2013. január 6., vasárnap

○ Star Relationship Chapter Twenty-Two : All i want for Christmas is You.. ○

Hi everyone! Megérkezett a következő fejezet. Mivel már a 22-nél járunk amit nekem nehéz elhinni. Szeretném ha megírnátok nekem hogy mennyi fejezetesre szeretnétek. Két választás van. 30 vagy 40. Kommentbe vagy chat-be írjátok meg nekem és ha lehet minél többen mert ez fontos lenne.
Jó olvasást!
Lots of love : Bíííía xx

Jade szemszöge:

- Kész vagytok? - kukucskált be Harry az ajtómon miközben sietve pakoltuk össze cuccainkat. Ma hagyjuk el Franciaországot és megyünk haza ugyanis jön Karácsony így van egy kis szünetünk. Nagyon izgulok ugyanis Harry el akar vinni Holmes Chapel-be hogy bemutasson a szüleinek. Félek hogy nem leszek nekik szimpatikus és akkor aztán nézhetek.
- Én kész vagyok. Jade? - nézett rám Perrie ezzel kirángatva a gondolkodásomból.
- Én is. - mondtam majd erre Harry bejött és felkapta a legnehezebb bőröndömet. Ja tényleg. Hát titeket biztos érdekel hogy lehet hogy itt van Harry. Egyszerű. 2 nappal a buli után már Harry-vel teljesen a mélyponton voltunk ugyanis telefonon kívül nem tudtunk máshogy találkozni mert Nessy valahogy tudomást szerzett arról hogy Pezz-zel kiszöktünk.Így éjjel-nappal őrt állt az ablak és az ajtó előtt. Azonban 2 nap gondolkodás után beugrott. Hát mit is láttunk mi pontosan a buli után ablakmászás közben? Emlékeztek? Na azzal bizony rendesen meglehetett fenyegetni drága Nessy-nket így alkut kötöttünk. Nem szólunk senkinek a Nessy+Josh párosról ha együtt lehetünk Harry-vel. Nagy nehezen de belement így végül Harry idetanyázott hozzánk. Azonban egyenlőre a mi kapcsolatunkról a 2 bandán és a menedzsereken kívül senki sem tud. Paul is és Nessy is ajánlotta hogy várjunk még 1 hónapot aztán bejelnthetjük. Igazából mind a ketten úgy vagyunk vele hogy legszívesebben kiprdítanánk hogy mi egy pr vagyunk de mégsem. Hisz valahol mind a ketten félünk hogy ez a kapcsolat milyen reakciót vált ki a rajongókból. Vegyük csak Perrie-t. Szinte mai napig nem állt le az ellene szított gyűlölet sokak szemében és én nem szeretném ha velem is így lennének később pedig ez a kapcsolatunkba kerüljön.

- Na jól van. Szóval beszéljük meg a Karácsonyozást. - mondta Louis már Anglia-ban a közös 1D házukban.
- Hát lehetne úgy hogy első nap mindenki hazamegy a családjához vagy fordítva kinek hogy. Második nap ugye Harry mondtad hogy be akarod mutatni Jade-et Anne-éknek akkor mindenki mehetne együtt valahova. Harmadik nap pedig együtt itt. - mondta Liam mire mindneki hevesen bólogatott. Azonban nekem összeszorúlt a gyomrom arra hogy már csak 2 napom van arra hogy találkozzak Harry családjával.
- Oké akkor ezt megbeszéltük. - csapta össze a tenyerét Zayn. - Én megyek is. - mondta majd mindenkit megölelt Perrie-t pedig megcsókolta majd kikísérte a kocsihoz és elment. Nem sokkal később Liam, Louis és Niall is elment. Jesy és Leigh-Anne pedig már a repülőtértől egyenesen haza mentek.
- Szerintem én is megyek. - álltam fel mire Harry ramnézett majd követett a kocsihoz.
- Vigyázz magadra ne vezess gyorsan. Hagyd inkább hagy előzzenek. - mondta miközben elém állt és összekulcsolta a kezünket.
- Rendben apuci. - mondtam mosolyogva majd megcsókoltam.
- Szeretlek. - suttogta a fülembe majd jó szorosan megölelt.
- Én is szeretlek. - mondtam majd még nyomtam egy utolsó puszit a szájára és beültem a kocsiba.
- Majd hívlak. 2 nap múlva találkozunk. Elmegyek érted jó? - kérdezte mire bólintotam egyet mosolyogva majd becsapta a kocsim ajtáját. Míg ki nem mentem a nagy vaskapunk ott áltt és integetett aztán gondolom ő is bement készülődni.Már nagyon vártam hogy hazaérjek mert már 3 hete nem láttam a anyát és Karl-t és már nagyon hiányoznak.

- Szóval akkor 25-én jön Harry. - csapta össze anya boldogan a tenyerét.
- Igen. - mondtam mosolyogva.
- Már nagyon várom hogy megismerjem. Amit mondtál róla abból véve nagyon aranyos fiú és tényleg szeret téged. - mondta anya mire teljesen elpirultam. - Azonban nekem is van egy hírem. - mondta mire Karl megforgatta a szemét. - Én is megismertem valakit. - mondta kicsattanó boldogságban én pedig lepettségemben nem tudtam hogy reagáljak.
- Hát...ez.. csodás.. - mondtam tetett boldogsággal mire anya örömében jó szorosan megölelt.

Boxing Day.. ( ugye Anglia-ban így hívják 24-ét aki nem tudná :) )

- Jade kelj fel.. Ma adjuk át az ajándékokat. - ugrott be az ágyamba Karl mire fájdalmasan felnyögtem ugyanis telibe a lábamra esett. - Hupsz bocsi. - mosolyodott el pajkosan majd leszállt róla. Ekkor elkezdett csörögni a telefonom. Elvettem a szekrényről és ekkor láttam hogy Harry nevét irja ki.
- Szia. - köszöntem bele vidáman bár kicsit fáradtan.
- Jó reggelt kiscsillag. Csak nem felkeltettelek. - kérdezte miközben nevetett a telefonba.
- Nem azt a tesóm már 2 perce elintézte. - mondtam mire mérgesen ránéztem a mellettem tanyázó Karl-ra aki még morgott is egyet.
- Van nálas egy tigris vagy mi ez? - kérdezte Harry.
- Karl. - mondtam mire testvérem megdobott gy párnával miközben hallottam hogy Harry nevet. - Na jó de le kell tennem mert nagyon furán néz rám. - mondtam nevetve miközben az összeszűkített szemű öcsémre néztem aki elbújt az ágy mellé mintha a prédát lesné.
- Oké csak mond meg neki hogy ne bántson. Szeretlek Kiscsillag. - mondta mire teljesen elpirultam Karl pedig hatalmas nevetésben tört ki.
- Én is szeretlek Kisgöndör. - mondtam. Na Karl-nak itt szakadt el a cérna és hisztérikus nevetésbe kezdett.
- Akkor holnap szia. - mondta Harry majd letette Karl ebben a pillanatban döntött hogy rámugrik amit én nem hagyhattam annyiban és telibe tökön rúgtam amitől ő fájdalmasan rogyott össze a padlón. Egy diadalittad mosoly kíséretében hagytam el a szobát és mentem le reggelizni.

- Boldog Karácsonyt! - nyújtotta átt anya az ajándékát ami eléggé kicsi volt de amikor kinyitottam hirtelen nagy lett belőle.
- Jesszusom anya köszönöm. Nem kellett volna. - mondtam mosolyogva majd a nyakába ugrottam. Ugyanis az ajándék nem volt más mint 2 jegy Hawaii-ra.
- Ugyan nincs mit. Ezt Karl-lal együtt agyjuk.
- Imádlak titeket. - öleltem meg mind a kettőjüket egyszerre. Ekkor azonban el kellett válnunk mert csengettek. Anya hatalmas mosollyal ay arcán ment ajtót nyitni majd egy 40.es férfival az oldalán tért vissza.
- Nos Jade ő itt Steve a barátom. - mondta anya mosolyogva majd a férfi előre lépett és kezet fogott velem.
- Örülök hogy megismerhetlek Jade már anyukád nagyon sokat mesélt rólad. - vágta be ezt a rohadtul sablonos dumát amitől a falra másztam. Már értem miért reagált Karl olyan furán anya kijelentésére.
- Én is örülök. - mondtam mosolyogva persze ez a mosoly teljes szívből jött.
- Egyébként a két lányom óriási rajongótok szóval majd egyszer találkozni akarnak veletek ha nem gond. - nézett rám.
- Ó dehogy imádjuk a rajongókat. - mondtam mosolyogva majd itt ezzel a mi beszélgetésünk be is fejeződött az itt tartózkodásomig.

2. nap ( Karácsony)

- Istenem mindjárt itt én pedig még csak el sem készültem nektek a fionom süteménnyel. - sürött-forfott anya a konyhában. Harry bármelyik percben betoppanhat anya pedig teljes extáziban van hogy nem lesz addigra kész a süti. - Ah kész. - sóhajtott fel megkönnyebűlten majd kirakta őket egy tányérre.
- Mondtam szívem hogy kész lesz. - ölelte meg anyát Steve aki szerencsére itt aludt nálunk. Nagyon jó volt egész este a hülye dumáját hallgatni. És.. csengettek. Ami jelezte hogy megjött Harry. Mint egy bomba ugrottam fel és mentem az ajtóhoz hogy kinyissam ahol fülig érő mosollyal állt a barátom.
- Szia. - ugrottam a nyakába amit ő nevetve fogadott.
- Hiányoztál. - suttogta a fülembe amitől teljesen kirázott a hideg.
- Te is nekem. - mondtam majd megcsókoltam. Ezután karon ragadtam és bevittem a nappaliba ahol a mosolygós anyám és hapija Steve állt.
- Anya ő Harry a barátom. -mutattam be őket egymásnak. Anya azonnal megölelte és kérte hogy kóstolja meg a sütijét amit most csinált. Harry nagy örömmel majszolt be vagy 6 szeletet amit anya nagy örömmel nézett.
- Nagyon finom volt a süti Norma. - mondta Harry anyának aki mosolyogva csak legyintett egyet. - De nekünk mennünk kell. - állt mellém.
- Persze menjetek csak. - mondta anya majd kikísért minket megölelgetett mindkettőnket majd beültünk és elhajtottunk.
- Nagyon aranyos anyukád van. - mondta Harry mosolyogva majd megfogta a kezemet és megpuszilta ezután el sem engedte egészen hazáig. A Holmes Chapel táblánál nagyon ideges lettem úgy éreztem mindjárt megfulladok. Harry ezt észre is vette és hirtelen megállt.
- Miért álltunk meg? - kérdeztem hisz láttam hogy egy bolt előtt állt meg.
- Figyelj kicsim ne izgulj. Nem fognak megenni vagy ilyesnmi. Nagyon is fognak szeretni. Hisz kedves vagy szép aranyos és hatalmas szíved van. Gondolj csak ble hányszor megbocsájtottál már nekem. És anya ezt tudja mert mindig idejöttem segítségért. Szóval szerintem a te anyukádnak kéne rám haragudni nem az enyémnek rád. - mondta miközben mind a két kezemet megfogta.
- Jó dfe min van ha attól még nem leszek szimpatikus? - folytattam tovább az aggódást.
- Anya nem szerette Caroline-t sőt utálta de az én kedvemért egyáltalán nem mutatta ki. Téged imádni fog hisz nem elég hogy az előbb elmondottak közül mind jellemző rá még velem egykorú is vagy. Odáig lesz érted. - mondta miközben kicsi köröket rajzolt a kezemre. Nagyon aranyos volt hogy próbált lenyugtatni ezért is szeretem ennyire. - Na gyere ide. Szeretlek. - mondta majd kezdett közeledni felém hogy megcsókoljon.
- Én is szeretlek. - mondtam majd megcsókolt. Ezen a csókon érezni lehetett hogy próbál legnyugtatni mert olyan nyugtató érzése volt. Ezután már csak 5 perc volt és odaértünk. Harry segített nekem a csomagokkal majd megfogta a kezem és bementünk.
- Megjöttünk. - kiáltotta el magát majd ebben a pillanatban előttünk termett egy mosolygós barna hajú nő azonban a mosolya hamar le is hervadt.......

4 megjegyzés:

  1. Szia! :) Nagyon szuper rész lett! :DD Hozd lécci hamar a kövit! :) Kíváncsi vagyok mi lesz majd Holmes Chapelben.^^ Siess!:) Puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen sietek ahogy tudok.
      Puxy : Bíííía xx

      Törlés
  2. Hűűűűhaaaa! Mi lesz itt kérem?! :DD Nagyon jó rész lett, mondjuk mindegyik részhez ezt írom, de hát mindenki tudja, hogy én csakis az igazat mondom! :D Szóval tényleg aranyos rész lett, de a vége nagyon - nagyon felkeltette a kíváncsiságomat! Szóval siess, és pusziiii! <3 :)
    Ja, és szerintem 40 részes legyen.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te pedig el sem hiszed mennyire örlök hogy tetszik. És persze hogy tudjuk hogy az igazat mondod hidd el ;)
      Sietek ahogy tudok.
      Puxy : Bíííía xx

      Törlés