2012. február 4., szombat

Nancy zűrös élete 5.fejezet

Mindenhonnan kérdésekkel halmoztak a riporterek.Arrébb láttam hogy Ian jön ki csomagokkal és amint meglátott gyorsan odaszaladt hozzám és elkapta karom és elvitt a kocsihoz.Beültünk és elhajtott.


Egy kicsit elgondolkodtatott ez a tette.Ha annyira ki akarja szedni belőlem azt a dolgot akkor miért mentett meg a riportetektől?Talán ő tényleg nincs annyira benne mint mondta a nőnek azon a napon.


-Jól vagy?
-Igen.Ez mi volt?
-Nem tudom te tudod?
-Sejtem.Egyébként még nem is mondtad hogy mit dolgozol.- mondtam.Kiváncsi voltam hogy tényleg igaz-e.
-Hát......öhm... most épp munka után keresek.Új város új élet új munka.
-Értem.És mi voltál ezelőtt?
-Öhm... ügyvéd... igen ügyvéd.
-Az jó.Akkor gondolom sokat kerestél.
-Most komolyan erről fogunk beszélni?
-Jó ne.- az út hosszú volt.Közben egy csomó helyen megálltunk enni vagy elvégezni a fontos dolgokat.Ian nagyon kedves volt végig és még csak fel sem hozta a tavalyi dolgot.Aminek persze örültem.Hosszas utazás után megérkeztünk egy gyönyörű szállodához.


-Ez nagyon szép.
-Igen?Mert az egész a miénk egy hétre.
-Az egész?Most csak viccelsz ugye?
-Dehogy!Látsz itt más kocsit a miénken kívül?- tényleg nem láttam.Ezek után már tényleg nem tudom elhinni hogy ő csak a munka miatt van velem.Talán belém szeretett?


Lepakoltunk és elmentünk egy tengerpartra ami a legközelebb volt.Bementünk a vízbe és csak csókolóztunk folyamatosan.Olyan jól éreztem magam hogy nem is gondoltam arra hogy lehet ez is csak a kihasználás egyik része.


Este volt már mikor elindultunk nézelődni.Kézen fogva mentünk.Sokszor csókolóztunk és ölelkeztünk.Ian vett nekem egy szív alakú fülbevalót ami gyémántból készült.Azt mondta hogy ez emlékeztessen majd mindig rá.


Mikor visszamentünk a szállodába hulla fáradt voltam.Lefeküdtem a puha ágyba és 10 perc után el is aludtam ahogy Ian is.Pár óra múlva felkeltem mert szomjas lettem.Ekkor kopácsolást hallottam az ajtó felől.Lassan elkezdtem arrafelé menni és gyorsan a kezembe kaptam valamit ha szükség lenne rá.Egyre közeledtem végül elértem az ajtóhoz amit ki is nyitottam.Egy férfi állt ott akinek láttára egy nagyot sikítottam.Ian-t láttam ahogy kiszalad a szobából.Mire a férfi:


-Jó reggelt a tulajdonos vagyok.- tökre szégyelltem magam.Csak is én elhetek az aki reggel 10 órakor sikít egy férfi láttán az ajtóban.És igen már 10 óra volt.Ezek szerint késő volt amikor elaludtunk.A tulajdonos csak annyit mondott hogy meghosszabithatjuk a nyaralást 2 hétre és akkor csak fel árát kell kifizetni.Ian belement.Mikor elment a tulajdonos felhívtam April-t:


-Szia Nan milyen a vakáció?
-Eddig tökéletes.Ian olyan kedves meg minden.
-De vigyázz ezzel akarja kihúzni belőled a történteket.
-Tudom oké.Le kell tennem ma megyünk a Niagara-vízeséshez.- mikor letettem belépett Ian hogy mehetünk.


Gyalog mentünk mert közel volt hozzánk.Mikor megláttam hogy milyen nagy és veszélyes közelebb mentem Ian-hez.


-Ne félj nem lesz semmi baj.
-Nem félek mondtam- félénken.
-Itt vagyok melletted nem engedem hogy bármi bajod legyen.
-Rendben.- mikor közelebb értünk egy vontatóra mentünk mert azon keresztül néztük meg.Még mindig nagyon féltem.Sőt most jobban hogy felette vagyunk és beleshetek.Mondta Ian ha nem akarom látni akkor forduljak felé és nézzem őt mert akkor biztos biztonságban vagyok.Ezt tettem de mikor fordultam volna meg megcsúszott a lábam Ian elakart kapni de kicsúszott a kezem a kezéből.Hirtelen zuhanni kezdtem a semmibe.Belestem a vízbe és hallottam hogy felettem repülők vannak.Láttam hogy egy férfi jön le értem de azt nem láttam amikor leért mert hirtelen elkezdtem a víz alá süllyedni és minden sötét lett.


Mikor felkeltem egy repülőben feküdtem és ott volt Ian.Mikor meglátta hogy felébredtem megölelt.


-Jól vagy?
-Úgy érzem..igen.
-Többet nem hozlak ide.- mondta nevetve.
-Ne is.- majd megint minden sötét lett és nem kaptam levegőt és nem láttam.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése