2012. február 6., hétfő

Nancy zűrös élete 10.fejezet

Bementünk a korházba ahol bevittek egy szobába.Ott rengeteget kellett várni ami rettenetes volt mert én közben szörnyű fájdalmakat érzetem.Bent a szobában végig ott volt Jane,Marie és April.Ian már a kezdeteknél beájult.Pedig nem neki fáj hanem nekem.Több mint 3 óráig bajlódtam abba a szobába amibe bevittek.Nekem olyan kicsinek tünt pedig Jane szerint nagy volt.Hosszú bajlódás után bevittek a szülőszobába ahol majdnem 12 óráig szültem.Végül mikor kijött a baba rögtön elvitték megvizsgálni.Engem kivittek a szobából és bevittek egy másikba.Ahova Ian vette a bátorságot és bejött.
 -Szia hogy vagy?
 -Már jobban.De te nem semmi vagy.Te ájulsz itt el mikor nem is tudod nekem mennyire fájt.
 -Ez a férfiak szerepe a szülésnél.
 -Na ja.
 -Nem sokára jönnek Adam-ék is csak elmentek venni valami ajándékot.
 -Ja nagy szükség van rá mikor minden héten vásároltunk. 
-Fiú vagy lány?
 -Nem tudod? 
-Most keltem fel 2 perce.
 -Lány és a Lia maradt.- Ian-nel naokig veszekedtünk hogy milyen nevet adjunk neki ha fiú lett volna akkor vagy Eliot vagy Mike lett volna ha lány pedig Lia,Angelina vagy Nora.Én végül a Lia-nal maradtam. -
Szerencse hogy lány lett mert a fiúnál voltak eltérések. 
-Miért nem jöttél be?- mondtam nevetve. 
-Jajj hagyjuk már.- mondta ő is nevetve.Ezalatt Adam és Marie megérkeztek.


 -Szia hogy érzed magad?- kérdezte Marie.-Nagyon fájt vagy... 
-Marie majd megtudod.
 -De szeretném tudni mire számítsak.
 -Én sem számítottam semmire. 
-És mikor hozzák be?
 -Nem tudom még vizsgálják.


 -Ki megyünk szívunk egy kis friss levegőt.- mondta Adam. 
-Rendben de siessetek. Pont mikor kimentek hozták is be Lia-t.Olyan aranyos volt.Épp aludt.Az orvos az ölembe adta. 





 -Most itt lesz az anyukánál 2 órát aztán elvisszük. 
-Rendben. 


 3 nappal később 


 Ma engednek ki a korházból.Végre mehetünk haza.Olyan rossz volt itt a korházba lenni.Dálután 2-kor indultunk el.Ian-nek az elején megvolt a gondja az üléssel de végül Adam-mel megoldották.Mikor hazaértünk lefektettük aludni én pedig végre tévézhettem.Épp hogy leültem volna csengettek. 
 -Hello ön Nancy McCuiaries?
 -Igen miért?
 -A férjét keressük Ian Jensons-t a Hello! magazin egyik régi szerkesztőjét.
 -Miért keresik?
 -Beszélnünk kell vele
. -Rendben szólok neki.- kiálltottam egyet Ian-nek aki azonnal lent vol.
 -A pasas téged keres. 
 -Helló Ian. 
-Hello Cole.Mit akarsz?
 -Tudod hallottam hogy megszületett a lányod gratulálok.
 -Ugyan már Col te nem ezért jöttél. 
-Nem bizony.De ezzel kapcsolatos.
 -Na nem akármi is az felejtsd el. 
-Tudod hatlmas címlap lenne abból ami veled történt az elmúlt egy évben.
 -Miből?
 -Először is hogy megbíztunk avval a feladattal hogy vedd le a lábáról ezt a gyünyörű szépséget ami sikerült is.De a végén beleszerettél.Aztán kiléptél tőlünk majd a drága Terhes lett most pedig gyereketek van.Mit szólsz?
 -Ezt te nem fogod címlapra tenni.
 -Ó dehogynem csak jöttem szólni hogy tudd azért mizu van.Ja és majd kéne egy kép a kis csöpségről.Majd postázd benned sosem csalódtam.Na de most megyek dolgoznom kell.Csá! 


 -Ian ezt nem engedheted.
 -Nem is fogom hülye ha azt hiszi hogy küldök neki postát.Meg a... 
-Jó tudjuk nem küldessz.Igazad volt ez az ember tényleg egy seggfej.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése