2012. február 14., kedd

Nancy zűrös élete 14.fejezet

Remélem tetszeni fog a fejezet  és egy hozzászólást valaki hagy nekem mert jól esne a bíztatás.Amúgy meg minden szerelmes párnak Boldog Valentin napot.<3

Mire észbe kaptam Ian ott feküdt a földön.Gyorsan lerogytam hozzá.


-Ian ..... lélegezz.- néztem a pulzusát Jane eközben a mentőket hívta.Akik gyorsan kiértek és elvitték.Ian-nel én mentem  mentőkocsiba.Végig fogtam a kezét és néztem nehogy valami baja legyen.Mikor megérkeztünk a korházba rögtön bevitték a műtőbe.Az orvos mikor kijött nem valami biztató képet vágott.


-Ön Mrs Jensosn?- nem voltam az de gondolom azt hitték.
-Igen én vagyok az.Mi történt doktor úr?
-Nos........-elkezdett valami szakmai okosságot mondani minek én a felét nem értettem végül az utolsó szót igen.-Sajnáljuk de nem tudtunk rajta segíteni.
-Mi?Ezt értsem úgy hogy meghalt?
-Sajnálom Mrs.Jensons.- elkezdtem sírni az orvos pedig csak bíztatott.Azt mondta hogy még utoljára menjek be hozzá és búcsúzzak el.Ezt tettem.Mikor beértem a szobába ott feküdt ő.Akit mindig is szerettem.Sok mindenen mentünk keresztül nagyon szeretjük vagyis már csak szertettük egymást.Most.......most ott fekszik holtan.Nem lélegzik nem mozog és nem mondja azt hogy szeretlek.Az orvos azt mondta hogy még felboncolják hisz hiába tudják hogy mi okozta a halált nekik ezt kötelező megcsinálni.Mikor elmondta otthagyott.Oda mentem Ian-hez és elkezdtem beszélni.Csak hogy most olyan volt mintha magamba beszéltem volna.


-Nem hiszem el hogy ez történt.Nem akartam hogy meghalj én csak ...én csak már megakartalak ölelni.Úgy érzem ez miattam van.Ha tehetném itt helyben leszúrom magam de nem lehet.Nem akarom magammal is azt tenni amit a szüleimmel.Nem akarom elhagyni Lia-t.- mondtam.Már nagyon sírtam.Rettenetes volt Ian-t így látni.Közelebb mentem és megfogtam a kezét majd elindultam.De mikor elakartam engedni Ian kezét ő megszorította.Kiabáltam az orvosoknak ők pedig rögtön bent teremtek.


-Kérem Mrs.Jensons menjen ki.Majd mindenről időben értesítjük.
-Rendben.- mikor beakartam zárni az ajtót észrevettem hogy Ian már áll.Mi a franc ez?Majd láttam hogy elkezdi a nővérek vérét szívni.Megijedtem.Az orvosok mind az ajtón kezdek ki rohanni.Mikor kiértek én még ott álltam.Ian tekintete az enyém felé kezdett fordulni.Lassan haladt felém majd megszólalt.


-Vigyél ki innen.Most!
-Rendben.- mondtam zavarodottan.Majd Ian rám rogyott én pedig kivittem és beültettem a kocsiba.


-Mi történik velem?- kérdezte zavarodottan és kiabálva.
-Nem tudom.De van egy elméletem.- mondtam.
-Még is mi?Nan mondjad már!
-Oké!Szerintem vámpír vagy.
-Ne ne ne ne ne ne ne!!!Én nem vagyok vámpír!
-De kiszívtad a nővérek vérét Ian!
-Biztos van valami válasz erre vagy valami más megoldás.- leállítottam a kocsit.
-Tudod mit nézzük meg!- felhasítottam egy vágást a kezemen.gy kicsit fájt de muszáj rájönnünk.A vágás rögtön elkezdett vérezni.De akármilyen közel tettem Ian-hez nem történt semmi.
-Látod nem vagyok vámpír.
-Akkor ez mi volt?
-Nem tudom de utána kell járnunk.
-Ian én félek hogy még beteg vagy és hirtelen megint elkezdesz rázkódni tudod mint a....- mondtam volna tovább is de Ian megcsókolt.Olyan jól esett.A selymes és puha szája az enyémre tapadt.
-Menjünk haza erndben?
-Oké menjünk de én akkor is félek.- mondtam.Mikor hazaértünk Ian-t a hátsó ajtón bevittem halkan hogy senkik se hallja.Majd felment a szobánkba és felvett egy normális ruhát.Majd lejött.


-Szóval most jövök haza egy megbeszélésről anyénak majd elmondjuk rendben.- mondta majd kisurrant.A lépcsőn Lisa jött le.


-Drágám te itthon Jane azt mondta hogy be kellett menni a munkába a visszatérésed miatt.
-Igen de már hazajöttem.- ekkor csengttek tudtam hogy Ian az szóval felvállaltam hogy kinyitom.Mikor kinyitottam rögtön kiáltottam egyet hogy Ian és megcsókoltam.Mikor bejött Lisa és Mike már a nappaliban voltak.


-Lisa Mike ő Ian.
-Ó szia Ian már nagyon sok jót hallottam rólad.
-Ah köszönöm.Lisa.- mondta és egy félmosolyt intézett felé.De mikor kezet akart vele fogni Ian megint olyan fura arcot vágott és Lisa nyakára tapadt próbáltam leszedni de olyan erős volt hogy nem lehetett.Mikor abbahagyta Lisa lerogyott és eszméletlen volt....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése