2012. február 3., péntek

Nancy zűrös élete 4.fejezet

Mikor April-lel befejeztük a beszélgetést lementünk enni és Marie rögtön letámadott?


-Milyen veled Ian?
-Miért érdekel ez téged?- kérdeztem amitől Marie egy kicsit vörös lett.


-Nancy nyugodj le!- súgta a fülembe April.
-Persze le is tudok mikor kihasználnak.


-Remélem nem gond ha felmegyünk?- kérdezte April.
-Persze hogy nem menjetek nyugodtan.- válaszolta Marie.


-Mi ütött beled Nancy?
-Szerinted?
-Nem is biztos hogy ó volt az a nő!
-Erre nem tudok mit mondani.
-Nem mert igazat mondtam.
-April!- az egséz beszélgetés hirtelen veszekedésbe torkollott.Közben valaki dobálta az ablakot.Kinéztem és Ian volt az.


-Ian az.Most mit csináljak?
-Látod milyen cuki kezdi az interjút.
April fejezd be!- kiáltottam April-re.Kimentem az ajtón Ian-hez aki nagyon mosolygott rám.


-Szia szépség!- fú most már szépség vagyok?Ez tényleg mindent megtesz azért hogy kiszedjen belőlem pár dolgot.
-Szia mit akarsz?- kérdeztem egy kicsit gúnyosan.
-Nos ültem bent a házban- ja biztos telefonált a magzin szerkesztőjével.- és szembe jutott hogy tudod mi lenne a legjobb hely hogy megismerjük egymást?
-Na mi?
-Elmehetnénk megnézni a Niagara-vízesést.Kiveszünk egy szállodát a közelében egy hétre és elnyaralgatunk.
-Öhm.. nem is tudom még estig eldöntöm majd hívlak hogy mire jutottam.Szia.
-Rendben.Nem is vártam hogy azonnal válaszolj.Majd beszélünk szia.- gyorsan beszaladtam a házba és elmondtam April-nek.


-Mi volt?
-Nem hiszed el mit mondott?
-Mit?
-Hogy menjek el vele a Niagara.vízeséshez egy hétre nyaralgatni.
-Ne???
-Ne bizony.
-Mit mondjak neki?
-Menj el itt az esély hogy megtudd igaz-e amire rájöttél.
-Igen igazad van-Azt mondta hogy hívjam fel ha döntöttem én meglepem átmegyek és közlöm a jó hírt.- otthagytam April-t és Ian házához vettem az irányt.Becsengettem és ő kijött.


-Szia döntöttél?
-Igen döntötte és a válaszom igen.
-Ah megnyugodtam.Holnap indulunk ma kezdj pakolni.
-Oké rendben.Holnap.- most engedtem hogy megcsókoljon mert fura lett volna ha nyaralni elmegyek vele csókolni meg nem engedem.


Reggel korán indultunk.Mikor kiléptem az ajtón hogy mehetünk egy csomó riporter jelent meg az ajtómban és kérdésekkel halmozott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése