2013. január 20., vasárnap

○ Star Relationship Chapter Twenty-Five: Oh my god....○

Szijjasztok édeseim. Csak annyit szeretnék hozzáfűzni a fejezethez hogy kérlek ne öljetek meg miatta.
Jó olvasást!
Lots of love: Bíííía xx

ui.: A képhez annyit fűznék hogy enyhén szólva Harold-unk próbál minket szép lassú és kenyetlen halállal büntetni valami miatt. Szeretés van ♥♥♥♥♥



Harry szemszöge:

- Te mit iszol Harry? - barom,barom,barom! Ennyit bírtam kinyögni magamra. Én hülye belementem abba hogy elmegyek Cara-val valahova császkálni. Jade-nek azt mondtam egy régi barátommal találkozok amit ő be is vett de ha ez kiderűl kapok a fejemre az biztos.
- Öhm.. narancslevet. - ráztam meg a fejem hogy visszatérjek a valódágba. A nő aki kiszolgált minket hiper-szuper gyorsasággal hozta rendelésünket majd el is tünt.
- És mi van veled mostanában? - kérdezte Cara miközben kihívóan belekortyolt az italába. Szerintem azt hiszi hogy én erre begerjedek pedig egyáltalán nem így van.
- Nem sok minden. - hazudtam ugyanis igen sok minden van velem. 2 évben először kezdem azt érezni hogy minden jól megy. Nem csak a karrierem de a magánéletem is hisz itt van Jade. Én azonban most próbálom ezt az egészet faszául elcseszni.
- Barátnő? - kérdezte reménykedve arra hogy azt mondom szabad vagyok. De most komolyan mit is mondjak? Nem árúlhatom el neki hogy Jade-deljárok mert féltékenységből szaladna a sajtónak azonban ha azt mondom nincs akkor meg 1000% hogy rámmászna. Ezt elintézted magadnak Styles me is érdemled ha Jade esetleg felpofoz.
- Jelenleg tetszik valaki. - mosolyogtam rá de ahogy én azt észrevettem ő ezt célzásnak értette mert felkuncogott. Bassza meg miért nem fogod be azt a bazi szádat Harold?!
- És ő ezt viszonozza? - kérdezte mosolyogva miközben keresztbetette a lábát és az enyémet kezdte simogatni vele. Ez egy kicsit nagyon felidegesített így arrébb űltem.
- Szerencsére igen. - mondtam félénken mire ő mintha megkönnyebbűlt volna felsóhajtott. Félve néztem az előttem éppen szexin szűrcsölgető csajra aki azt hiszi ha úgy kapja be a szívószálat mintha egy AZ lenne én totál begerjedek. Azonban nem. Sőt én ezt undorítónak tartom. El sem tudom képzelni mit ettem ezen a csajon. Undorító hányingerem van.
- Jól vagy Harry? Eléggé furán nézel ki. - mondta aranyosan majd megsimogatta az arcomat. Szinte éreztem ahogy a villanykörte megjelenik a fejem felett.
- Igen.. eléggé rosszul érzem magam. - mondtam nyögdécselve mire elszomorodott.
- Jajj semmi baj akkor elmegyünk hozzánk és meggyógyítalak. - mondta miközben összesimította a kezét az enyémmel.

Jade szemszöge:

Remegő kézzel tartom a kezemben a kis lázmérőre hasonlító eszközt. Igen terhességi tesztet. Miután Harry elment a baráti találkára gyorsan ellopakodtam a patikába és vettem egyet. Senkinek nem szóltam sejtésemről se Anne-nek senkinek. Még Perrie-nek sem. Úgy gondolom majd ha eljön az ideje elmondom nekik. A szer előttem csipogott jelezve hogy kész az eredmény. Vettem egy jó nagy lélegzetet és félve pillantottam a kisképernyőre.
PREGNANT
4-5 WEEKS
A szemeim könnyekkel voltak megtelve. Úristen terhes vagyok. Mit fog szólni Harry és Anne a többiek? Egy ribanc leszük a szemükben aki ez első jött-menttel rögtön teherbe esik. Gyorsan elraktam a táskám legmélyébe és megmostam az arcom hogy ne látszódjon rajtam hogy sírtam. Ezután nekem már csak egy kis friss levegőre volt szükségem szóval szóltam Anne-nek hogy elmentem sétálni.Kint télhez hű időjárás volt. Talán még a hó is esett egy kicsit de annyira nem zavart. Sőt én kifejezetten szeretek hóesésben sétálni olyan nyugtató . Hangja sincs ráadásul olyan szép az egész. A sarkon megpillantottam egy kisebb kávézót így gondoltam benézek és iszok egy kávét. Kinyitottam az ajtót ami csengetéssel jelezte hogy jött valaki. Az eladó elém kapta a fejét és mosolyogva nézett rám. Odamentem a pulthoz és kértem egy kávét. Mikor megkaptam megfordúltam és azt hittem hogy abban a percben ott ájulok el. Nem csak azért mert tényleg szédűltem hanem azért is mert Harry ott ült egy asztalnál a bizonyos régi baráttal aki nem mellesleg egy lány és egymás kezét fogták. A lélegzetem hirtelen gyorsúlt fel és kezdett a szemem könnyes lenni. Nem tudtam mit csináljak de a csaj idekapta a fejét és egy darabig elidőzött rajtam amit Harry is észrevett és rámnézett. AMint meglátott felpattant és odajött hozzám de én nem vártam meg hanem az ajtó felé kezdtem szaladni de ő beért.
- Jade hagy magyarázzam meg. - nézett a szemembe amik tele voltak könnyekkel csak nem akartam őket kienedni.
- Én... én...nem.. inkább.. csak hagyj.. - mondtam majd kirántottam a kezem és mentem volna tovább de ő nagyon nem akart elenedni mert megint utánam kapott.
- Figyelj.. a csaj tényleg rám akart mászni de.. én nem én ezt undorítónak tartom. - mondta majd kirázta a hideg.
- Aha persze... el is fogom hinni.... - mondtam és ekkor már nem tudtam mit tenni. Könnyeimet útnak ersztettem.
- Kérlek Jadie én téged szeretlek nem őt... - mondta könyörögve vészesen közel hozzám.
- Elegem van a sok tévedésből elegem van abból hogy mindig nyavalyogsz itt hogy kérlek Jadie bocsáss meg. Elegem van belőle Harold Edward Styles. És ezúttal nem fogok neked megbocsájtani. - bökdöstem a mellkasát mutatóujjammal. Azonban szemébe nem mertem nézni ugyanis akkor 100% hogy meggyengülök.
- De még csak egy csók sem történt csak mefogta a kezem mert azt hazudtam neki hogy rosszul érzem magam hogy eltudjak jönni. - mondta majd két keze közé fogta az arcomat és végig simította rajta, - Kérlek Jade ne tedd ezt... te is szeretsz én is szeretlej téged mindennél mindnekinél jobban. Te vagy a legjobb dologg az életemben. 2 éve te vagy az egyetlen normális kapcsolatom ne hagyd hogy elvesszen. - könyörgött nekem könnyes szemmel. Ezúttal kénytelen voltam szemébe nézni és bizony ez volt a legrosszabb dolog amit tehettem hisz hittem neki.
- Terhes vagyok. - suttogtam halkan azonban ezt ő meghallotta. Hirtelen kapta fel a fejét. Szemi kitágúltak és zavarodottan nézett rám.
- Hogy mi? - kérdezte egy oktávval fejjebb. Na jó ez egy nagy hülye ötlet volt részemről hogy elmondtam.
- Sajnálom. - mondtam lehajtott fejjel azonban ő felemelte a fejemet és szenvedélyesen megcsókolt.
- Nem kell sajnálnod... hisz ez.. nem is olyan rossz dolog... - mondta félénken elmosolyodva.
- Nem csak elszartam a karriered. - mondtam morogva miközben még mindig kerültem a szemkontatktust.
- Jadie.. egyszer.. egyszer úgyis lett volna gyerekem. - mondta és látszott rajta hogy mégízlelgeti a gyerekem szót.
- Szerintem jobb ha mi.. most elválunk... és akkor legalább csak nekem lesz rossz.. - mondtam dadogtam. Harry kétségbeesetten kapta fel a fejét és nézett rám nagy szemekkel.
- Mi? - kérdezte csodálkozva.
- Sajnálom Harry de akármit mondasz ezt már eldöntöttem. - mondtam majd lefejtettem a kezét az arcomról és elmentem.
- Jade! - kiabált utánam Harry azonban én hamar fogtam egy taxit gyorsan Harry-ékhez vezettem bedobáltam a kiddobott holmit és gyorsan szágúldottam a vonatállomáshoz. Syerencsére se Harry se Anne-ék nem akadályoztak meg ebben így könnyen ment az egész. A telefonom a zsebemben egyfolytában rezgett de mindig kinyomtam.Könnyeimmel küszködve ültem a vonaton és néztem az elsuhanó fákat. Itt ültem egyedül. Vagyis hát nem éppen egyedül hisz itt van bennem egy kisvalami ami belőlünk lett. Harry-ből és belőlem. Akármi történik Harry már mindig az élettem része lesz ezáltal de sajnos az ő saját érdekében ezt muszáj volt megtennem akármennyire szeretem Őt....

6 megjegyzés:

  1. Nah én most nyírlak ki!!MIÉRTMIÉRTMIÉRT??????Imádom a blogod de ez így nagyon nem kóser://///Amint tudod hozd a rész pls!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen... gondoltam hogy ilyen reakciókat váltok ki xd.. Örülök hogy tetszik a blog jól esik. Sietek ahogy tudok.
      Bíííía xx

      Törlés
  2. Istenem.. Majdnem sírtam.. Terhes?! Azért nem gondoltam volna, azt meg pláne nem, hogy elmegy.. Ez így olyan szomorú..:"( Én ezt nem bírom.. Gyorsan a következőt! De jó lett!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát.. mondtam hogy lesznek benne meglepik.... Örülök hogy tetszett sietek ahogy tudok.
      Puxy: Bíííía xx

      Törlés
  3. Naneeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...és még írhatnám az `e` betüket amiért otthagyta de jöjjenek a miiiiiiiiiiiiii?? `i` betük mert terhes...és végül az `a` betük mint aaaaaaaaaahw de aranyos volt harry amit mondott..viszont hülyhülye h elment caraval...na mindegy IMADTAM.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wow ez aztán érdekes komi lett. Imádlak xddd
      Örülök h tetszett.
      Puxy : Bííía xx

      Törlés