2013. január 27., vasárnap

○ Star Relationship Chapter Thirty : Darknesss.. ○

Szijjasztok drágái. Bocsi hogy nem jött rész 2 napja de pénteken nem voltam gépnél tegnap pedig buliba volt és 11-kor már nem akartam leülni megírni. Szóval így csak a jövő hét után lesz vége a sztorinak. Szavazni még tudtok oldalt és nagyon örülök neki hogy ilyen sokan szavaztatok eddig is. Imádlak titeket.
Jó olvasást!
Lots of love : Bííía xx

Jade szemszöge:

- Anne hát te? - kérdeztem lepetten az előttem álló mosolygós nőtől.
Londoni élet! 2.rész.Kiderült, hogy Harry a szomszédja apámnak, azaz nekem is mert apám háza az enyém is. Mikor kiszálltunk a taxiból egymásra néztünk és hatalmas nevetés tört ki belőlünk.-Te itt laksz? - kérdezte nevetve.- Igen, úgy tűnik szomszédok leszünk és lesz időnk még egy kis időt eltöltenünk egymással. - mondtam neki hatalmas mosollyal az arcomon.- Ha már itt tartunk akkor melyik iskolába fogsz járni ? - kérdezte bizakodva.- A Parliament Hill Középiskolába fogok járni. És te melyikbe jársz ? - kérdeztem reményteli arccal.- Én is oda járok. Ez nem véletlen! - kacsintott rám,közelebb húzott magához és megcsókolt.Becsöngettem a kapun és apám hatalmas vigyorral a képén nyitott ajtót szint röpült felém annyira örült, hogy végre lát.Segített behozni a csomagjaimat a szobámba ami véletlenül pont az én Harrym szobájára nézett.Küldtem Harrynek egy sms-t, hogy este jöjjön át mert apám nem lesz itthon és megismételhetnénk azt amit a repülőgépen csináltunk.*eljött az este*Harry pontban 9-kor csöngetett és én rohantam, hogy kinyissam neki az ajtót és nem volt rajtam más csak egy miniszoknya és egy átlátszó fehér póló.De Harry nem egyedül érkezett hanem hozta az egyik bandatársát Liamet is.Mikor megláttak tetszett nekik az amit látnak hiszen mindkét fiú elmosolyodott.-Kerüljetek beljebb! - mondtam nekik és mutattam a nappali felé.-Hello sexy cicababa! - köszöntött Liam.-Hello édes! - hagzott Harrytől.-Kis tea vagy édesség? - kérdeztem tőlük.-Nem köszönjük mi most másra vagyunk kiéhezve! - mondta egy perverz vigyor kíséretében Liam, aki mellesleg iszonyat jó pasi.-Tényleg? És megtudhatom mire? - mentem bele a játékba.-Természetesen rád Te szexistennő! - hangzott a válasz Hazzától.-Akkor kövessetek fiúk! - vezettem fel őket az emeletre a hálószobámba.Hatalmas volt a szoba a réginél 4x nagyobb, pedig a régi sem volt nevezhető kicsinek.Amint beléptünk az ajtón, kivettem a fiókomból a vibrátoromat, lefeküdtem az ágyra és elkezdtem használni.Liam kivette a kezemből az irányítást és ő kezdte el ki-be tologatni a műfaszt a vaginámba, Harry pedig meztelenre vetkőzött és merev férfiasságát a számba tolta, öklendeztem nagyságától de kis idő után megszoktam.Ismét feljutottam a csúcsra ugyan nem Harry által hanem Liam és a zöld kis haverom segítségével.De itt még nincs vége semminek.Liam letette a földre a műfaszt, letépte magáról a ruhát, és vadul nyalni kezdett és közben Harry farkát verni kezdtem.Liam minden figyelmeztetés nélkül belém helyezte fantasztikus vastag és hosszú farkát, nem várt míg megszokom hanem rögtön döngetni kezdett.Harrynak sem kellett több ő is vaginámba helyezte faszát így már ketten voltak bennem és fantasztikus érzés volt.Másodszorra is elmentem.Ez volt eddigi életem legjobb orgazmusa.Változtak a szerepek, most Harry jött kényeztetni vaginámat, hosszú nyelvével vadul nyalni kezdett, Liam közben farkát számba tömte, érezhetően nagyobb volt mint Harry farka, ami tetszett! Harry felnyomta vaginámba nyelvét, ki-be húzogatta, és éreztem hogy Liam farka megremeg a számba, és édes nedve számba spriccelt amit azonnal lenyeltem.Harry farkát erőteljesen belém döfte, azt hittem, hogy szétszakadok, bár nem  volt olyan hatalmas mint a Liamé, de nekem ez is megfelelt, közben Liam a nyakamat csókolgatta és mellemet masszírozta ezzel is fokozva az élményt amit Harry farka nyújtott.-Mindjááárt… el..megyeek.. - szakadt ki belőlem.-Ezaz baby.. nagyon jó vagy, így tovább te szűk kis kúrva! - szitkozódott Harry, de mégis jobban felizgattak szavai.Egyszerre mentünk el Harryvel, Liam szájába nyögtem az élvezettől.-Gyertek fiúk, menjünk a fürdőbe, készültem egy kis meglepetéssel nektek! - mondtam, miközben fenekemet riszálva a fürdő irányába indultam el.De Liam megfogta a derekamat és hátulról - meztelen testem látványától ismét beindulva - farkát vaginámba tette és állva baszott meg, de olyan keményen, mint még senki más.Azt hittem ott esek össze a gyönyörtől amit Liam fasza okozott.-Gyertek,gyertek! - mondtam nekik, mielőtt még egyszer elkap az egyik kanos állat.-Mit szeretnél? Vízben baszni ? - kérdezte kaján vigyorra az én Hazzám.-Mi mást szeretnék szerinted? - vágtam rá.-Akkor gyerünk! - ujjongott Liam.A víz meleg volt és mandula illatú, rózsaszirmokkal megszórva gyertyák mindenhol ahol csak lehet. A víztől felálltak a mellbibóim olyan meleg volt, ezt Hazza rögtön észre is vette és rácuppant, ami kibaszott jól esett, csak úgy benedvesedtem tőle.Hazza lefeküdt a vízbe álló fasza kilátszott, én ráültem és lovagló pózban folytattuk amit már 4 óra hosszája csinálunk. Liam felállított, én bepucsítottam és ismét mind a ketten a vaginámba helyezték méretek dákójukat aminél jobbat elképzelni nem tudtam.Olyat sikítottam a gyönyörtől, amit szerintem még a 3 szomszéd is meghalott.-Mi lenne ha kimennénk a kertbe, már úgy is sötét van, senki sm láthat meg minket! - javasolta Liam.-Szerintem, az, hogy kint csináljuk jobban felizgat majd minket és jobban fogjuk élvezni a dolgot! - mondtam.-Amit az én hercegnőm szeretne. - mondta Harry annyi kedvességgel, hogy bekönnyezett a szemem Odarohantam hozzá és megcsókoltam.
~Naomi- Harry elmondott mindent szívem. Nincs semmi baj. Elküldött hogy vigyázzak rád. - mondta miközben kijjebb nyitottam az ajtót hogy bejöhessen a csomagokkal. - Na és tudod hogy fiú lesz-e vagy lány? - kérdezte izgatottan miközben rámnézett.
- Nem tudom ekkor már meg lehet-e állapítani. - mondtamfélénken.
- Szerintem már meg. Elmegyek veled. - mondta. Esküszöm a szeme ugyanúgy csillogott mint Harry-nek mikor izgúl valami miatt.
- Köszönöm. - mondtam majd megöleltem.Ő csak mosolyogva legyintett egyet majd beültünk a kocsiba és elindultunk a kórházba.Azonban ahogy egyre többet mentünk észrevettem hogy követ minket egy kocsi. Próbáltam nem figyelembe venni hisz lehet fotós is. Mikor leparkoltunk a kocsival azonban már sehol sem volt. Egy ideig kerestem a szememmel a fekete terepjárót de aztám feladtam. Az egész kórházon nagy görccsel és izgalommal mentem végig. A kezeimet tördeltem és gyorsan vettem a levegőt. Anne bíztatóan megszorította kezem én pedig mosolyogva ránéztem. Amikor felértünk az emeltre éppen az én orvosom haladt el előttünk és amikor meglátott minket azonnal elmosolyodott. Beinvitált minket a kis szobába engem lefektetett a székbe és egy vagon papír mögül nézett rám.
- Szóval Jade milyen ügyben jött? - kérdezte miközben valamit nagyon keresett a papírok között.
- Szeretnénk megtudni hogy fiú-e vagy lány. - mondtam mosolyogva mire ő is elmosolyodott és bólintott.
- Anyuka? - kérdezte Anne-re nézve.
- Harry anyja vagyok. - mondta Anne majd felállt. - Anne nagyon örülök. - rázak kezet majd visszaült mellém.
- Nos remélhetőleg a baba már engedi hogy megtekíntsük de ez még egyáltalán nem biztos. - mondta miközben kent a hasamra valami zselét. A hasam már eléggé kerek volt de próbáltam takarni lenge ruhákkal valamint minid jól beöltöztem mondjuk tavasszal nem volt valami kényelmes de muszáj volt.
- Mi lenne ha Harry-t videóhíváson keresztül felhívnám? - kérdezte Anne. Kicsit félve ám de bólintottam. Furcsa lesz most így hogy nem rég veszekedtünk de muszáj tudnia. Igazából sokkal jobb lenne ha itt lenne melettem és ő is izgúlna hogy vajon kislányunk vagy kisfiúnk lesz. Hallottam ahogy atelefon kicsöng. Szinte Harry azonnal felkapta és aggódva szólt bele.
- Kicsim itt vagyunk Jade-del a kórházban..... - mondta Anne azonban Harry félbeszakította.
- Baj van anya? - kérdezte aggódva.
- Nem nincs. - nyugtatta Anne mire hallottam ahogy Harry kifújja a levegőt. - Most nézzük meg fiú-e vagy lány. - mondta mosolyogva erre Harry nem mondott semmit de Anne felém fordította a telefont.
- Szia. - mondtam lágyan és még egy félénk mosolyt is eleresztettem.
- Szia. - mosolygott rám. - Annyira sajnálom hogy ez van. - mondta lehajtott fejjel.
- Semmi baj megértem. - mosolyogtam rá bíztatóan majd az orvosnak intettem hogy csinálja. Harry-t odafordítottam a monitor felé ahol a babát mutatták.
- Nos nagyon úgy néz ki hogy kislány. - mondta az orvos mire egy hatalmas mosoly jelent meg az arcomon. Titkon mindig is egy kislányt akartam és most úgy örülök hogy ez adatott meg.Ahogy láttam Anne még egy könnycseppet is eleresztett mait gyorsan letörölt onnan. Magam felé fordítottam Harry-t aki szintén hatalmas mosollyal nézett rám.
- Kislányunk lesz. - mondta mosolyogva mire felnevettem és már ekkot én is sírtam. - Holnapután repülünk Franciaországba nem jönnétel oda? - kérdezte.
- De végülis megoldható. - mondta miközben Ann-re néztem aki beleegyezzően bólogatott.
- Be kéne jelenteni. - mondta halkan mire felkaptam a fejem. Ez az a dolog amit húznék halasztanék. Szótlanúl néztem Harry-t miközben ő válaszomat várta ami nem érkezett. - Jadie tudom hogy nem akarod de muszáj. - mondta miközben lehajtottam a fejem.
- Tudom. - mondtam.
- Figyelj nekem nekem mennem kell de majd még beszélünk. Szeretlek. - mondta.
- Én is szeretlek. - mondtam majd visszaadtam a telefont Anne-nek.
- Köszönjük dokor út. - fogott kezet Anne az orvossal majd kimentünk a kórházból. Otthon gondoltam felhívom a csajokat és elmondom nekik hogy kislányunk lesz. Perrie hatalmas mosollyal érkezett ahogy a többi 2 is ugyanis Melanie-nak nem gondoltam hogy fontos lenne elmondani.Mind a hárman hatalmas sikollyal fogadták a hírt még Anne-t is végig ölelték aki lepetsségében majdnem hátraesett. Dani megígértette velem hogy veszünk egy vagon babaruhát El pedig hogy veszünk kiságyat, etetőt szóval mindent ami kell egy kisbabának. Perrie pedig a lakberendező lesz. Mivel Ane sem szeretne kimaradni így ő járékokat fog neki venni Gemma-val együtt. Most érzetem először at hogy egy igazi családba csöppentem. Apropó család. Mikor anyának elmodtam hogy terhes vagyok hát hagy ne mondjam. Szó szerint száműzött a családból mert számára szégyen hogy a 19éves lánya terhes. Most hogy így látom Harry családja milyen nagy lelkesedéssel várja a picit úgy gondolom hogy nem éri meg miattuk szomorkodni hisz itt vannak ők nekem.
- Mi lenne ha elmennénk a plázába? Te is Anne csajod nap van. - fenyítette meg Dani Anne-t mire ő felemelte a kezét. Mindenki egyetértett Dani-vel szóval 20 perc múlva már egy Gucci bolt előtt álltunk. Mindenki ezerrel válogatta a ruhákat és vettünk egymásnak egy csomó ruhát. Igaz ekem egy-két mérettel nagyobb kellett de szerencsére volt rám való. Sajnos a paprazzik most sem kíméltek minket s egy csomó mikrofont gyomtk a képembe azzal a kérdéssel hog " Jade tényleg terhes vagy?" " Harry tényleg szakított veled?" Na most komolyan honnan veszik hogy szakítottunk. Meg amúgy is itt megy mellettem az anyja ennyi gógyijuk már csak van ezeknek. Oda sem figyelve rájuk mentünk el a kocsiig ahol mindenki egy hatalmas lélegzettel hátradőlt.
- Szörnyű. - adott hangot előbb El véleméynének amivel mindenki egyetértett.
- Mire jó ez nekik most komolyan? - háborodott fel Perrie.
- Na jó hagyjuk csak menjünk innen. - mondta Dani majd Anne beindította a kocsit és haza is mentünk.

Harry szemszöge:

- Héj haver jól vagy? - veregetett hátba Louis. Csak ekkor vettem észre hogy amíg én a telefonomon lévő képet néztem ők bejöttek a szobámba.
- Mi az a kép? - kérdezte Zayn miközben kivette a kezemből a telefont.
Boldog család

A váróteremben voltam Harryvel.A kezemet fogta,miközben a hasamat simogattam,hogy lenyugodjak az első ultrahangom előtt.Harry a másik kezét a lábára tette,s idegroncsként dobolt rajta ujjaival. Nyugtatásképp megszorítottam a kezét,hogy minden rendben lesz. Megnyugodott egy picit,majd rám nézett. Rám mosolygott,én pedig vissza.-[T/N] Styles.-hallottam a nevemet.Harryvel mindketten a nővérre néztünk,aki egy mappa mögül figyelt minket. Mindketten felálltunk ,s mielőzz elmentünk volna,Harry megszorította a kezem.Hogy biztatásból vagy idegességből,nem tudom.Én és harry a szobában voltunk és Harry nem tudott lenyugodni.-Bébi,minden rendben lesz.-mondtam,miközben felnéztem ráHarry vett egy nagy,mély levegőt.-De mi van,ha valami baj van?- kifújta a levegőt és aggódva nézett rámMegráztam a fejem,s kinyújtottam a kezem felé. Lehajolt hozzám és megölelt.-Egy gyönyörű és egészséges kisbabánk lesz Harry,Minden rendben lesz.- mondtam a hátát simogatva.Harry szorosabban ölelt és bólintott. Hamarosan elkezdődött az ultrahang és Harry meg én,mindent láttunk magunk előtt a kis képernyőn. Mosolyogtam és felnéztem Harryre. Ő is mosolygott és áhitattal figyelte a monitort.Kiengedett egy nevetést és a szája kissé nyitva maradt,ahogy közelebb ment a képernyőhöz.Aztán hátradőlt a székében és becsukta a száját. Csak nézte a képernyőt és szivogatta ajkait. Látttam a gyönyörű zöld szemeiben,hogy küszködik a könnyeivel ,ahogy szipog.
-Az én gyerekem. - suttogta rekedten ahogy a képernyőre mutatott. Lassan patakokban folyt a könny az arcán,ahogy az enyénem is. Hagytam hogy zokogjak,s Harry lassan felém terelte figyelmét.- Kisbabánk van.-mondta örömittas hangon.Bólitottam és Harry felállt a székéből. Magához húzott egy jó szoros ölelésre és biztos vagyok benne,hogy érezte ahogy a könnyeim eláztatják a pólóját. Így ültünk még ott egy picit,amíg Harry el nem húzódott és nem figyelt újra a képernyőre.- Ez a legcsodálatosabb pillanat az életemben.Alig várom hogy láthassam a csodálatos gyermekünket.-harry mondta én egyetértően bólintottam és mosolyogtam. Mi egy család leszünk.Én,Harry és a kisbabánk.
~E
- Az a gyerekem. - mondtam mire mind a négyen rámkapták a fejüket és azonnal a telefonhoz szaladtak. - Lány lesz. - mondtam mosolyogva. Zayn azonnal odajött hozzám kezet fogott velem és gratulált ezt mind a négyen megtették.
- Mi lesz a neve? Csak nem Zayn? - kérdezte Zayn szemhúzogatva.
- Csak nem Niall?
- Csak nem Louis?
- Csak nem lány lesz? - néztett a fiúkra Liam mint a hülyékre. Elvégre azok is voltak.
- Ja tényleg. - mondta szomorúan Louis majd leült mellém. - Na de koncert idő van. - csapta össze kezét majd követtük mindannyian a folyosóra ahol már Paul várt minket. Elmondtam neki is amit ma megtudtam meg hogy Jade és anya jönnek hozzánk Franciaországba és ott bejelentjük. Természetesen ezzel egyet értett és szerinte is itt van már az ideje. Tudom hogy Jade fél ettől az egésztől de majd én megvédem. Legalábbis remélem hogy megtudom majd.

Jade szemszöge:

Másnap...

- Harry.. Harry.. baj van... - kiabálta Anne a telefonban azonban én már csak ezt hallottam. Utána minden elhalkult és elsötétűlt és csak lebegtem egyedül a feketeség közepén....

6 megjegyzés:

  1. Szia! :) Ismét egy nagyon szuper rész! :DD A fiúk olyan hülyék, de imádom őket! :)) Már nagyon várom a folytatást. Remélem Jadenek nem lesz nagy baja, sem a picinek. Siess lécci a kövivel! :) Puszi: Jenny.<33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök hogy tetszett! Sietek a kövivel ahogy tudok.
      Puxy : Bíííía xx

      Törlés
  2. Ajaj..mik lesznek itt. Multkor írtam h kisfiút szeretnék, de rájöttem hog y a göndör haj és a zöld szem egy kislánynak jobb úgyhogy örülök h lány..legyen louisa a neve és akkor annak louis is örülhet..najo az nem szép név:D szoval harry..a gondoskodó apuka aki a lánya ultrahang képét nézegeti..hát arra befizetnék. Jó lett nagyon, kivancsian várom mi a baja jade-nek.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen jól gondolod lesznek még itt dolgok. De nyugi befejezetlen blogot nem hagyok nektek.
      Lots of love Bíííía xx

      Törlés
  3. Úristeeeeeeeen! Most ne már!! Mi lesz még itt? Csak ne legyen semmi baj Jade - del és kis Jade - del! Ugye nem lesz?! Mondd, hogy nem!! Oké, lenyugodtam, de ez annyira rossz így! Mármint most halálra fogom izgulni magam a következő részig! Na mindegy, nagyon jó lett megint, amúgy nagyon aranyos kis rész lett! Hajrá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan szívesen mondanék neked valamit de nem lehet. Majd holnap megtudod drága. Addig nyugidj le és inkább figyelj oda a suliban az majd eltereli a figyelmed xd ( csak vicceltem).
      Puxy : Bííííía xx

      Törlés