2012. február 10., péntek

Nancy zűrös élete 13.fejezet

Reggel korán keltem.Lia-t átadtam Marie-éknek és elmentem a korházba.Mikor beértem a szülészorvos felismert.
-Csak nem Ms.McCuries?
-Igen jó napot doktor úr.
-Miben segíthetek?
-Apasági tesztet akarok csinálni.
-Csak nem?Nem azé a férfié a kislány aki itt volt?
-De !Csak valaki kételkedést okozott bennem.Meg akarok nyugodni.
-Rendben meg fog.- az orvos elvezetett egy szobába.Majd ott egy csomó tesztet csináltak.Azt ígérték hogy majd hívnak ha kész az eredmény addig várjak.
Elmentem Lia-ért és hazamenetünk.Otthon fel akartam hívni Jane-t de nem vette fel.Szóval úgy döntötte hogy elmegyek hozzá Lia pedig ott marad Adam-nél.Sokat utaztam.Mikor odaértem vettem egy mély lélegzetet és csengettem.Jane nyitotta ki.


-Szia Nancy minek köszönhetem a látogatást?- mondta Jane boldogan ami meglepett.
-Most ez komoly?Ian nincs itt?
-Nincs azóta nem láttam mióta elmentem hozzátok hogy ápoljam Lia-t.Miért történt valami?
-Egy pár napja sehol sincs.
-Mi?Itt nincs.Drágám nem jössz be hideg van itt kint?
-De köszi.- mikor bementem leültünk a konyhába.Jane hozott nekem egy pohár vizet és folytattuk a beszélgetést.


-Mesél csak mi történt?
-Elmentünk hárman vásárolni.Ott megint megjelentek a fotósok.Elkezdtek kérdezgetni dolgokat és volt olyan is hogy "Önök szerint ez így igaz szerelem?" Ian meg megcsókolt megkérdeztem mi ez ő mondta hogy nem hallottad amit kérdeztek mondtam hogy igen.Végül kérdezte hogy szerintem szemétsége-e az amit tett én mondtam hogy igen és otthagyott minket.
-Ó szívem.Sajnálom de gőzöm sincs hol van a fiam.Ne menjek el hozzátok amíg nem kerül elő?
-De az jól jönne.- Jane összepakolt pár cuccot és elindultunk hazafelé.Az úton sokat beszéltünk.Elmondta Ian szokásait.Ennek a nagy részét tudtam hisz egy éve együtt élünk.Mikor hazaértünk átszaladtam Lia-ért.Jane rögtön elkezdett vele játszani én addig felhívtam telefonon Ian-t aki nem vette fel.Milyen meglepő.Rávettem Jane-t hogy ő is próbálja meg.Kicsöng kicsöng és egyszer csak felveszi.


-Szia anya!
-Hol vagy fiam?Itt aggódunk érted?
-Ó aggódtok?Hát mond meg Nancy-nek hogy szemetekkel nem illik összeállni.
-Ian fejezd be!Hogy lehetsz már ilyen hogy egy ilyen kis dolgon ennyire kiakadsz?
-Anya amiatt a lotyó miatt elvesztettem az állásom.Ha nem szeretek.......
-De beleszerettél szóval gyere haza.- már a lotyó szó hallatán elkezdtem sírni.Miért mondja ezt?Ennyire megbántottam volna?
-Anya az az élet elmúlt amikor Ian kényezteti a nőket.Nem megyek haza.És vége.
-De itt van Lia is ő sem érdekel.
-Majd megoldjuk hogy lássam.- nagyon elkezdtem sírni.Annyira hogy elmentem.A kihangosított telefon a konyhába is hallatszott.
-Ian ezt nem teheted.
-Ó dehogynem!Talán már nem is szeretem Nancy-t.-a mondat hallatán egy kés felé nyúltam amit meg is fogtam.Magamba akartam szúrni de Jane megakadályozta.
-Nancy ne!- szaladt felém.- Mi ütött beléd?
-Miért élni ha nincs aki szeressen?Hmmm?Nekem nincs senkim Ian-nen kívül.-mondtam.Jane megölelt és én csak hangosan sírtam.Nem tudom hogy Jane kinyomta-e a telefont vagy nem vagy hallotta-e Ian vagy nem.Jane felvitt a szobába lefektetett az ágyra.Aztán lement.Hangokat hallottam.Vagy Lia-val beszélt vagy Ian-nel.Kimentem az ajtón és a lépcsőnél hallgatóztam.


-Ian majdnem megölte magát.Téged ez sem érdekel?
-Mi? Hogy majdnem megölte?
-Le akarta magát szúrni amikor mondtad hogy nem szereted.
-Most ez valami csel hogy menjek haza?
-Nem fiam!Ez a lány jobban szeret téged az életénél.Ne tedd ezt vele.- nem hallottam hogy ere mit mondott Ian.Visszamentem aludni mert Jane letette a telefont.


Reggl későn keltem olyan 10-11 körül.Jane már friss rántottával várt.Nagyon finom volt.Olyan jól főz mint Ian.Ez is csak rá emlékeztetett.Mikor megreggeliztem elmentem egy kicsit játszani Lia-val majd ő elaludt.Leültem tévézni és csengettek.


-Majd én kinyitom.- mondtam és az ajtó felé indultam.Gondoltam hogy LIam lesz az.Hisz mindig a nyomomban van.De mikor kinyitottam z ajtót teljesen más állt ott.


-Szia.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése