2012. február 5., vasárnap

Nancy zűrös élete 9.fejezet

Mikor Natasha elment egész nap csak sírtam.Már a szemem tiszta piros volt.Ian folyton be akart jönni hozzám de én mindig elküldtem mert nem akartam hogy így lásson.


-Nan nem lesz semmi baj ha beengedsz.
-De én nem akarom hogy láss.
-De miért?
-Mert rettenetesen nézek ki.- erre Ian kinyitotta az ajtót és bejött.
-Te nekem mindig szép vagy.- mondta majd megcsókolt.Aztán sokáig ölelt.De én még mindig sírtam.De valahogy jobban éreztem magam hogy Ian ölel.Ian kivitt az ölében és lefektetett az ágyra épp elakart menni amikor utána kiabáltam


-Ne hagyj itt egyedül.
-Rendben.Nem hagylak itt.- majd ő is lefeküdt mellém az ágyba.Nagyon jól esett .Egy fokkal legalább jobban voltam.Olyan jó hogy van valaki aki ennyi mindent megad nekem.Szép lassan elaludtam.Mikor felkeltem hangokat hallottam lentről.Ismerős hangokat.Az egyik Ian volt a másik pedig Adam.Féltem lemenni hisz Adam ha nem tudta eddig most biztos megutál.De muszáj volt lemennem szóval lementem.Mikor elkezdtem lemenni a lépcsőn mind a ketten rám néztek.


-Nan te sírtál?- kérdezte Adam.
-Most ezt komolyan kérded.
-Tettem valamit?- Ian hátulról mutatta hogy Adam nem tudja a történteket.Szóval inkább egy szót sem szóltam.-Szóval miért sírtál?Ian tett veled valamit?
-Jézusom nem.- mondta Ian hátulról.
-Nem dehogy csak tudod a terhesség miatt kis dolgokon nagyon feltudom húzni magam.
-Igen ismerős...
-Hogy érted hogy ismerős?
-Hát....Marie is terhes.
-Hogy mi?- kérdeztem meglepődve.Elvégre ha Marie tényleg az amink Ian anyja mondta akkor bárkié lehet az a kisbaba.
-Te ennek nem örülsz?Hisz én is hogy örültem mikor kiderült hogy terhes vagy.
-Nem én nagyon örülök.gyere ide hagy pussziljalak meg.- míg odajött hátulról láttam Ian-nen hogy ő is ugyanarra gondol amire én.


Nem sokára Adam hazament nekem pedig kinyilalt az az ötlet a fejemből hogy elmegyek Marie-hez és beszélek vele.Persze Ian-nek erről egy szót sem szólok hisz nem engedne el nehogy bántson vagy valami ilyesmi.Tudtam hogy ma Adam éjszakai műszakon van szóval Marie egyedül van otthon.Ian-nek azt mondtam hogy April-hez megyek beszélgetni a történtekről.Ezek után elmentem Marie-hez.BecSengettem és ő kinyitotta.


-Szia Nan.
-Marie jöttem gratulálni beengedsz?
-Persze amint már mondtam ez a te házad.
-Köszi.Szóval ki az apa?
-Mi Nan hát Adam.
-Ó ne etess be mikor k*-va vagy.
-Honnan tudod?
-Az most nem számít.De jobban jársz ha szeded a sátorfádat és elhúzol innen mielőtt Adam rájönne hogy ki is vagy.
-Nem.
-Hogy mondtad?
-Nem.Nem fogok elmenni.Ez a gyerek Adam-é és be is bizonyítom.Holnap elmegyek és készítek egy apasági tesztet.
-Nem nem te holnaő egy helyre mész és az is távol innen van.
-Nem megyek innen sehova-  már szinte ordított velem.Én is így válaszoltam.
-Te velem ne ordibálj nem én vagyok egy ribanc.
-Nem persze.Hány hete is jártatok Ian-nel mikor terhes lettél?Ó várjunk csak 3.
-Szóval innen fúj a szél?Féltékeny vagy mert én vagyok terhes Ian-től mi?
-Ez hülyeség rég nem érzek már semmit Ian iránt.
-Persze.Meséld be annak aki el is hiszi.
-Fejezd be te ribanc.- ezzel egy hatalmas pofot levágott nekem amitől én elestem és elájultam.






Ian


Hol lehet már Nan?Mióta elment már.Talán felhívom April-t és megkérdezem hogy mikor jön.


Elmentem a telefonomért és tárcsáztam a számot.April felvette.


-Szia Ian mizujs?
-Mikor jön haza Nan?
-Hogy ki?
-Nan ott van nálad nem?
-Nem egészen.Egyedül vagyok itthon.
-Akkor hol lehet?
-Nem tudom de várj mindjárt ott leszek és megkeressük.
-Rendben siess.- míg April ideért gyorsan átszaladtam Adam-hez hogy hátha odament.Marie nyitotta ki.


-Szia Ian.
-Nan nincs itt?
-Volt itt egy félórája de utána elment.Azt mondta hogy bemegy a korházba hogy megtudja biztosra ki a gyereke apja.
-Hogy mi?De hát tudja hogy én vagyok.
-Nem.Mielőtt összejöttetek volt egy sráccal viszonya egy párszor szexeltek is.De neked nem akarta elmondani mert látta rajtad hogy te jó apa tudnál lenni.Csak elment megtudni hogy tényleg te vagy-e az apa.- míg Marie beszélt bentről hangokat hallottam.
-Van bent valaki?
-Áh csak Adam néz valami filmet.
-Be szeretnék menni.Beszélnem kell Adam-mel.
-Most ne gyere be tudod épp megzavartál valamit szóval..
-Akkor hívd ide.
-Rendben megkérdezem kijön-e.
-Oké.- amíg Marie elment szólni neki én besurrantam az ajtón.Gyorsan felmentem Nancy szobájába.Mikor bementem a szobába Nan ott feküdt az ágyon véresen.


-Jétzusom Nan mi történt?
-Ian?Te vagy az?
-Igen.Mi történt?
-Marie leütött mikor megkérdeztem hogy ki az igazi apa.
-Úristen el kell mennünk az orvoshoz hogy nem vetéltél-e el.
-Rendben.- gyorsan felkaptam és kisurrantunk az ajtón.Beültettem Nancy-t a kocsiba és elmentünk az orvoshoz.A korházban sokáig vizsgálták Nancy-t.Majd 2 óra múlva kijött az orvos.


-Mr.Jensons?
-Igen én vagyok.
-Jöjjön be.Megvannak az eredmények.- mikor bementem Nancy egy ágyon feküdt.Az orvos pedig elkezdett beszélni.


-Igaz hogy Mrs.Jensons nagyot vágódott de a kisbabának semmi baja sem lett.Szóval nem vetélt el.De legközelebb a kedves férj ne hagyja egyedül járkálni a feleségét.
-Persze nem hagyom.- nagyon boldog voltam.
-Fel kell jelentenünk Marie-t.Nem bántalmazhat ártatlan terhes nőket.
-Van egy olyan érzésem hogy nem is terhes.Hanem ez csak egy duma hogy Adam jobban megszeresse.Majd nem sokára bejelenti hogy elvesztette.
-Most ezzel ne törődjünk.Csak az számít hogy megmaradt a kisbabánk.
-Igen.
-Mától minden rendben lesz.


Nancy


3 hónappal később....


Minden a legnagyobb rendben ment mint ahogy azt Ian megigérte 3 hónappal ezelőtt a majdnem vetélésem napján.Most már bármelyik percben szülhetek.Ami Ian-t egy kicsit idegessé teszi hisz egyfolytában pánikol hogy beindul a szülés.


Kiderült hogy Marie gyereke Adam-től van.Már ő is a 4.hónapban jár.Kibékültünk de azt sose fogom neki megbocsájtani hogy megütött és Ian sem.


Ma egy családi ebéd van készülőben.Jönnek Ian szülei és Adam-ék is.Ian szülei épp most érkeztek meg szóval megyünk üdvözölni őket.


-Heló Jane.- már annyira jóban vagyunk Ian szüleivel hogy tegeződünk.
-Szia drágám.Szerintem én jobban izgulok mint te.
-Az meg lehet.


-Szia Nancy.
-Jó napot Jeremy.
-Milyen nagy a hasad biztos nem kettő van benne?
-Hát... szerintem biztos ne.- mondtam bár ennek sosem néztünk utána.


Nem sokkal később megjöttek Adam-ék is.Kimentünk a kerti sütőhöz sütni a hamburgert.Én és Marie együtt leültünk beszélgetni.


-Várod már a szülést?
-Nem tudom mit várjak elvégre még sosem éltem át.
-Én voltam már terhes egyszer még Ian előtt.De levetéltem a 8.hónapban.
-Sajnálom.És nem is sejted mennyire fog fájni mi?- kérdezte Marie és ekkor elkezdett fájni a hasam.
-Valami ilyesmi érzés amit most érzek?
-Mit érzel?Rengeteg könyvet olvastam hogy milyen fájások lehetnek.Hol érzed.
-Lent a hasam alján.
-Jézusom Nancy az a magzatvíz.- rettenetes fájdalmat éreztem.Elkezdtem kiabálni.
-Jön a baba!!!!!
-Semmi gond Nanc másris megyünk a kórházba.- mondta Ian aki felkapott és bevitt a kórházba...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése