a közepébe.
- Csak táncolni akartam a barátoddal aki a mosdóban elfeljtette említeni hogy barátnője van. - mondta egyszeűen mire a szemeim kitágúltak. Akarom én ezt tudni?
- Milyen mosdóban? - kédeztem remegő hangon mire gúnyosan elmosolyodott.
- Majd ő elmondja. - pillantott hátra majd ekkor megláttam a mögöttem álló Harry-t aki kétségbeesett arccal nézett rám.
- Jade... - suttogta alig hallhatóan azonban olyan csönd lett hirtelen körülöttünk hogy meghallottam.
- Jesszusom.. - kaptam a szám elé a kezem mikor leesett a dolog. Könnyek kezdtek gyűlni a szemembe s még csak véletlenül sem néztem az egyre közeledő Harry szemébe.
- Kérlek halgass meg. - nyúlt a kezem után de én kikaptam onnan.
- Miért kéri minden fiú azt hogy "Halgass meg" ? - mondtam gúnyosan. - Arra nem gondoltuk nekünk ez mennyire fáj. - mondta már megemelve a hangom.
- Nem úgy történt ahogy gondolod. - mondta miközben próbált a szemembe nézni. Azonban én nem akartam a zemébe nézni ugyanis akkor talán még sikerül rávennie olyanra amire épésszel nem bolintanék rá.
- Aha... persze nem...- mondtam sírva. Ekkor már nem bírtam állni muszáj voltam leülni.
- Azt hittem te vagy az. - guggolt le hozzám majd fogta meg kezem.
- Örülök hogy ott tartunk hogy idegen lányokra hiszed azt hogy én vagyok. - kiabáltam rá mire szégyenében lehajtotta a fejét.
- Jadie... kérlek.....
- Ne hívj Jadie-nek ne hívj sehogy feljts el! - kiabáltam rá majd beszaladtam a pubba és onnan pedig ki hogy fojak egy taxit és visszamenjek a szállodába azonban Harry nem hagyta ezt ennyiben szaladt utánam.
- Ne tedd ezt.. hisz csak most... most békültünk ki... - mondta és ekkor vettem észre hogy ő is sír. Miért nehezíti meg a dolgomat.
- Nem tenném ezt ha te nem tetted volna zt a bizonyos dolgot. - kiabáltam rá tiszta hangerőmből.
- Jade tényleg nem tehet róla. Még akkor is azt hitte hogy te vagy amikor leszedtük Zayn-nel. - mondta Perrie és csak ekkor vettem észre hogy mindneki ott áll mögöttünk.
- Ne szólj bele kicsim. - húzta vissza Zayn Perrie-t.
- De hisz csak az igazat mondom. - mondta Perrie. Mindig is szeretett beleavatkozni a dolgokba. Persze emiatt sosem haragudtunk rá hisz tudtuk hogy segíteni akar.
- Gyertek menjünk be. - terlte be a többieket Liam.
- Megbocsájtasz nekem Jadie? - jött közelebb Harry.
- Ez nekem nagyon fájt még ha nem is nagyon tehetsz róla. - mondtam lehajtott fejjel még mindig sírva.
- Tudom de esküszöm hogy azt hittem te vagy az. - erősködött Harry. Most már jobban bele mertem nézni a szemébe és ekkor láttam hogy bizony teljesen kétségbe van esve. Fél hogy megint elveszíthet de most már nem is tudna visszaszerezni mert akkor végképp beigazolódna hogy a mi kapcsolatunk nem működik. - Tudod mit akartam veled ott tenni? - súgta a fülembe miközben végig simított a karomon. Zihálásba kezdtem minden egyes érintésésre és remegni kezdtem.
- Mit? - suttogtam remegő hangon.
- Gyere. - fogta meg a kezem majd elkezdett visszahúzni a pubba majd keresztül a tömegen végül egy mosdóban kötöttünk ki. Becsukta kulcsra az ajtót majd megragadta a karom és neki lökött az ajtónak majd ott csókolt ahol csak ért. Extra gyorsasággal reültek a ruhák majd felkapott az ölébe és felrakott kézmosó meletti pultra....

- Ti hol voltatok? - mosolygott sejtelmesen az eléggé részeg Niall majd Louis-val egymásra néztek és elkezdtek röhögni. Csak megráztam a fejem majd beültem a taxiba amit Perrie-ék fogtak nekünk.
- Hogy engedett el titeket Nessy? - kérdezte Harry mikor ráhajtottam a fejem a vállára.
- Ki mondta hogy elengedett? - kérdeztem mosolyogva mire felnevetett.
- Cseles. - mondta majd belecsókolt a nyakamba.
- Amúgy hány óra? - kérdeztem Harry-re nézve.
- 3. - vette elő iPhone-ját. Mire odaértünk a szállodához Perrie-ék is megérkeztek.
- Szerintem most az ablakon kéne menni. - mondta Perrie mire csak bólogattam.
- Akkor fiúk... - mondtam mosolyogva majd vették az adást és követtek minket. Mikor odaértünk Perrie-t Zayn engem Harry vett a nyakába majd felrakta az ablakhoz. Azonban az én szobámba lévőn abalkon olyat láttam amit nem akartam. Harry épp rárakott a párkányra amikor is a látványtól majdnem hanyatt vágódtam. Vagyis hanyatt is vágódtam csak vissza Harry ölébe.
- Úristen csúnyát láttam. - takartam el a kezem mire mindenki nevetni kezdett bár nem tudták min.
- Mit láttál kiscsillag? - nézett rám mosolyogva Harry mire elpirúltam.
- Jujj nézzétek elpirúlt. - mondta Louis nevetve mire Niall hátraesett és úgy kezdett el nevetni. Kicsit becsíptek.
- Szóval... - néztem szúrosan Louis-ra aki erre csak hátrébb húzódott mint egy kisgyerek. - Nessy és Josh.. tudjátok na... - mondtam zavartan.
- Azt csinálják amit mi a kisfaházban a zuhanyban a szállodában és a mosdóban. - mondta Harry mire szúrosan ránéztem a többiek pedig hatalmas röhögésben törtek ki Liam pedig meghökkenve nézett ránk.
- Köszönjük Harry ezt a bizalmas információt. - mondta majd ő is elröhögte magát.
- Most haragszok rád. - mondtam majd megütöttem a mellkasát. - Na rakj fel. - utasítottam majd felrakott a párkányra . Próbáltam nem odanézni de a hangok meg a tudat hogy mitcsinálnk ott nem engedte így odakaptam a fejem egy pillanatra és elkezdtem röhgni. Végül csak sikerült bejutnom és Perrie-nek is aki még adott egy utolsó csókot Zayn-nek.
- Hé nekem ilyet nem adtál. - mutatott Zayn-ék felé Harry mire csak kinyújtottam rá a nyelvem majd Perrie-t belökve behúzta a függönyt. Ekkor rezegni kezdett a telefonom. Mosolyogva vettem elő majd néztem meg az üzenetet.
" SZERETLEK! ♥♥ "
Állt az üzenetben amin persze elkezdtem nevetni. Elhúztam a függönyt ugyanis tudtam hogy még mindig ott van és ez igaznak is bizonyúlt amikor megláttam gndör fürtjeit.
- Én is szeretlek. - mondtam mosolyogva majd küldtem neki puszit amit színpadiasan elkapott.
- Jó éjt kiscsillag. - kiabálta mosolyogva.
- Jóéjt kisgöndör.  - mondtam mire elröhögte magát.
- Gyere már Harry. - kiabált Liam mire Harry még utoljára küldött egy puszit amit én is elkaptam majd elszaladt. Azonban ez nem emnt neki olyan könnyen ugyanis megbotlott a SAJÁT lábában és egy hatalmasat tanyázott. A távolban hallottam hogy Louis és Niall rettenetesen elkezdnek röhögni persze Liam és Zayn sem hagyta annyiban. Elmosolyodtam magam majd ekkora nagy mosollyal az arcomon dőltem be az ágyba....

4 megjegyzés:

  1. Szia! :) Nagyon tetszett ez a rész is! :DD Kíváncsian várom a folytatást! :) Siess vele lécci.:D Remélem már jobban vagy, azért jobbulást!^^ Puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök h tetszett. És köszi már jobban vagyok. Sietek ahogy tudok.
      Puxy : Bíííía xx

      Törlés
  2. Jajj, ez olyan édes rész lett! Már megijedtem, hogy szakítanak, de hál'istennek jó vége lett!! Ez a kiscsillag becenév olyan aranyos!!! *.* Gyorsan a kövit!! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira jól esik hogy tetszik! Sietek a kövivel ahogy csak tudok.
      Puxy : Bíííía xx

      Törlés