2012. február 2., csütörtök

Nancy zűrös élete

Ma korán keltem az egyik oka biztos az hogy nem hagyott nyugodni a bátyám.Tegnapi hívása után elgondolkoztatott.Miért akar máris házasodni azzal a lánnyal akit mellesleg még nem is láttam mikor még alig ismeri,Vagy lehet hogy ez csak az irigység hogy ő megtalálta a szerelmet én meg nem.Állítólag a szomszédba helyes pasi költözött.Lehet üdvözölnöm kéne.
Elindultam a háza felé.Bekopogtattam és jó szomszédhoz méltóan vittem neki sütit.Mikor kinyílt az ajtó egy irtó helyes pasi állt ott.

-Hello Nancy Stephonson vagyok a szomszéd.Gondoltam üdvözlöm egy pár sütivel.
-Ó köszönöm szépen én Ian Letters vagyok.Nem jön be?
-Arra azért megkérhetlek hogy tegezz nem vagyunk mi olyan vének.
-De persze szívesen.Szóval bejössz?
-Persze.Ha kell segítek kipakolni.
-Rendben.- mikor bementem minden olyan tiszta volt és már csak egy pár dolog volt amit ki kellett pakolni.Ian gyorsan leültetett egy székre hozott nekem egy pohár vizet és elkezdtünk beszélgetni.

-És mesélj hogy lehet hogy pont Montreal-t választottad?
-Nem is tudom nekem Washington túl....
-Szóval mikor adtátok be a válópert?
-Te honnan tudsz a válásomról?
-Hát én és a barátnőm igen pletyisek vagyunk ha érted.Olyan vagyunk mint a gimibe.
-Ezt jó tudni.Mond csak nincs kedved valamikor eljönni velem vacsorázni?
-De persze.- mondtam mosolyogva.- Majd egyszer csengess be és megyünk.
-Oké.
-Nekem most mennem kell.Majd találkozunk a vacsinkon!Szia.- mondtam mosolyogva majd kimentem.A sráctól elolvadok.Olyan aranyos és helyes.Fel kell hívnom April-t hogy elmondjam mi történt velem.Már nyúltam a telefonom felé beütöttem a számot és kicsöng:

-Hallo?- szólt bele April lihegve.
-Ugye nem??
-Mi??Szállj le rólam nem látod hogy beszélgetek?- mondta April egy ismeretlen embernek.
-April a szex nem fog jót tenni főleg ha nem olyannal csinálod aki tényleg tetszik neked.
-Oké oké.Miért hívtál?
-A szomszédpasas elhívott randira.
-Komolyan?Várj 10 perc és ott vagyok.- mondta .
-Rendben.- míg letelt a 10 perc csengettek.Adam volt az.

-Szia hugi.Úgy gondoltam meg akarod ismerni a leendőbeli feleségem.
-Ó igen persze.Gyertek be.- az ajtón egy nagyon szép hölgy lépett be Adam-mal.

-Szia Marie Kelson vagyok.
-Én pedig Nancy Stephenson.Örülök hogy végre megismerhetlek.
-Ahogy én is.- közben csengettek.Gyorsan odaszaladtam és kinyitottam.Ian volt az.

-Szia remélem nem zavarok.Láttam kint a kocsit de.....- ekkor belépett Marie.
-Ki az Nancy?- mikor Ian meglátta így szólt:
-Marie te mit keresel itt?

1 megjegyzés: