2012. február 7., kedd

Nancy zűrös élete 11.fejezet

-Ez meg mi volt?
-Hosszú történet.De majd később elmondjuk.-mondta Ian Jane-nek.Csengettek.most már biztos hogy Brittany az.Én nyitottam ki.Lia egy kicsit elhallgatott aztán megint belezendített.


-Jó napot.Biztos ön Nancy.
-Igen.
-Csupa jót hallottam magáról.És biztos te vagy a kis Lia.Hol van az apukád?
-Bent van beszélget Jane-nel.
-Akkor megyünk és köszönünk neki.- mondta grimaszosan.




-Helló Ian!- mondta boldogan Brittany.
-Szijja Brittany.
-Ajj istenem még mindig nem fogom fel hogy már apa vagy.Még kicsibe képzellek el.-mondta majd elkezdte kérdezgetni hogy mi a baja Lia-nak.Olyan olt mintha én ott se lettem volna.Kimentem egy kis friss levegőt szívni.Ekkor jött egy kocsi.Az elején még nem vettem figyelembe .Nem sokkal később kiszállt belőle valaki.Nem figyeltem hogy ki..Majd elkezdett felém sétálni amire felfigyeltem.Mikor felnéztem ismerős arc tárult elém.


-Liam te mit keresel itt?
-Beszélnünk kell.- Liam az egyik volt pasim.5 évig jártunk de aztán megcsalt durván és én szakítottam vele.2 évig nem hevertem ki a szakításunkat.Igazából Ian volt az aki reményt adott hogy van még más férfi is a világon.De ez a látogatás meglepett.
-Most nem nagyon van időm.Be kell mennem.
-Mi lehtne fontosabb nálam?- ekkor kilépett Ian.


-Nan gyere be Brittany elmondja mit kell venni Lia-nak.
-Persze megyek.- és otthagytam Liam-ot.Mikor bementem Brittany leírt egy csomó gyógyszert.Szóval a ma esti program egy családi bevásárlás lesz.Este elment Jane is szóval jól felöltöztettük Lia-t és elmentünk bevásárolni.Kivettük Lia-t a kocsiból és bementünk a boltba.Vettünk egy csomó mindent.Miközben vásároltunk megint megláttam Liam-ot aki amint meglátott odajött hozzám.


-Szia Nan.
-Helló.
-Hát te meg ki vagy?- kérdezte Ian.
-Ő...- mondtam volna de Liam közbe vágott.
-Én Nan pasija vagyok.Hello.Te vagy Adam?
-Hogy te ki vagy?
-Liam ezt te most magadba döntötted el?
-Nem ezért akarok veled beszélni.
-Liam nekünk nincs miről beszélni hagyjál béjén.
-Miről beszélsz?De hát én szeretlek.
-Na jó ebből elég húzz innen de azonnal.- mondta Ian és elém állt.
-A bátyus jött megvédeni kicsi hugát.
-Istenem Liam ő nem a bátyám.Szerinted a bátyám velem jönne vásárolni a gyerekével nem a feleségével?
-Most már világos.Szóval ő a férjed ő pedig a gyereked.
-Igen.De neked ezzel nem kell törődnöd hisz ott van Jamiela.
-Már szakítottunk mert rájöttem milyen nélküled.
-Én is és látod mi lett belőle?Már nem érdekelsz Ian sokkal többet megad nekem mint te kedvesebb jobb lekű mint te. Sokkal jobban szeretem mint téged valaha..
-Ez fájt.
-Csakugyan?Azt hiszed nekem nem fájt amikor leléptél Jamiela-val hm??Na húzzál innen és többet szóba ne merj velem állni vagy neked véged.- majd otthagytam.


-Szépen megmondtad neki.
-Jól is esett.Te jobb vagy mint ő és nagyon szeretlek.
-Én is- majd megcsókolt.Hátulról pedig villanásokat láttunk mikor hátrafordultunk egy csomó fotós volt mögöttünk és kérdésekkel halmoztak mint "Nem furcsa önöknek hogy az egész kihasználással indult" és "Biztosak önök az igazi szerelemben"?Ennek halltára Ian magához ölelt és elkezdett jó szenvedélyesen csókolni a kamerák pedig csak kattantak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése