2012. február 7., kedd

Nancy zűrös élete 10.fejezet

Ian-nek igaza volt mikor pár hónappal ezelőtt azt mondta hogy seggfej.Nem fogjuk engedni hogy a 3 napos kisbabánkat címlapra tegye.Én legalább is nem engedem. 

-Jobban járunk ha lehozzuk fentről Lia-t mert hidd el 6 éve dolgozok neki és minden trükkjét ismerem.Még kémeket is képes felfogadni egy fotó kedvéért. -Rendben akkor felmegyek érte.- gyorsan felszaladtam és lehoztam.Éppen aludt amint hozzáértem elkezdett sírni.Akármit csináltunk vele nem hagyta abba a sírást.Fogta Ian fogtam én adtam neki enni kicseréltem a pelusát de semmi.Kénytelen voltam felhívni Jane-t hogy segítsen nekem mert nem tudok vele mit kezdeni.Míg nem jött Jane pedig elringattam addig megbírkóztam vele.Óráknak tünt míg Jane ideért.Mikor ideért gyorsan levette a pulóverét és odaadtam neki Lia-t.


 -Mi lehet a baja a kis Lia-nak?- kezdte mondani grimaszosan. 
-Nem lehet hogy fáj a hasa?
 -Látod jó anyuka vagy te csak még új neked ez az egész.Nem kizárt hogy az a baja.Szólok Brittany-nak.
 -Az meg ki? 
-Brittany Bryans.Olyan ő nekem mint neked April.Gimi óta ismerjük egymást.Orvos ő majd hátha tud segíteni? 
-Gyerekorvos?
 -Hát persze. 
-Biztos rá fog érni? 
-Biztos ma nem dolgozik.Tudom a beosztását.Tudnom kell mikorra lehet becsúsztatni egy kis teázás és pletykálást.
 -Olyan jó dolog hogy még ennyi idő után is jó barátok vagytok.
 -Ja igen jó dolog.Csak annyi hogy most már a legjobb téma az unokám lesz majd.Öregedünk mi is szívem.Nem húzom az időt egyek felhívom.Megfogod? 
-Most nem tudom megyek csinálok neki tejet. 
-Akkor szólok Ian-nek.Iaaan.- kiálltott egy nagyot Ian-nek aki máris otttermett. 
-Tessék. -Nem fognád meg Lia-t míg én felhívom Brittany-t? 
-De persze add csak ide.- hallottam hogy Ian is gügyögött neki.Majd kijött hozzám a konyhába.


 -Megkérhetnénk Jane-t hogy legyen itt egy hétig amíg megszokjuk hogy szülők vagyunk. 
-Szerintem ez nem a legjobb ötlet.
 -Miért?
 -Majd meglátod.Most kedves de majd idővel az idegeidre fog menni.Felhoz olyan dolgokat amit ő szeretne de mi nem és akkor majd elkezd duzzogni.
 -De Ian nincs senki aki segíteni tudna nekünk.
 -Te nagyszerű anya vagy nincs szükséged segítségre.
 -Most sem tudtam mi a baja. 
-Dehogynem te jöttél rá.Figyelj ma itt aludhat de ha holnap előjön az a tulajdonsága amit mondtam akkor majd én magam küldöm el oké? 
-Rendben. 
 -Miről ment a beszélgetés?Felhívtam Brittany-t 10 perc múlva itt lesz. 
-Semmiről.- mondtam bizonytalanul.Valahol hittem Ian-nek.Nem azért mert azzal a két kék szemével közben engem nézett és én majd elolvadtam hanem azért mert tudom hogy nem akar most feszültséget.Szóval úgy döntöttem hogy egyszer April-t egyszer Marie-t hívom át segíteni.Ha meg valami gond van akkor kénytelen leszek felhívni Audrina-t.Akit igazából sosem kedveltem de voltak jó pillanataink.Tudom hogy most gyerekorvos.Annyira meg azért kedves hogy átjöjjön segíteni.Mikor kimondtam Ian rám nézett és egy köszönöm féle mosolyt intézett felém.Mikor Ian rám nézett pont csengettek.


 -Ez biztos Brittany megyek kinyitom. 
-Rendben.Megyek én is.- mondta Ian aki a kezembe nyomta Lia-t.Kimentem az ajtóig én is hogy lássam mikor bejön.De mikor Jane kinyitotta az ajtót nem épp az volt ott akit vártunk.Én Ian mellé csúsztam még mielőtt kinyitották volna az ajtót.Az ajtóban egy fotós állt aki pont letudott minket hármunkat együtt fényképezni.Így már biztos hogy megfog jelenni a cikk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése