2012. február 13., hétfő

Nancy zűrös élete 13.fejezet

-Nate te mit keresel itt?- Nate az unokaöcsém.11 éves .Mikor megszületett sokat babáztam vele azóta elválaszthatatlanok voltunk .De 4 éve elköltöztek és azóta csak hébe-hóba találkoztunk.Nagyon örültem neki hogy látom de ők még nem is tudnak Lia-ról most meg vele együtt álltam az ajtóban.


-Szia!Anyuék gondolták eljövünk hisz olyan régen találkoztunk már.
-Egyedül jöttél?
-Nem amint mondtam anyuék!Figyelsz te rám egyáltalán?
-Persze hogy figyelek!Nem jössz be?
-De persze erre várok.
-Tudod most hogy megnőttél nem vagy olyan barátságos!- mondtam mosolyogva.
-Tudom!- mondta huncutul.Ekkor Lisa és Mike lépett be az ajtón.


-Szijja drágám!- mondta Lisa.Visszaköszöntem én is neki.De olyan volt mintha senki se vette volna észre Lia-t a kezemben.Végül mikor majdnem beértek a nappaliba felszólalt Lisa.


-Ki az a kisbaba a kezedben Nancy?
-Ó észrevetted?- mondtam nevetve.- Ő Lia a kislányom.
-Ne!Ő a kislányod?Nem is mondtad hogy született.
-Hát igen elfoglalt voltam és engem is váratlanul ért.- miközben beszéltünk haladtunk befelé a nappaliba.A nappali és a konyha együtt volt szóval Jane észrevette hogy vannak itt.


-Nancy drágám kik jöttek?- kérdezte aranyosan.Bár mikor nem az.
-Ők a keresztszüleim Lisa és Mike.
-Ó nagyon örülök.Jane Jensons.
-És ki maga?
-Ő Ian anyja.
-Ki az az Ian.
-Ian Lia apja.
-És hol van?
-Ez a sok kérdés! -mondtam mosolyogva.-Hát....öhm....éppen üzleti tárgyaláson van.Sokáig nem jön haza.
-Értem!Nagyon örülök hogy normális életed van drágám.- mondta mosolyogva.Bár semmit sem tud arról amit itt folyik.Csak örülni tudnék ha Ian most tárgyaláson nem tőlünk távol valamerre lenne.


Később úgy gondoltuk hogy körbe vezetjük Lisa-ékat a városon hisz amióta elmentem sok minden változott.Nate-nek nagyon tetszett Lia folyton vele játszott.Olyan aranyosak voltak együtt.Miközben sétáltunk hallottam hogy Jane-nek csörög a telefonja.Felvette és mondta hogy menjünk elől.2 perc múlva küldött egy üzenetet hogy majd elmondja ki volt és mit akart.

Az igazat megvallva nagyon vártam hogy haza érjünk és Jane elmondja a dolgokat.Mikor hazaértünk elhívott a konyhába és belekezdett.


-Ian volt az.
-Igen és?
-Nem akarta hogy elmondjam neked de muszáj elmondanom.
-Istenem Jane mondjad már!-sűrgettem.
-Szóval nem azért ment el mert nem szeret nagyon is szeret.Hanem azért mert a régi főnöke Cole megfenyegette.
-Miért?
-Mert nem küldött képet Lia-ról.
-Mivel fenyegette meg?
-Ha nem hagy el téged megöli.De ő még utoljára látni akar titeket mielőtt végleg elhagy.
-De miért teszi meg ezt neki?- mondtam.Már elkezdtem sírni.-Miért nem jelenti fel?
-Nem érne vele semmit.
-Miért?
-Mert a testvére a rendőrség főnöke.
-Ez nem lehet igaz!- mondtam már hisztizésbe kezdtem.
-Utoljára látni akar de úgy hogy senki se tudjon róla még te se.Csak messziről.
-Mikor akarja ezt?
-Holnap.Elmentek Lia-val és a többiekkel a parkba én azt mondom hogy nem megyek mert beteg vagyok.Itthon maradok.Ekkor ide jön Ian és elviszem a parkba és majd messziről néz téged.
-Ez így nem jó!Már szeretném megölelni erre kiderül hogy csak messziről láthatom?
-Nem tudunk mit tenni.- felmentem a szobámba és órákig sírtam majd elaludtam.


Reggel mikor felkeltem mindent a terv szerint csináltam.Kimentünk a parkba de én egy percig sem voltam nyugodt.Mindenhol körbe néztem hogy nincs-e a közelben.De még nem volt.Egy félóra múlva Nate-et  Mike és Lisa elvitték enni én meg Lia egyedül maradtunk.Továbbra is minden oldalamat figyeltem.Mjad egyszer csak megláttam Jane-t majd Ian-t.Együtt elbújtak egy fa mögé.Jane titokban írt egy üzenetet hogy "Ne bámúlj"de én nem tudtam azon kívül mást tenni.Elindultam a babakocsival és Lia-val arra felé amerre Jane-ék álltak.Láttam Jane arcán azt a kifejezést hogy "Ide ne gyere"!Hát én nem mentem csak nagy ívben megkerültem.Kerestem Lisa-ékat de ők sehol sem voltak.Végül visszaértek.Otthagytam őket és azt mondtam hogy megkeresem a mosdót.Így legalább Ian Lia-t is nézte egy kicsit én pedig mögé tudtam surrani.Mikor mögé értem megfogtam gyengéden a kezét ő pedig gyorsan hátra fordult.


-Nancy te mit keresel itt?Megláthatnak.
-Tudom de nem érdekel.- mondtam és elkezdtem csókolni.majd hirtelen egy lövést hallottam.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése