2012. február 3., péntek

Nancy zűrös élete 3.fejezet

Mikőzben Ian-t csókoltam Marie kiáltott az ablakon.


-Nancy te vagy az?
-Igen máris megyek.
-Nem muszáj csak biztos akartam lenni abban hogy te vagy az.
-Rendben.- Marie elment én és Ian pedig bementünk Ian házába beszélgetni.A z este alatt több csók is elcsattant.De vajon mitől lett ilyen kedves Ian?


Hajnalban aludtunk el.Ian délben fel kelt.Észrevettem amikor felkelt de lustiztam egy kicsit szóval én nem.Nem sokkal később csengettek.Ian kinyitotta és egy női hangot hallottam amire felkeltem az ágyból is a lépcsőhöz mentem hallgatózni.


-Itt van?Sikerült levenned a lábáról?
-Igen itt van.De én sose mondtam hogy benne vagyok ebben a tervben.Nem akarom kihasználni.
-Ian ha ezt nem teszed meg akkor ugrik az üzlet ez a riport nagyon fontos szóval tedd azt amit Cole mond értetted?
-Igen!- majd bezárult az ajtó.Én gyorsan felöltöztem és lementem.


-Jó reggelt!- mondta Ian kedvesen de most már tudtam hogy a mosoly alatt kihasználás lapul.
-Jó reggelt!Ugye nem baj hogy haza megyek?Dolgoznom kell.
-Nem persze majd később hívlak szia.- majd láttam hogy egy csókot akart nyomni a számra de nem sikerült mert én elhúzódtam.


Mikor beértem a szobámba első dolgom volt hogy felhívjam April-t aki felvette és megígérte hogy most tényleg itt lesz 10 perc múlva.10 perc múlva bepattant az ajtón és elkezdett faggatni.


-Szóval milyen a pasi izmos a teste szexy?
-Ma kihallgattam egy beszélgetését egy nővel és hát... igen furcsa volt?Azt mondta hogy valami riportot készít velem.
-Ugye nem??
-A nyári eset.Mindenki kíváncsi rá de mi nem mondunk semmit.
-Nem is fogsz!Ugye?
-Persze hogy nem!Ettől az életem függ.
-Csak ha nem zúgsz bele.
-Nem fogok April.
-Persze persze mikor első nap sírtál hogy visszautasított.
-April hagyjál ezzel.Nem fogok és kész.
-Rendben.


-Lányok nem jösztök enni?Most csináltam csirkét rizzsel?
-Majd nem sokára megyünk Marie!


-Ő Adam menyasszonya?
-Igen!Tudod mi a legfurább?
-Mi?
-Hogy Ian volt felesége.
-Ne!!Lehet ő volt az a nő?
-Nem tudom.Lehet Adam-en keresztül akarja kiszedni bennem hisz Adam is tudja.Megvárja míg Adam megbízik benne és akkor kiszedi belőle.
-Minek a közepébe csöppentél!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése