2012. február 9., csütörtök

Nancy zűrös élete 12.fejezet

-Ian ezt miért csináltad?
-Nancy nem hallottad mit kérdezgettek?Te szeretsz nem?
-De igen szeretlek nagyon is!
-Hát akkor meg?
-Csak nem akarok címlapokon szerepelni .Akarok csak nem ezzel a szemét dologgal.
-Szóval szerinted szemétség amit veled tettem.
-Az!Igen.
-Rendben akkor szia!
-Ne Ian de nem úgy.....- erre elment.Otthagyott engem és Lia-t a vársárlóközpont közepén.
Rengeteg időbe telt míg kijátszottuk a fotósokat.Mikor végre kiértünk láttam hogy a kocsit elvitte Ian.Szóval felhívtam April-t hogy jöjjön el értünk.Nem sokkal a hívás után megjött April.Beültünk a kocsiba és elmentünk.


-E z most mi volt?
-Egy kicsit összevesztünk.
-De mégis min?
-Hát azt mondtam neki hogy szemétség volt amit velem tett.
-Ami végül is igaz volt.
-De nem volt szép dolog tőlem hogy ilyet hozzá vágok a fejéhez.Elvégre nagyon sokat változott és látszik rajta hogy szeret.Az utóbbi időben pedig mindent megtett értem.
-Most akkor hova menjünk?
-Vigyél haza.Remélem otthon van és nem ment el mert ezt meg kell beszélnünk.- mikor hazaértünk kivettem Lia-t az ülésből és bementünk.Már kintről látszott hogy sötét van de reménykedtem hogy Ian sötétben TV-zik.De mikor bementem nem volt otthon senki.Lia-t befektettem a kiságyába és a telefonomhoz nyúltam volna ha nem csengettek volna.Elmentem kinyitni.


-Szia Nan.
-Liam ki más.Mit akarsz már megint?Nem voltam világos az imént?
-De nagyon is.Csak hallottam olyanokat hogy lehet hogy Lia nem Ian-é.
-Még is ki mondta ezt neked?
-Az mindegy de Ian előtt 2 héttel velem voltál Nan ha van valami mondani valód akkor..
-Nincs!Te tiszta hülye vagy!
-Csak tudod Lia szeme zöld mint az enyém!Gondolkodj el rajta.- ezen nincs mit gondolkodni.Lia Ian-é ez egyértelmű.És az hogy Lia szeme zöld mint Liam-é ez hülyeség.Akkor mondhatnám hogy Paul Wesley-vel is rokon pedig nem!Meg egyébként is Ian előtt 2 héttel voltam Liam-mal ha tőle lettem volna terhes akkor 4 hetes terhes lettem volna mi 1 hónap amikor kiderült hogy terhes vagyok.Ami azt jelenti hogy 1 hónap csúszás.De nem így volt.Pontosan úgy szültem ahogy kellett.De lehet hogy mégis készíteni kéne apasági tesztet?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése