2012. február 4., szombat

Nancy zűrös élete 7.fejezet

Mikor felkeltem az ágyon feküdtem Ian épp egy pohár vizet hozott nekem.


-Hogy vagy?Mi történt rosszul érzed magad?
-Igazából nem tök jól vagyok nem tudom mi lehetett a baj.
-Azért el kéne menni egy orvoshoz hogy vizsgáljanak meg nehogy ez is a baleseted miatt legyen.
-Igen lehet hogy igazad van.Ma el is megyek.Te jössz?
-Nem be kell mennem az irodába és elmondani hogy felmondok.
-Sajnálom hogy miattam oda a munkád.
-Nem te vagy az oka.Egyszerűen a főnök egy seggfej.
-Húú.Az igen..Akkor elindulok majd este találkozunk.


Becsengettem April-hez hogy jöjjön el velem.Eljött.Mikor beértünk a korházba egy nővér jött elénk és mondta hogy hova menjünk és mit csináljunk.Sok tesztet csináltak.Azt mondták hogy majd holnap jön meg az eredmény.


A sok járkálás után hazamentünk April-t kitettem a házánál én pedig elmentem az én mostantól hivatalosan is házamhoz.Ian még nem volt otthon.Míg nem jött gondoltam lezuhanyzok.Mikor zuhanyoztam valaki bejött nagyon megijjedtem mikor kinéztem Ian volt az gyorsan levetkőzött és bejött hozzám.Elkezdett csókolgatni és simogatni.Én egyre gyorsabban vettem a levegőt.Majd megint megtörtént csak ezúttal a zuhany alatt.


Reggel arra keltem hogy a postás hozza az eredményt.Ian nyitotta ki az ajtót én gyorsan leszaladtam.


-Mi az megjött az eredmény?
-Asszem igen.
-Add ide hagy nézzem meg.
-Tessék itt van.- mikor kinyitottam azzal kezdődött hogy önnek semmi baja sincs csak ugye sokkal értelmesebben megfogalmazva.Aztán elkezdtem lejjebb olvasni.Az lján pedig olyan volt írva amire egyáltalán nem számítottam-Vágytam rá de most egyáltalán nem számítottam rá.


-Mi az?- kérdezte Ian.
-Nem hiszem el...
-Mi az Nancy mondjad már?
-Terhes vagyok.
-Mi?Biztos?Úgy értem tényleg az van oda írva?
-Te nem is örülsz?
-De persze hogy örülök csak nem számítottam rá pont most.
-Mondjuk én sem de most már nincs mit tenni.- én nagyon boldog voltam.Láttam Ian arcán hogy ő is hisz nagyon mosolygott.Oda jött hozzám és megcsókolt.
-Nagyon örülök hisz lesz egy közös családunk.
-Igen családunk.Ha nem gond átmegyek Adam-hez és elmondom neki?
-Megyek veled.Hisz nekem is van hozzá közöm.
-Az biztos.- mondtam nevetve.Át mentünk Adam-ékhez.Becsengettünk és Marie nyitotta ki.


-Szia Marie.Bejöhetünk?
-Persze hisz elvileg te laksz itt.
-Köszi.Adam hol van?
-Máris szólok neki.- mondta és kiáltott egyet Adam-nek aki azonnal lent is volt.


-Szia Nan.Mizujs?
-Nos pont ezért jöttünk hogy elmondjuk mizujs.
-Hallgatjuk.
-Szóval...ahm......terhes vagyok.
-Komolyan?- mondtam Adam boldogan.
-Örülsz?
-Persze hisz a hugom vagy ennek csak örülni tudok.Gratulálok.- Marie arcáról nem tudom mit lehetett leolvasni de biztos mélyen azt akarta hogy Ian-nek és neki legyen közös gyereke ehelyett Ian-nek velem lesz.Később felhívtam April-t de őt már otthonról.Ő is nagyon örült a hírnek ahogy Ian szülei is.Akik mellesleg holnap idejönnek szóval izgulhatok a nagy találkozástól.


Lefeküdtünk aludni.Ian magához ölelt és úgy aludtunk el.A reggel hamar eljött már csak azért is mert nem vártam.Ian szülei korán érkeztek.De mi szerencsére már fent voltunk addigra.Mikor csengettek együtt nyitottuk ki..


-Szia drágám.- mondta Ian-nek az anyja.- Biztos te vagy Nancy nagyon örülök hogy megismerhetlek.
-Én is.- mondtam.Ian anyja nagyon kedves volt.Mindig mosolygott.De az apja ő is kedves volt de ő olyan furcsán nézett rám ami kellemetlen volt.


-Ne törődj vele később ő is olyan lesz mint anyu csak most még ismerkedik veled.- súgta Ian a fülembe.


-Mond Nancy örülsz hogy terhes vagy?- kérdezte Mrs.Jensons
-Persze nagyon ez volt az álmom.
-Te sokkal kedvesebb vagy mint Marie ő nagyon kihasználta Ian-t és amiket tett....
-Anya.
-Mi az?Nem mondtad el neki hogy k*va volt mi alatt házasságban éltetek?És még most is az.
-Hogy mi?
-Nancy nyugodj meg.
-Hogy nyugodjak meg mikor ő Adam menyasszonya?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése