2012. február 26., vasárnap

Nancy zűrös élete 15.fejezet

Végre sikerült megírni.Nagyon sajnálom hogy ilyen sokat kellett várni de személyes okokból nem tudtam géphez ülni.A mostani fejezetben lesz izgalom és félelem szóval ne hagyjátok ki.
XOXO.Bya






Dermedten álltam és sírásra állt a szám.De annyira meglepődtem hogy még sírni sem bírtam.Ian gyors mozdulattal kiszáguldott az ajtón.Mike gyorsan odaszaladt Lis-hot és felemelten az eszméletlen holttestet.Nate.....Nate nem tudom hol volt és mit csinált.Gyorsan felszaladtam az emeletre hátha ott van.Az ágyszélén ült és sírt.Odaültem hozzá és megöleltem.


-Eressz el!A te hülye férjed ölte meg.A saját szememmel láttam.Takarodj innen.
-Nate.....hagyd hogy...
-Nem hagyok semmit menj innen.Utállak.- ilyen durva szavakat még sosem vágott a fejemhez.Megrémisztett.


2 nappal később......


Mindenki feketébe öltözött és készültünk a temetéshez.Nate 2 napja bezárkózva volt a szobámban szóval kénytelen voltam a kanapén aludni.Lia pedig 2 napja nem aludt semmit.Lehet hogy egy kcisit felrázta a dolog hisz egész végig a kezemben volt.Ian-ről sem hallottunk semmit 2 napja.ugyan hallottam hogy Jane titkos beszélgetéseket folytat a napok folyamán de sosem tudtam kivel és mit mert bezárkózott és halkan beszélt.
Indulás előtt Mike felment és megkérdezte Nate-et hogy biztos itthon akar-e maradni.De ő nem akart jönni így Jane itthon maradt vele.Sejtettem hogy Jane miért nem jön de nem akartam most konfliktusba keveredni vele.


2órával később....


A hosszú temetés után elmentünk ebédelni.Én még ott maradtam a temetőben és elmentem a szüleim sírjához.Mikor megláttam a nevüket a síron elkezdtem sírni és eszembe jutott amit az eltitkolt testvérem mondott, hogy én öltem meg őket.És ezt ennyi éven keresztül Adam titkolta előlem.Tudott így szeretni.Tudott így egyáltalán velem élni.Az elmúlt egy évben nem beszéltem vele erről.Nem is akartam.Vgayis valahol mélyen éreztem hogy elkéne mondani hogy tudom de tudtam hogy ez elrontaná a kapcsolatunkat.Mary ráadásul nem sokára szül.Nem kell a feszülltség.A gondolataimba vágott egy fa rezzenése.Nagyon megijedtem.


-Van ott valaki?- kiabáltam de nem jött válasz.Gyorsan elindultam a házunk felé.Ekkor megind meghallottam egy rezzenést majd lábnyomokat.Mát szinte futottam.Beértem a temető melletti erdőbe hol megállás nélkül futottam és ahogy hallottam aki követ az is.Elkezdtem kiabálni hogy segítség de már annyira az erdő közepén voltam hogy csoda lett volna ha valaki meghallja.Futás közben megbotlottam egy ágban és a ruhám szanaszét szakadt.A magassarkúmban nem bírtam futni szóval levettem és eldobtam.Valahol a semii közepén futottam elől ketté szakadt ruhában mezitláb.A ruhám megakadt egy ágban és teljesen letépte rólam.Így már csak fehérneműben szaladtam.Sötét volt és hideg.Féltem és még mindig futottam.Végül a sötétben egy alak tárult elém az arcát nem láttam.


-Te vagy Nancy McCuries ugye?
-Igen de mit akar?
-Először is beszélgessünk aztán jön amit ígértem dárga barátomnak.
-Mit igért?És kinek?
-Most akarom elmondani Ms.McCuries.
-Nem féelk magától.
-Pedig kéne.
-Miért?
-Barátom Jhon Lenning arra kért hogy keresselek fel és...
-Ki az a Jhon Lenning?
-Hát régen együtt voltatok de csúnyán dobtad.
-Mi?Én?Nem is ismertem ilyen nevű embert.
-Ó dehogynem.Terhes is voltál tőle csak elveszítetted a babát mikor kiuntál belőle.
-Jézusom!Ennek az embernek valószínüleg valami baja lehet.Nem ismertem őt soha.Ian-nel dolgozott......- ekkor beugrott.Valószinüleg most az összes Hello! magazin dolgozó ránk van szállva.-Térjünk a lényegre mit ígért neki?
-Hogy megerőszakollak aztán megöllek.
-Hogy mi?- ekkor tágra nyílt szemekkel néztem a nagy darab pasasra.
-Nah gyere cica hamar letudjuk nem fog fájni majd szex közben nyírlak ki.- ekkor szaladni kezdtem.Kiabáltam hogy segítség de nem hallotta senki.Bugyiban és melltartóban szaladtam.Egy sötét erdőben este a hidegben.Elestem valamiben nem hallottam hogy szalad vagy közeledik-e valaki.Csendben felálltam és hallgatóztam közben pró halk léptekkel haladtam előre.Ekkor csörgést hallottam.Megálltam és elbújtam egy fa mögé.Olyan sötét volt hogy semmit sem láttam.Szinte a nagy sötétségbe bámultam arra várva hogy meglátok valakit valakit aki tudna segíteni.Csönd volt lassan elindultam.Ekkor észre vettem hogy egy alak közeledik felém.Nem láttam az arcát mert sötét volt.


-Kérem ne bántson.Bármit megteszek!- ekkor sírni kezdtem.
-Én sosem akarnálak bántani.- mondta egy hang.Ami nagyon ismerős volt számomra.Közelebb jött hozzám és megcsókolt.Ekkor már 100%-osan biztos voltam benne hogy ki az.Ian.
-Ian....Istenem.- mondtam és szorosan átöleltem.-Félek.
-Miért vagy bugyiban és Melltartóban.És mi történt a lábaddal valaki bántott?
-Igen de elszaladtam .Valaki követ.
-Miért?
-Jhon Lenning azt mondta neki hogy régen viszonyom volt vele és hogy terhes lettem tőle de elvetettem amikor beleuntam.Nem is tudom ki az a pasi Ian miért tenne velem ilyet?-mondtam é sírni kezdtem.Ian szorosan magához ölelt és a homlokomat csókolta.
-Semmi baj itt vagyok.Nem lesz semmi baj.Tudod mit?A közelben bérelek egy házat hogy ne legyél egyedül aludj ma ott.Rendben?
-Rendben.- majd az ölébe vett és elvitt a kocsijához ami nem messze parkolt az erdőtől.Beültetett a kocsiba és elmentünk Ian házához.Mikor bementünk Ian gyorsan adott egy takarót és lefektetett az ágyra.Nem sokkal kéőbb ő is ött.Átkaroltam és úgy merültünk mindketten álomba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése